BackStabben

DeletedUser66323

Guest
Backstabben is handig, maar niet tactisch, gewoon voor noobs die zo willen winnen (wat ze toch niet kunnen :p )
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook niet zo aan backstabbed, maar ik heb het ook al eens gedaan. Ik had een speler op W31 overgenomen (een bg) omdat hij niet groeide en niet veel troepen had..

Maar om in het algemeen te praten: Het is ziek.
 

DeletedUser53132

Guest
Het is tactisch slim maar niet netjes. Ik moet toegeven dat ik het ook gedaan heb, maar ik was er nooit tevreden mee dat ik het gedaan heb en vervolgens kreeg ik een shitload een rages op me af. Terecht ook, maar dit deed me nadenken en ik doe het gewoon niet meer. Behalve als ik iemand echt niet mag, dan doe ik het met liefde. :)

Als je echt iemand niet mag is het toch je vijand?, of maak je dan een pbg aan door hem vervolgens te stabben? Ik vind dat de echte speed-kampioenen mensen met eergevoel zijn C:
 

DeletedUser10982

Guest
Als je echt iemand niet mag is het toch je vijand?, of maak je dan een pbg aan door hem vervolgens te stabben? Ik vind dat de echte speed-kampioenen mensen met eergevoel zijn C:

wie boeit 't nou wat jij denkt, dan zou ik iig blijven backstabben als je met zulke gaypraatjes. 'echte speedkampioenen zijn mensen met eergevoel' ahahaha het is maar een spel
 

DeletedUser

Guest
Als je echt iemand niet mag is het toch je vijand?, of maak je dan een pbg aan door hem vervolgens te stabben? Ik vind dat de echte speed-kampioenen mensen met eergevoel zijn C:

Normaal gesproken ga ik daar niet mee in een stam nee. Maar als een maat van mij iemand op zijn acount zet die ik niet mag en waarvan ik zeker weet dat ie mij gaat pakken, houd ik me niet in. ;)
 

DeletedUser

Guest
het is niet echt netjes om je bg's te edelen
gewoon niet doen zou jij ook niet willen toch?
 

DeletedUser

Guest
Het valt mij op dat als een pro een keer backstabt er hier helemaal niet moeilijk over gedaan word en dit zelfs goedgepraat word, en wanneer een niet-pro backstabt er kapot moeilijk over gedaan word.
 

DeletedUser

Guest
Ja, je moet nou eenmaal status hebben om te mogen backstabben.
 

DeletedUser66220

Guest
Mitchel... ik snap niet wat je met dit topic probeert te bereiken... Zie het niet verkeerd maar je stabbt zelf iedereen enz enz enz.....
Dan kom je met een of ander dom topic over stabben en kan iedereen er iets over opzetten.... Maar wat zie je hier als nut van wil je ofs het liefst jongetje van de klas lijken ofs? Ik snap egt niet wat je hiermee wilt bereiken... Dat we je aardig gaan vinden? Slijmen bij Mods??

En nu geef ik het woord aan JACCO!
 

DeletedUser48693

Guest
Mitchel... ik snap niet wat je met dit topic probeert te bereiken... Zie het niet verkeerd maar je stabbt zelf iedereen enz enz enz.....
Dan kom je met een of ander dom topic over stabben en kan iedereen er iets over opzetten.... Maar wat zie je hier als nut van wil je ofs het liefst jongetje van de klas lijken ofs? Ik snap egt niet wat je hiermee wilt bereiken... Dat we je aardig gaan vinden? Slijmen bij Mods??

En nu geef ik het woord aan JACCO!

Davey als jij nu is 2 namen geeft die ik gestabt hebt dan praten we verder oke? mooi man!
 
Bovenaan