BACKSTAB: Dwayne Johnson

DeletedUser13822

Guest
Ik vond de naam wel mooi verzonnen,
Thomas doe is rustig joh tis maar een dorp tis niet een rechterbeen dat je verliest sommige mensen doen net alsof tw hun leven is ik vind het juist lachen om mensen te kutten en al helemaal mensen die denken dat ze het gemaakt hebben maar nog nooit mid game gespeeld hebben zoals Thomas.
Pp abuser nummer 1 hij had al 1k toen ik me 300 pt net haalde,
Achjaa heb wel gelachen gister en vandaag blijft een spelletje.
En jullie doen net alsof ik de koning heb dood gestoken doe is rustig man.
En calamity ik weet niet waar die ik denk dat hij 12 of 13 is vandaan komt maar ik wil er best rl met je over praten.
Hmm en hoop dat veel mensen mee hebben gelachen

DJ :D

Gelezen over de acties, verantwoording hierboven gelezen en mijn conclusies getrokken.
Spel blijft een spel, ben zelf ook niet bang om mijn handen vuil te maken ingame, maar als dit je respons is op dit alles stel ik mij daar vragen bij. Niet alleen qua zinsbouw maar ook qua inhoud van het antwoord kunnen we allemaal een beeld maken van welke speler dit is.

Maar het spel gaat verder en we doen verder zoals iedereen.
 

DeletedUser79339

Guest
Tribalwars is een geweldig spel. De tijd en moeite die je er in stopt worden meestal beloond met een goeie positie op de ranglijst of respect van je vrienden en/of stamgenoten. Om uiteindelijk zo hoog mogelijk in die prestigieuze ranglijst te komen, moet je natuurlijk al je vijanden verslaan.

Voor het verslaan van je vijanden zijn veel verschillende tactieken, zoals het aanvallend of verdedigend aanpakken. Eigenlijk komen die tactieken allemaal neer op het gebruik van enkele skills, die iedere goede tribalwars speler hoort te bezitten, al willen ze er iets van maken.

Vroeger waren de belangrijke skills ongeveer: timen, snipen, cancel-snipen, dodgen, stacken, backtimen en farmen. (Excuses als ik er een over het hoofd heb gezien) Tegenwoordig is er echter een hele nieuwe skill bijgekomen. Backstabben. Dit is een skill die je gebruik om andere te naaien, het hele idee van een stam, bondgenootschappen en pacten om ver te gooien en het spel naar de tering te helpen. Voor deze weerzinwekkende skill heb je alleen een super laag eigenbeeld of enorm veel ego nodig. Ook is het belangrijk om geen vrienden te hebben of je moet het niet erg vinden ze allemaal te verliezen.

Dames en heren, de backstab wordt hier op tribalwars niet getolereerd en roept alleen maar aversie op. Laat zien dat je beter bent dan de anderen door echte skills te gebruiken en geef je eervol over als je verloren hebt en wend je niet tot het verlagen tot het niveau van spelers zoals Dwayne Johnson. Dit wilden we even kwijt.

De Kerstman
 
Reactiescore
524
Bij een nieuwe stab verwachten we natuurlijk wel een nieuw topic.
Enerzijds om het 'overzichtelijk' te houden en anderzijds om jullie weer de gelegenheid te bieden om onze IG mailbox vol te spammen;)
 
Reactiescore
2.508
Gelezen over de acties, verantwoording hierboven gelezen en mijn conclusies getrokken.
Spel blijft een spel, ben zelf ook niet bang om mijn handen vuil te maken ingame, maar als dit je respons is op dit alles stel ik mij daar vragen bij. Niet alleen qua zinsbouw maar ook qua inhoud van het antwoord kunnen we allemaal een beeld maken van welke speler dit is.

Maar het spel gaat verder en we doen verder zoals iedereen.

PJ, wat doe jij hier?

Aldo W29
 
Reactiescore
2.508
Dat belooft dan een diplomatiek interessante wereld te worden, als het ook maar iets op W29 gaat lijken.
 

DeletedUser13822

Guest
Dat belooft dan een diplomatiek interessante wereld te worden, als het ook maar iets op W29 gaat lijken.

Denk het niet. Ik ga spelen en adviseren, zeker niet leiderke spelen.
Heb ik de tijd niet meer voor, en ook de goesting niet :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Krankzinnig hoor :p
Met stab ff naar #1 gaan en dan heb je hoogtepunt bereikt en mag je alweer op delete? :eek:
 
Bovenaan