Backstab actie.

DeletedUser7533

Guest
Ik speelde toch om wat plezier te hebben he .. Waarom zou ik me dan laten farmen? En je kreeg men dorp als ik stopte. Ik was nog niet gestopt. En mijn defence stond bij Myztical. Inclusief een ridder.. Dus dikke BS wat je zegt!!!

dat is niet eerlijk, want ik zou je dorp krijgen.

Le playin Tribalwars op 15.02. om 17:30 uur
Gaan we samenwerken? :p

ollie10 op 15.02. om 17:51 uur
met wie heb ik het genoegen?

Le playin Tribalwars op 15.02. om 17:52 uur
Ik was B0T0X op de classic maar hou dat geheim :) Ik speel hier voor de fun en full defence haha

Thorsten

ollie10 op 15.02. om 17:54 uur
spelen jullie echt met zo veel op dat acc?

Le playin Tribalwars op 15.02. om 17:58 uur
Nee alleen ik :p

Thorsten

ollie10 op 15.02. om 18:00 uur
je ligt niet echt gunstig om samen te werken.
ik werk al samen met denzel (co van W23) en die ligt hier ook in de buurt

Le playin Tribalwars op 15.02. om 18:03 uur
Je moet me gewoon met rust laten en dan zal ik je OS'n wanneer nodig :) Ik quit toch na een tijdje dan krijg je men dorp
 

DeletedUser

Guest
24/02/2012 22:59:55] Ludovic Vandermarliere: we krijgen nu ook aanvallen (worry)

9tjpeh.jpg

UTS stuurde daadwerkelijk een aanval op ons, in de hoop ons te kloten.
Hij trok deze echter terug toen hij zag dat wij online waren.

UTS was NIET ons persoonlijk slaafje en dus ook geen intern.
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk, nu komt ollie ook nog ff de boel nog meer ver-ergeren en verwarren.

Btw, geen slotje, het classic AF is eindelijk alive. :D
 

DeletedUser10303

Guest
backstab actie's :eek:?

Haha sorry hoor maar zulke dingen zijn part of the game of het nu waar is of niet.
Iedereen met een beetje verstand weet dat zulke dingen kunnen en zullen voorkomen en bereidt zich daarop voor. Ik helaas was niet oplettend genoeg in w26 en werd door mijn buur, die ik heel vriendelijk vond, geëdeld... stuff happens en dan moet je er niet om boos worden want het is maar een spel. :)
Je moet niemand vertrouwen behalve jezelf ;p

@ aoisakura: maak eens wat plaats in je inbox ;)!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
UTS stuurde daadwerkelijk een aanval op ons, in de hoop ons te kloten.
Hij trok deze echter terug toen hij zag dat wij online waren.

UTS was NIET ons persoonlijk slaafje en dus ook geen intern.

Ik bedoelde dat dit mijn aanval was :p.
 
Reactiescore
420
backstab actie's :eek:?

Haha sorry hoor maar zulke dingen zijn part of the game of het nu waar is of niet.
Iedereen met een beetje verstand weet dat zulke dingen kunnen en zullen voorkomen en bereidt zich daarop voor. Ik helaas was niet oplettend genoeg in w26 en werd door mijn buur, die ik heel vriendelijk vond, geëdeld... stuff happens en dan moet je er niet om boos worden want het is maar een spel. :)
Je moet niemand vertrouwen behalve jezelf ;p

@ aoisakura: maak eens wat plaats in je inbox ;)!

Als je met die spelers al meer dan een jaar contact hebt verwacht je zoiets niet. Als jij random iedereen gaat vertrouwen ben je idd een oetlul :)
 

DeletedUser7533

Guest
;)
Kennis misbruiken dat deff ergens anders staat om rap rap te gaan edelen terwijl je je als vriend hebt proberen opstellen voor die speler is echt enorm lafhartig. Je hele toon tijdens die gesprekken en pm's die hier verschenen zijn ademt een ongelofelijke schaamteloosheid uit. Een doorzichtige vriendelijkheid: het soort vriendelijkheid dat eindigt met de woorden" Et tu, Brute?".

Vooral de post van Erik legt bloot wat voor een speler je in feite bent. Blijf maar verhalen oproepen van de moeilijke weg en dat jij je afzet tegen de pro mentaliteit. Wel als dat je afzet is ben ik verdomd blij tot de andere garde te behoren.

bla, bla, bla.
jullie vergeten dat acc ikmadam tussendoor te horen heeft gekregen dat het dorp aan mij beloofd was.
Le playin Tribalwars was gewoon een defslaaf die zijn buurt tevreden moest houden om MyztiCaL van def te voorzien.
daar is hij niet in geslaagd:D

Heerlijk, nu komt ollie ook nog ff de boel nog meer ver-ergeren en verwarren.

Btw, geen slotje, het classic AF is eindelijk alive. :D

nee, ik verduidelijk de boel alleen een beetje, waarom dit een topic van niks is.
IK ben juist gebacktabed dat hij zijn dorp ineens aan een ander beloofd;)
had ik persoonlijk ook rekening mee gehouden en heb hem alleen met rust gelaten omdat hij mischien de waarheid sprak:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik maak normaal nooit een nieuwe post voor dit maar voor 1 keer maak ik een uitzondering. Een paar dagen geleden vroeg backyard om bij mij in de stam te mogen. Ik invite hem zonder met hem te praten. Gisteren viel Backyard het account ' Ik.MadamEivormKing ' aan. Toen ze backyard terug wouden aanvallen stond er ineens defence. Ze beschuldigde mij ervan dat het mijn def was terwijl ik in hun voordeel speelde. Ik deed vv van UTS voor hun. Ik stuurde hun OS als ze het nodig zouden hebben. Iets ervoor op de avond vroeg myztical mij om OS. Omdat Brian daar speelt en ik oorspronkelijk voor hem defence ging maken stuurde ik dus mijn OS. Allemaal opgezet spel blijkbaar want ik heb deze nacht 2 edels op mij gekregen. Dat ludovic zoiets doet kan ik nog begrijpen. Die gaat heel ver voor een spel. Maar dat Mike ( .EEA. ) hieraan meedoet vind ik zielig. Ook van Farmer X en die andere knul wiens naam op aisoruka ofzo lijkt had ik het ook niet verwacht :)

Triest verhaal dit..

Jij moet praten, ik werd zelfs aangevallen door een stamgenoot
 

DeletedUser

Guest
Begrijpelijk, hij wilde van zen lege buitjes af daarom ging hij de speler met het grootste aantal lc in zen 20*20 gaan aanvallen

Denk dat hij nu niet meer het grootste aantal Lc heeft in zijn 20x20, en wat is je punt. Jullie zijn degene die moeten huilen. Ik ging stoppen daar. Anders zou ik niet zo dom al mijn LC doodlopen.
 

DeletedUser

Guest
Denk dat hij nu niet meer het grootste aantal Lc heeft in zijn 20x20, en wat is je punt. Jullie zijn degene die moeten huilen. Ik ging stoppen daar. Anders zou ik niet zo dom al mijn LC doodlopen.

Wat zit jij nu te lullen? UTS had (in de verleden tijd dus zoals men vorige post) het grootste aantal lc in de 20*20. Waarom zou ik moeten huilen? Omwille van die 530lc? Daarom stopte ik niet hoor. En ik heb al helemaal niet al men lc doodgelopen, Marneus ook niet (hij werd aangevallen dacht ik?)
 

DeletedUser

Guest
Wat zit jij nu te lullen? UTS had (in de verleden tijd dus zoals men vorige post) het grootste aantal lc in de 20*20. Waarom zou ik moeten huilen? Omwille van die 530lc? Daarom stopte ik niet hoor. En ik heb al helemaal niet al men lc doodgelopen, Marneus ook niet (hij werd aangevallen dacht ik?)

Ik dus inderdaad je mond houden.
 
Bovenaan