BACKSTAB: Dwayne Johnson

DeletedUser45137

Guest
Ik speel op deze wereld voor de pp, maar dit topic leest echt heerlijk weg. Het is alweer een tijdje geleden dat ik mij zo heb geamuseerd met het lezen van een topic. Een katamassa op deze speler was wel gepast geweest, ook mooi dat hij zichzelf alleen maar verder voor schut heeft gezet. Op w60 had ik een NAP met DJ (tot hij werd gebanned), ben wel benieuwd of dat ook in een stab was afgelopen.
 

DeletedUser78116

Guest
Dat belooft dan een diplomatiek interessante wereld te worden, als het ook maar iets op W29 gaat lijken.

Diplomatiek interessant? In de zin van allianties dan?

Ik waarschuw iedereen hierbij dat een wereld met PJ leidt tot tactieken die je liever niet op tribalwars te zien krijgt. Het zal vooral leiden tot veel ongewenst gedrag. ( of is het domheid word afgestraft? )
 
Reactiescore
2.507
Diplomatiek interessant? In de zin van allianties dan?

Ik waarschuw iedereen hierbij dat een wereld met PJ leidt tot tactieken die je liever niet op tribalwars te zien krijgt. Het zal vooral leiden tot veel ongewenst gedrag. ( of is het domheid word afgestraft? )

Ik deed mn best om neutraal te blijven. Ik weet hoe PJ in het spel staat/stond. Ik ben benieuwd hoever hij raakt op deze wereld en op welke manier.
 

DeletedUser78770

Guest
Ik deed mn best om neutraal te blijven. Ik weet hoe PJ in het spel staat/stond. Ik ben benieuwd hoever hij raakt op deze wereld en op welke manier.

als t goed is gaat hij op een ander account verder, tenminste dat hoor ik in de wandelgangen, ik weet zo niet welk account dit is
 
Reactiescore
1.278
als t goed is gaat hij op een ander account verder, tenminste dat hoor ik in de wandelgangen, ik weet zo niet welk account dit is

Sea weed misschien? Je weet wat ze zeggen, soort zoekt soort. :biggrin:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
64910e1fc7e481f06da39541a642df7c.png


Shit. Meneer wil revenge op W60. :(
 
Bovenaan