Backstabben op W31.

DeletedUser

Guest
Kijk wat meneer Pepsa tot 2 keer toe flinkt, zijn stam-mates edelen: clicky (2 verschillende stammen, meerdere spelers/dorpen).

En nee, dit topic hoeft niet op slot. Dit is gewoon een discussie over backstabben in W31. De hierboven genoemde speler was gewoon een mooi voorbeeld. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik neem toch aan dat iedereen vind dat backstabben slecht is. Daar is echt niet weer een heel nieuw topic voor nodig lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Die op vknr ziet er wel uit als een stab ja. Laatste kan ook gewoon een intern zijn.
 

DeletedUser

Guest
jap,kan ook een intern zijn?
heb je bewijzen van een Backstab?
 

DeletedUser

Guest
Nee het is gewoon serieus, ik ben wel benieuwd of er meer van zulke backstabbers te vinden zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hoe weet je dat dit backstabs zijn? Misschien gewoon interns van stamleden die van plan waren te stoppen?

Dit zijn valse beschuldigingen aan zijn adres, meer kan ik er niet van maken.
 

DeletedUser81928

Guest
Ik kreeg gister inderdaad nog een PM vn een dude uit c34 dat ie wilde samenwerken tegen zijn oude stam omdat ie weg wilde uit c34. Hij wist ook te melden dat het backtabbertjes waren. Wat er van waar is geen idee maar als stamleden het zelf ook al zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Ik momenteel.

Stab je RISEN huh :p?

Overigens ben ik zwaar tegen stabben. Er was een tijd dat ik het wel vergeefbaar vond en begrijpelijk, maar ach hé waar maak je je druk om het is een spelletje dan moet je niet vies gaan spelen. Zodra je éénmaal alles bereikt hebt zul je dat wel met me eens zijn en tot die tijd wil je juist zo hoog mogelijk komen door te stabben(Niet alle mensen natuurlijk hé, sommigen), maar dat moet je eigenlijk helemaal niet doen :)
 

DeletedUser32859

Guest
Stab je RISEN huh :p?

Overigens ben ik zwaar tegen stabben. Er was een tijd dat ik het wel vergeefbaar vond en begrijpelijk, maar ach hé waar maak je je druk om het is een spelletje dan moet je niet vies gaan spelen. Zodra je éénmaal alles bereikt hebt zul je dat wel met me eens zijn en tot die tijd wil je juist zo hoog mogelijk komen door te stabben(Niet alle mensen natuurlijk hé, sommigen), maar dat moet je eigenlijk helemaal niet doen :)

Een wijze raad van een wijze man :D
 

DeletedUser39679

Guest
Stab je RISEN huh :p?

Overigens ben ik zwaar tegen stabben. Er was een tijd dat ik het wel vergeefbaar vond en begrijpelijk, maar ach hé waar maak je je druk om het is een spelletje dan moet je niet vies gaan spelen. Zodra je éénmaal alles bereikt hebt zul je dat wel met me eens zijn en tot die tijd wil je juist zo hoog mogelijk komen door te stabben(Niet alle mensen natuurlijk hé, sommigen), maar dat moet je eigenlijk helemaal niet doen :)

Met de meeste punten ben ik het met je eens.

Tot W23 kende ik het woord backstabben niet eens. Op W23 werd een stamgenoot van me gestabbed, hij had een BG en de BG edelde hem. Echter was zijn eigen uitspraak; ''in oorlog mag alles''. Dus ik vond het toen ook niet zo'n afschuwelijke daad.

Op classic 3, vond in principe de éne na de andere stab plaats. Maar dit kon je in principe allemaal aan zien komen, dus dacht je eigenlijk ook niet verder na. Je deed er alles aan om de dorpjes te behouden.

Echter wat ik hier, met het account Vannie meemaak, als het echt op je account gebeurd, dan is het wat anders. ''Dit heb ik nog nooit meegemaakt'', zo voelt dat. Terwijl het waarschijnlijk elke wereld wel gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Stab je RISEN huh :p?

Overigens ben ik zwaar tegen stabben. Er was een tijd dat ik het wel vergeefbaar vond en begrijpelijk, maar ach hé waar maak je je druk om het is een spelletje dan moet je niet vies gaan spelen. Zodra je éénmaal alles bereikt hebt zul je dat wel met me eens zijn en tot die tijd wil je juist zo hoog mogelijk komen door te stabben(Niet alle mensen natuurlijk hé, sommigen), maar dat moet je eigenlijk helemaal niet doen :)

Ja aan de andere kant, bijna iedereen veranderd wel is van stam. En je hebt wel heel weinig edelmogelijkheden als je al je ex stamleden als NAP zou moeten beschouwen. In sommige gevallen snap ik het wel, als jij bv ruzie hebt binnen je stam en om die reden je stam verlaat.
 

DeletedUser68363

Guest
Iemand van C34 hier, die aanval op kletskoppen was internen, hij stopte ermee, kijk maar bij de stats van kletskop, dan zul je het denk ik wel zien.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
haha huilie huilie:eek:
 
Bovenaan