Backstabben op W31.

DeletedUser

Guest
Ja backstabben :) leuk topic s-freak.
Was jij niet de gene die al je tribegenoten aan de leeuwen gooit en dan de tribe laat knallen :)

En leukste is, topic gestart over pepsa en met wie zit je nou in de tribe ? al bijna 1 dorp gepakt zag ik die niet vanuit intern adelen gebeurt is. Jij komt er wel.
oh wacht, op w32 heb je ook al je eigen tribe aan gevallen :p
 

DeletedUser

Guest
Even ter info

De MB Fadetoblack Ik dus heb hier niet aan mee gedaan.

Wou de vv die ik voor check gebruikt heb aan Dagobert geven zodat ik hem eerder kan deffen en ook aanvallen.

Dit plan was er maar niet zonder van te voren minstens 2 dagen NAP. De troepen weg sturen heb ik niks mee te maken en vind dat niet okee. Ik als MH heb ook geen enkele dorpen van hem aangevallen of veroverd!

MVG

Fade

Iemand vertrouwd jouw en geeft VV.
Dan ben jij verantwoordelijk, ook als je de VV doorgeeft. Jij draagt verantwoording en dit is gewoon een backstab.
 

DeletedUser

Guest
Iemand vertrouwd jouw en geeft VV.
Dan ben jij verantwoordelijk, ook als je de VV doorgeeft. Jij draagt verantwoording en dit is gewoon een backstab.

dat ik de vv heb doorgegeven aan dago is idd mijn verantwoordelijkheid. maar ik had van zo een speler dat niet verwacht en ik denk niemand
 

DeletedUser

Guest
dat ik de vv heb doorgegeven aan dago is idd mijn verantwoordelijkheid. maar ik had van zo een speler dat niet verwacht en ik denk niemand

Nouja, hij doet zijn naam iniedergeval wel eer aan met dit gedrag. Dagobert is ook een gierigaard die alleen op geld uit is, bij hem zijn het dorpjes.
 

DeletedUser

Guest
Dus om je eigen haggie te redden schuif je de schuld af naar je stamleider?
 

DeletedUser63354

Guest
Ik denk dat de moraalheer er niet veel aan kan doen. Toch jammer dat zulke dingen nog steeds gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
ja indd....

Want als je het echt een smerige actie had gevonden had je kunnen leafen;)

Wat zou bik doen als hij de vv van Demonzzz zou hebben en hij deze doorgeeft aan blur en blur vervolgens Innovation de dorpen van Demonzzz zou laten overnemen? Ik denk dat hij wel zou leaven in dat geval.
 

DeletedUser

Guest
vertel mij dan maar waar ik heen moet?

Als ik die stam leave ben ik binnen een week weg XD

en verder zijn het allemaal leuke spelers deze actie was alleen beetje jammer
 

DeletedUser68748

Guest
Een echte backstabber El Bandido

Een echte backstabber op wereld 31 is El Bandido Inmortal.

Ik zat met hem in de stam en hielp hem met een speler van een andere stam te verkennen en clearen. De zondag kon ik niet online zijn en gaf mijn VV af aan een RL van hem zodat die mijn clear kon sturen en hij kon edelen.
Wat de zondagavond, van mijn dorpen heeft hij al mijn troepen weggestuurd 160 uur ver en met mijn eigen edels mijn dorpen voorgeedeld en dan mijn dorpen verdeeld aan hem en aan zijn MB.

Hij is stamleider en zijn mededeling was, heel mooi is het niet maar je beperkte mijn groeimogelijkheden en je VV was slecht (hallo) . Ik ben niet de enige zo te horen bij wie hij dat gedaan had. Als dat niet backstabben is, en zo uitgroeien is maar lelijk moet ik zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Die MB van hem mag ook wel uitkijken, hij kan de volgende zijn.
 

DeletedUser68748

Guest
die ging toch stoppen maar helpt hem nu alleen nog met clearen en af en toe een dorp mee te pikken

ze speelden al samen van in het begin, dus die zal niet moeten vrezen denk ik
 

DeletedUser

Guest
Wat een populistisch gedoe hier.

Persoon A roept dat persoon B hem backstabt, vervolgens geloven jullie allemaal persoon A en maken jullie persoon B zwart.
Helaas zie ik nergens, maar dan ook nergens bewijs van een mogelijke backstab. Misschien is persoon A helemaal niet gebackstabt, zit hij hier maar wat te kletsen.

Met andere woorden, kijk eens wat verder dan je neus lang is en geloof niet simpelweg alles wat hier op het forum staat...
 

DeletedUser

Guest
Wat een populistisch gedoe hier.

Persoon A roept dat persoon B hem backstabt, vervolgens geloven jullie allemaal persoon A en maken jullie persoon B zwart.
Helaas zie ik nergens, maar dan ook nergens bewijs van een mogelijke backstab. Misschien is persoon A helemaal niet gebackstabt, zit hij hier maar wat te kletsen.

Met andere woorden, kijk eens wat verder dan je neus lang is en geloof niet simpelweg alles wat hier op het forum staat...

:eek: :eek: :eek:
 

DeletedUser69030

Guest
Weet je wie pas een backstabber is? Je vader, anders had je wel meer broertjes/zusjes gehad.
 
Bovenaan