Backstabben op W31.

DeletedUser68787

Guest
Hey,

Om alles even duidelijk te maken, het was geen backstab. :)
Wij hadden een tijdje geleden geplant om de stam KFCB in ons eentje te edelen. :p
Dat is goed gelukt, tot onze leiding spelers van KFCB heeft uitgenodigd, ook al wisten ze dat we die wilden edelen.
Toen hebben ze ons gezegd dat we die later nog zouden mogen edelen als ze niet veel voor de stam betekende.
En Nunchuck. was zoon speler, zelden online en we hebben hem nooit gezien op het forum.
Dus vroegen we aan de leiding of we hem mochten edelen, wat de leiding niet toeliet. :p
Dus besloten we uit de stam te gaan hem te edelen en de stam voor de rest met rust te laten.

Je kunt zeggen dat het een backstab is, maar wij zien het zo niet, aangezien we die aanvallen al gepland hadden van voor hij in de stam kwam. :p

PS: de stam leiding heeft het dan zelf nog goed gekeurd. :)

Groetjes , team pepsa
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hey,

Om alles even duidelijk te maken, het was geen backstab. :)
Wij hadden een tijdje geleden geplant om de stam KFCB in ons eentje te edelen. :p
Dat is goed gelukt, tot onze leiding spelers van KFCB heeft uitgenodigd, ook al wisten ze dat we die wilden edelen.
Toen hebben ze ons gezegd dat we die later nog zouden mogen edelen als ze niet veel voor de stam betekende.
En Nunchuck. was zoon speler, zelden online en we hebben hem nooit gezien op het forum.
Dus vroegen we aan de leiding of we hem mochten edelen, wat de leiding niet toeliet. :p
Dus besloten we uit de stam te gaan hem te edelen en de stam voor de rest met rust te laten.

Je kunt zeggen dat het een backstab is, maar wij zien het zo niet, aangezien we die aanvallen al gepland hadden van voor hij in de stam kwam. :p

PS: de stam leiding heeft het dan zelf nog goed gekeurd. :)

Groetjes sam, team pepsa

Still a backstab ;)
 
Reactiescore
533
Das leuk voor jouw:rolleyes:
Ik vind het nog steeds een backstab ;)
Je bedriegt je oude stam, dus backstab. Kan je op geen manier goed praten vriend ;)
1e dorp van C34 is overduidelijk een intern. De andere dorpen van die speler zijn verdeeld onder de stamgenoten.
2e dorp van C34, hij was al niet meer in de stam en dat voor 2 dagen.

Misschien kon hij wat langer hebben gewacht, maar dat stelt je daad eigenlijk enkel en verandert niets aan het feit dat de edels verstuurd zijn.
En je bedriegt je oude stam? Als je een stam verlaat, dan valt het regelmatig voor dat zij jou gaan aanvallen. Maar het omgekeerde is dan weer doodzonde? :cool:

Ik ken deze speler verder niet, ik vind het gewoon redelijk belachelijk om hem voor wat ik hier kan lezen gaat bestempelen als backstabber.
 

DeletedUser

Guest
1e dorp van C34 is overduidelijk een intern. De andere dorpen van die speler zijn verdeeld onder de stamgenoten.
2e dorp van C34, hij was al niet meer in de stam en dat voor 2 dagen.

Misschien kon hij wat langer hebben gewacht, maar dat stelt je daad eigenlijk enkel en verandert niets aan het feit dat de edels verstuurd zijn.
En je bedriegt je oude stam? Als je een stam verlaat, dan valt het regelmatig voor dat zij jou gaan aanvallen. Maar het omgekeerde is dan weer doodzonde? :cool:

Ik ken deze speler verder niet, ik vind het gewoon redelijk belachelijk om hem voor wat ik hier kan lezen gaat bestempelen als backstabber.

Precies ik ken ook de geschiedenis niet dus ik hou me erbuiten, laten insiders maar bepalen of hij een backstabber is of niet. Als je ruzie hebt met je stam oid en hem vervolgens verlaat krijg je spanningen, ik kan begrijpen dat je onder die omstandigheden ex stamleden aanvalt. En in dit geval geeft hij aan dat targets door de leiding werden gerekruteerd, meer dan terecht om om die reden een stam te verlaten en die targets dan aan te vallen(je was ze al van plan aan te vallen voor ze in de stam zaten).

Ik heb niet zo snel een oordeel klaar als LoG, niet te snel oordelen als je niks van de context weet en ik weet er zelf te weinig van. Persoonlijk zou ik me er niks van aan trekken als mensen hier allemaal oordelen over mij hadden zonder iets van de achtergrond te weten. Die actie van Victorie dat is echt een backstab van jewelste, dat was duidelijk. Hier ligt het toch wat genuanceerder heb ik het idee.
 

DeletedUser68544

Guest
Precies ik ken ook de geschiedenis niet dus ik hou me erbuiten, laten insiders maar bepalen of hij een backstabber is of niet. Als je ruzie hebt met je stam oid en hem vervolgens verlaat krijg je spanningen, ik kan begrijpen dat je onder die omstandigheden ex stamleden aanvalt. En in dit geval geeft hij aan dat targets door de leiding werden gerekruteerd, meer dan terecht om om die reden een stam te verlaten en die targets dan aan te vallen(je was ze al van plan aan te vallen voor ze in de stam zaten).

Ik heb niet zo snel een oordeel klaar als LoG, niet te snel oordelen als je niks van de context weet en ik weet er zelf te weinig van. Persoonlijk zou ik me er niks van aan trekken als mensen hier allemaal oordelen over mij hadden zonder iets van de achtergrond te weten. Die actie van Victorie dat is echt een backstab van jewelste, dat was duidelijk. Hier ligt het toch wat genuanceerder heb ik het idee.

De een vind het backstabben, de ander niet, het zal altijd een welles, nietes discussie blijven. Als ik een tip mag geven: probeer gewoon te voorkomen dat iets op een backstab lijkt. dan heb je ook geen gedoe over van alles en nogwat ;)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, gewoon de backstab voorkomen. Dan heb je er helemaal geen last van.
 

DeletedUser

Guest
Zullen we weer een stam dit maal aan de schandpaal hangen opdat NIEMAND gedurende deze hele wereld iets met deze stam te maken wilt hebben :eek: :eek: :eek: :eek:

Zielige flikkers.

landerc 15.04.13 17:57
Beste,
ik [player]landerc[/player] ben een genietende speler van dit spel. ik speel dit dagelijks en steek er geld en tijd in. ik had nu 42.000 punten en was MB van [player]Fadetoblack[/player]. nu heeft hij me gevraagt om hem een VV door te sturen, ik was ook op reis en had niet zoveel tijd. ik had eigenlijk best een hechte band met hem en heb veel voor hem gedaan. maar nu zag ik dat m'n VV aan iemand van z'n stam gegeven was. ik beindigde dit en zag het volgenden. mijn 3 beste dorpen van me worden aangevallen door stamgenoten van hem. hij heeft al m'n troupen als ondersteuning gestuurt naar een dorp 100 uur van me. ik kan ze dus niet terugsturen en ben dus helemaal verloren. met deze mail hoop ik een soort van 'oorlog' te creeren tegen [ally]TX[/ally]. Ze spelen het spel best vals en aangezien ik wat ervaring heb weet ik dat sommige tribalwarsspelers hier zeer tegen zijn. het blijft een spel maar dit soort van bedrog gaat ver over de schreef.
m'n dorpen worden overgenomen door [player]Zamunga[/player]

mvg,
[player]landerc[/player]

bik en rode trap 16.04.13 09:05
Wat een laffe streek. Ik zal dit zeker bekend maken.
 

DeletedUser

Guest
In een eerder topic zat Dagobert nog te pochen over zijn stam met weinig leden, toen hadden we het volgens mij over Bibs ;)
 

DeletedUser

Guest
Een MB aanvallen is 1 ding, maar dan ook nog zijn troepen wegtrekken zodat die mb met een veel kleiner acc helemaal geen kans meer maakt is wel echt het toppunt.
 

DeletedUser

Guest
Even ter info

De MB Fadetoblack Ik dus heb hier niet aan mee gedaan.

Wou de vv die ik voor check gebruikt heb aan Dagobert geven zodat ik hem eerder kan deffen en ook aanvallen.

Dit plan was er maar niet zonder van te voren minstens 2 dagen NAP. De troepen weg sturen heb ik niks mee te maken en vind dat niet okee. Ik als MH heb ook geen enkele dorpen van hem aangevallen of veroverd!

MVG

Fade
 

DeletedUser68252

Guest
Even ter info

De MB Fadetoblack Ik dus heb hier niet aan mee gedaan.

Wou de vv die ik voor check gebruikt heb aan Dagobert geven zodat ik hem eerder kan deffen en ook aanvallen.

Dit plan was er maar niet zonder van te voren minstens 2 dagen NAP. De troepen weg sturen heb ik niks mee te maken en vind dat niet okee. Ik als MH heb ook geen enkele dorpen van hem aangevallen of veroverd!

MVG

Fade

Blijft toch een gezamelijke backstab. Tevens geef je geen 2 dagen NAP. Zo lijkt het net of je wanhopig bent je de dorpen anders niet meer kunt pakken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nha die NAP is meer voor de sier

op zijn dorpen was ik nog geen halve clear kwijt geraakt.

Ook zit hij zelf zo zielig te doen maar hij heeft 2 mensen van notabenen zijn eigen stam overgenomen die hem eerst hielpen. En troepen wegsturen is best laag en sta ik ook niet achter. En backstab had ej het mogen noemen na de 2 dagen N.A.P. dat klopt maar jha als je zelf zo doet krijg je het terug

MVG
FADE
 
Bovenaan