BackStabben

DeletedUser

Guest
Verbaast me ook niet dat afgekeurde astronaut hier niet op durft reageren ;)

Eerst lekker babbeltje slaan, dan vragen of hij je mag overnemen en daarna plots een trein op je af sturen als hij weet dat jou troepen uit het dorp zijn.

En dan als uitvlucht dat hij van zijn account wordt gegooid als hij me niet overneemt.
Gewoon dikke zever volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
Verbaast me ook niet dat afgekeurde astronaut hier niet op durft reageren ;)

Eerst lekker babbeltje slaan, dan vragen of hij je mag overnemen en daarna plots een trein op je af sturen als hij weet dat jou troepen uit het dorp zijn.

En dan als uitvlucht dat hij van zijn account wordt gegooid als hij me niet overneemt.
Gewoon dikke zever volgens mij.

Hij reageert hier wel, maar via zijn forum account en niet zijn IGM account;)
 

DeletedUser

Guest
Verbaast me ook niet dat afgekeurde astronaut hier niet op durft reageren ;)

Eerst lekker babbeltje slaan, dan vragen of hij je mag overnemen en daarna plots een trein op je af sturen als hij weet dat jou troepen uit het dorp zijn.

En dan als uitvlucht dat hij van zijn account wordt gegooid als hij me niet overneemt.
Gewoon dikke zever volgens mij.

Eigenlijk is het de maker van het topic, maar ik moet je gelijk geven: vragen of je iemand mag internen :eek:
 

DeletedUser48693

Guest
Verbaast me ook niet dat afgekeurde astronaut hier niet op durft reageren ;)

Eerst lekker babbeltje slaan, dan vragen of hij je mag overnemen en daarna plots een trein op je af sturen als hij weet dat jou troepen uit het dorp zijn.

En dan als uitvlucht dat hij van zijn account wordt gegooid als hij me niet overneemt.
Gewoon dikke zever volgens mij.

Ik reageer hier wel hoor en ik ben AA met sean,

Ik neem aan dat dit van de speed gisteren was, die speelde Sean solo want ik was al werken om 4u tot 23:30:)
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer hier wel hoor en ik ben AA met sean,

Ik neem aan dat dit van de speed gisteren was, die speelde Sean solo want ik was al werken om 4u tot 23:30:)

Dat maakt het nog leuker om terug te komen op zijn uitleg.

"Ik moet je overnemen anders gooit de hoofdspeler me van het account"
 

DeletedUser48693

Guest
Dat maakt het nog leuker om terug te komen op zijn uitleg.

"Ik moet je overnemen anders gooit de hoofdspeler me van het account"

dan heeft sean gelogen want ik was de hele dag niet online:) en verder weet ik er niets van
 

DeletedUser

Guest
Lol, HD.Babysmurf probeer mij nou niet zwart te maken. Ik heb net 2 zinnen tegen je gepraat omdat je me wou op w32? Ik heb daarop gwn nee gezegd. Verder niks gebabbeld ofzo. En moet ik ruiken dat je troops uit je dorp waren..
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Op werelden waar ik speel stab ik best vaak. Alleen dan gewoon bij spelers die ik niet ken en die ook geen meerwaarde voor de wereld zijn.
Is gewoon tactisch spelletje dat je in ht begin zo min mogelijk verliest.

´echte´ bgs zou ik nooit stabben, dat is vies idd.
 
Reactiescore
133
Lekkere speler die Jarne op het account van Afgekeurde Astronaut, had hem toch wat hoger in geschat.. Ik had hem geholpen voor zijn 2e dorp.. Ik wou net beginnen.. Is er een treintje afkomstig van mijn stamgenoot Afgeukerde Astronaut. Bleek hij snel uit de stam gegaan.. Spijtig dit.. over stabben gesproken..
 

DeletedUser36193

Guest
backstabben is voor bazen, als je 't op een bazige manier doet! :D
 

DeletedUser48693

Guest
Net gebackstabt door Afgekeurde Astronaut ;o

zucht...

Lekkere speler die Jarne op het account van Afgekeurde Astronaut, had hem toch wat hoger in geschat.. Ik had hem geholpen voor zijn 2e dorp.. Ik wou net beginnen.. Is er een treintje afkomstig van mijn stamgenoot Afgeukerde Astronaut. Bleek hij snel uit de stam gegaan.. Spijtig dit.. over stabben gesproken..

Zucht... , je weet dat er de laatste tijd al meer dan 4 fake accounts van ons zijn let daar aub op, en als het jarne was zal ik hem natuurlijk wel even laten weten dat dit beetje triest is maar goed.

jeroentje, bstabben is voor bazen verklaar?:)
 

DeletedUser66220

Guest
Zucht... , je weet dat er de laatste tijd al meer dan 4 fake accounts van ons zijn let daar aub op, en als het jarne was zal ik hem natuurlijk wel even laten weten dat dit beetje triest is maar goed.

Mitchel ik wil niet stoken hoor maar Jarne backstabt alleen maar dus snap niet wat hij op AA doet, voorderest is het wel een goed account.....
 
Bovenaan