BACKSTAB: Dwayne Johnson

DeletedUser78825

Guest
Het feit dat anderen het spelletje wel serieus nemen en hij niet zo, heeft niets met een moreel kompas te maken.

Heb ik gezegd dat het niet serieus nemen van het spelletje iets te maken heeft met een moreel kompas?
Hij probeert ten eerste al goed te praten wat hij doet, omdat hij niemand fysiek iets aandoet. Dit doet hij tweemaal.
Ja, dat is trouwens al een perfect normale gedachtegang.

Pesten is ook niet altijd fysiek, maar is ook perfect normaal om te doen zeker?

Dat je hier gewoon bent om wat te funnen, why not? Iedereen speelt tw op zijn eigen manier.

Dus jij bent iemand die alle stabs gewoon goedkeurt, en graag samenspeelt met stabbers en dergelijke?
 

DeletedUser79237

Guest
W60 kon hij niet winnen in de "mid game" dit zal de after effects zijn ?
 

DeletedUser78996

Guest
Als je een hobby hebt waar je veel tijd insteekt moet je die niet doen als je weet dat andere die kunnen verzieken :D
Oehh ik heb een afspraak en die komt hem niet na , de wereld gaat voorbij.
Met je voorbeeld van een postzegelverzamelaar , eenzaam leven heb je wel volgens mij ..
Wat een persoon ben jij eh ..

Ik zeg niet dat ik fout zit , ik wist wat ik deed.
Daarom maakt het dat geen fout :D
 

DeletedUser78825

Guest
Als je een hobby hebt waar je veel tijd insteekt moet je die niet doen als je weet dat andere die kunnen verzieken :D

Als jij een voetballer bent en ik stamp je schenen over, ben ik fout. Is ook een hobby. Doe je oogkleppen af. Dan heb ik jouw hobby ook verziekt.

Oehh ik heb een afspraak en die komt hem niet na , de wereld gaat voorbij.

Als je zo met mensen omgaat, zul je ver komen, ja.

Met je voorbeeld van een postzegelverzamelaar , eenzaam leven heb je wel volgens mij ..
Wat een persoon ben jij eh ..

Ik verzamel geen postzegels, zijn wel mensen die dat doen. Het feit jij geen respect hebt voor wat mensen doen, zegt meer over jou dan over mij.
Dus kun je beter aan jezelf vragen. Zielig figuur.

Ik zeg niet dat ik fout zit , ik wist wat ik deed.
Daarom maakt het dat geen fout :D

Weet jij zelf wel wat je zegt?
 

DeletedUser79309

Guest
Als je een hobby hebt waar je veel tijd insteekt moet je die niet doen als je weet dat andere die kunnen verzieken :D
Oehh ik heb een afspraak en die komt hem niet na , de wereld gaat voorbij.
Met je voorbeeld van een postzegelverzamelaar , eenzaam leven heb je wel volgens mij ..
Wat een persoon ben jij eh ..

Ik zeg niet dat ik fout zit , ik wist wat ik deed.
Daarom maakt het dat geen fout :D

Achja als jij daar je pelzier uit haalt ;)
Ik haal plezier uit met mensen samen spelen :)
 
Reactiescore
1.049
Ik ben weer bijzonder actief, maar op w60.
Als je een hobby hebt waar je veel tijd insteekt moet je die niet doen als je weet dat andere die kunnen verzieken :D
Oehh ik heb een afspraak en die komt hem niet na , de wereld gaat voorbij.
Met je voorbeeld van een postzegelverzamelaar , eenzaam leven heb je wel volgens mij ..
Wat een persoon ben jij eh ..

Ik zeg niet dat ik fout zit , ik wist wat ik deed.
Daarom maakt het dat geen fout :D
Stel jij gaat naar wedstrijden van Ajax, elke wedstrijd. En bij de kampioenswedstrijd wordt je geweigerd. Hoe zou je je voelen?
 

DeletedUser79237

Guest
Als jij een voetballer bent en ik stamp je schenen over, ben ik fout. Is ook een hobby. Doe je oogkleppen af. Dan heb ik jouw hobby ook verziekt.



Als je zo met mensen omgaat, zul je ver komen, ja.



Ik verzamel geen postzegels, zijn wel mensen die dat doen. Het feit jij geen respect hebt voor wat mensen doen, zegt meer over jou dan over mij.
Dus kun je beter aan jezelf vragen. Zielig figuur.



Weet jij zelf wel wat je zegt?


Ouch die moet wel pijn doen xd

Opzich wel leuk hoe hij in stab topic over zichzelf mensen probeert te dissen :D
 

DeletedUser79332

Guest
Als ik naar de opmerkingen van Dwayne Johnson kijk verklaard het wel waarom hij de eerste is die een eigen onderwerp op dit wereld fora heeft verdiend.
Zijn antwoorden verklaren wel waarom er een stab heeft plaatsgevonden. Niet om het goed te praten, verre van zelfs, maar het verklaart voor mij in ieder geval wel een hoop...

Bedroevend dit.
 

DeletedUser79309

Guest
Als ik naar de opmerkingen van Dwayne Johnson kijk verklaard het wel waarom hij de eerste is die een eigen onderwerp op dit wereld fora heeft verdiend.
Zijn antwoorden verklaren wel waarom er een stab heeft plaatsgevonden. Niet om het goed te praten, verre van zelfs, maar het verklaart voor mij in ieder geval wel een hoop...

Bedroevend dit.

+1
 

DeletedUser78825

Guest
Ouch die moet wel pijn doen xd

Opzich wel leuk hoe hij in stab topic over zichzelf mensen probeert te dissen :D

Met de nadruk op proberen :p

Als ik naar de opmerkingen van Dwayne Johnson kijk verklaard het wel waarom hij de eerste is die een eigen onderwerp op dit wereld fora heeft verdiend.
Zijn antwoorden verklaren wel waarom er een stab heeft plaatsgevonden. Niet om het goed te praten, verre van zelfs, maar het verklaart voor mij in ieder geval wel een hoop...

Bedroevend dit.

Ik betwijfel of hij dit topic eigenlijk verdiend heeft, want ik heb het gevoel dat het enkel zijn ego streelt en dat er toch niets aan gaat veranderen.
Het enige voordeel dat het heeft is dat anderen nu zien wat voor iemand het is, aangezien hij zelf hier begint te posten.

Zijn antwoorden verklaren ook wel veel, ja.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
927ea17a41bec91ab4d7f687459efe28.png


Hoge amusementswaarde :D:D
Denk dat ie nog te jong is voor een bak koffie hoor :oops::oops::oops::oops:
 

DeletedUser79218

Guest
Als je een hobby hebt waar je veel tijd insteekt moet je die niet doen als je weet dat andere die kunnen verzieken :D
Oehh ik heb een afspraak en die komt hem niet na , de wereld gaat voorbij.
Met je voorbeeld van een postzegelverzamelaar , eenzaam leven heb je wel volgens mij ..
Wat een persoon ben jij eh ..

Ik zeg niet dat ik fout zit , ik wist wat ik deed.
Daarom maakt het dat geen fout :D

Wil je applaus voor je eigen posts?
Want ze slaan eigenlijk nergens op.

Duidelijk fout wanneer je afspraken niet nakomt,kan je wel weten wat je deed maar, blijft fout dus slaat nergens op.
 
Reactiescore
1.278
Allemaal heilige boontjes hier op het forum. De ene nog heiliger dan de ander.

Het is en blijft een lage actie, niemand heeft hem gedwongen die NAP afspraken te maken . Het doet mij goed om te zien dat er nog steeds fel tegen zulke praktijken gereageerd wordt. Het zegt meer over jou dat je het nu, corrigeer mij als ik hier fout zit, voor hem aan het opnemen bent.

Het feit dat anderen het spelletje wel serieus nemen en hij niet zo, heeft niets met een moreel kompas te maken. Dat je hier gewoon bent om wat te funnen, why not? Iedereen speelt tw op zijn eigen manier.

Ik wens DJ natuurlijk veel spelvreugde toe, maar wat voor persoon mag DJ zijn al kan hij deze vreugde alleen ten koste van andere vergaren. In een voetbalteam spelende schop je je eigen teamgenoot tijdens de wedstrijd toch ook geen gebroken been. DJ's argumentatie zou zijn:' Tja ik voetbal puur voor de fun, de uitkomst van de wedstrijd boeit me toch niks. Prima dat iemand niet wilt winnen, maar ontneem niemand deze kans op zo'n manier.

Er worden elke dag vele mensen 'gestabbed'. Alleen weinig mensen reageren zo volslagen overdreven op een stab. Kom op man, morgen weer een nieuw feestje. Move on.
Mag ik vragen wat jij tot dusver overdreven vindt?
 

DeletedUser76972

Guest
Als je een hobby hebt waar je veel tijd insteekt moet je die niet doen als je weet dat andere die kunnen verzieken :D
Oehh ik heb een afspraak en die komt hem niet na , de wereld gaat voorbij.
Met je voorbeeld van een postzegelverzamelaar , eenzaam leven heb je wel volgens mij ..
Wat een persoon ben jij eh ..

Ik zeg niet dat ik fout zit , ik wist wat ik deed.
Daarom maakt het dat geen fout :D

Dude, jij hebt er echt niks van begrepen :D
 
Bovenaan