Barbaren

DeletedUser71575

Guest
0620c6974a96e52f28748dd11b55b819.png


Anders ga je eerst groeien? Je hebt in de laatste maand 1 bb dorp gepakt? Waar heb je het over?


@Herjan18 Zijn we een half uurtje bezig met een oorlog. Leuk.. Ik kan niet eens clearen, allemaal lage puntjes...

Is ook wel eens fijn zo'n snelle oorlog :p
 

DeletedUser75456

Guest
Steenzot zeg je nou serieus dat CIA ons op enige manier gaat uitputten? xD


Even ter duidelijkheid:

Dat wil ik niet eens joh haha,
Ik heb liever dat we even samen gaan werken en die NLF* gaan opruimen ... Veel's leuker :)
 

DeletedUser70174

Guest
Ik geef niet heel snel op, maar ik kan niet tegen spelers van ca 6 miljoen of meer op die dorpen stacken die ik zelf eerst gecleared heb.

Het is misschien slim, maar het vooral een laffe taktiek door spelers die geen skills hebben. Het is casual, ik speel er casual en dit zijn tactieken voor noobs die anders niets kunnen presteren.

Dat beweer ik niet. Deze dorpen zijn barbaar geworden doordat ik de voormalige eigenaar eerst 10 dorpen afhandig had gemaakt. Wanneer de 140% regel niet van toepassing was geweest had ik die dorpen er gelijk bij gepakt.

Dat heb ik ook, grotere NOOB.



Dat denk jij, NOOB.

Weet je wat ik me nu afvraag??
Ben jij nu serieus, of zit je gewoon iedereen op dit forum in de zeik te nemen?? ;)
 

DeletedUser75456

Guest
Zal ik dat is aan hem vragen ingame als ie weer online is.

Zou er in iedergeval niet veel tijd aan besteden
 
Reactiescore
7
Ok mijn laatste bijdrage aan deze kansloze discussie.

- Jullie nemen jezelf en tw veel te serieus, het is maar een spel en dan is dit nog de casual wereld,

- Ik weet dat mijn stats vrij recht zijn, maar dat krijg je als een aantal spelers het spel verzieken door alle barbaren te stacken.
Jullie vinden het slim en tactiek, maar dat wil niet zeggen dat het de juiste manier is. Bijvoorbeeld voordringen in een rij is ook slim, maar iedereen keurt dat af. Ik ben heb er ig ook wel eens iemand op aangesproken en dan krijg ik een reactie van "ja maar iedereen doet het". Dat had een reactie van mijn dochter van 6 kunnen zijn.

- Mijn stats zijn ook vrij recht omdat dit voor mij een spelletje is en ik ook een (druk) leven buiten tw heb.

- Jullie vallen mij persoonlijk aan, terwijl ik nooit een speler anders dan in het spel heb aangevallen. Op het moment dat je gaat schelden heb je de discussie verloren, op het moment dat je een stam in een oorlog wil sleuren wegens de mening van één speler heb je de discussie verloren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77260

Guest
Even ter duidelijkheid:

Dat wil ik niet eens joh haha,
Ik heb liever dat we even samen gaan werken en die NLF* gaan opruimen ... Veel's leuker :)

Waarom vraag je mij dan om tips ingame? Of is dat het deel 'samen' dat je bedoelde?
 

DeletedUser70174

Guest
Dat klopt, ik hoopte op een discussie met zinnige argumenten. Ik had beter moeten weten. (nu reageer ik echt niet meer)

Welke zinnige argumenten bedoel je dan precies??
Ik heb er weinig gezien, maar heb het topic ook pas savonds laat doorgelezen ;)
 
Reactiescore
7
Welke zinnige argumenten bedoel je dan precies??
Ik heb er weinig gezien, maar heb het topic ook pas savonds laat doorgelezen ;)

Dat is inderdaad het probleem. Ik plaats een stelling en die wordt zonder enig argument bekritiseerd. Ik trek één verkeerde conclusie en ik word uitgescholden. Wanneer er argumenten tegen mijn stelling gebruikt worden kan ik daar gepast op niveau op antwoorden, maar argumenten ontbreken volledig.
 

DeletedUser71575

Guest
Dat is inderdaad het probleem. Ik plaats een stelling en die wordt zonder enig argument bekritiseerd. Ik trek één verkeerde conclusie en ik word uitgescholden. Wanneer er argumenten tegen mijn stelling gebruikt worden kan ik daar gepast op niveau op antwoorden, maar argumenten ontbreken volledig.

Zijn genoeg zaken genoemd. Waaronder clusterfuckers en de dorpen weghouden bij de vijand.

Dat jij dat niet kunt snappen, is dat dan mijn probleem?
 
Reactiescore
7
Zijn genoeg zaken genoemd. Waaronder clusterfuckers en de dorpen weghouden bij de vijand.

Dat jij dat niet kunt snappen, is dat dan mijn probleem?

Het gaat om dorpen binnen mijn cluster. Degene die stacken zijn dorpen buiten hun clusters aan het stacken en dus aan het clusterfucken, wat begrijp je daar niet aan? Ik heb dorpen geëdeld waar os op binnenkwam van spelers die 200 velden verderop lagen.
 

DeletedUser61134

Guest
Shaitan kan met zijn verkenners de barbaren niet legen.
Dit mede omdat als hij 1000 verkenners en 1 edel stuurt hij telkens doodloopt.
 

DeletedUser70174

Guest
Aha, misschien ligt het dan aan het feit dat hij het spelletje niet snapt ;)

PM eens iemand in de top 25, ze willen je vast het verschil tussen off, deff, enz uitleggen :p
 
Reactiescore
7
Dus een echte reactie wordt genegeerd en een onzin reactie krijgt response... Ok dan weet ik genoeg. Kansloos verhaal dit forum.
 
Reactiescore
660
Ik snap hem wel, kan best frustrerend zijn dat de barbaren die je had willen edelen net weg zijn of worden geblokt. Je mag je frustraties uiten.
Maar is nu eenmaal zo, niks aan te doen.
 
Bovenaan