Backstab actie.

Reactiescore
420
Ik maak normaal nooit een nieuwe post voor dit maar voor 1 keer maak ik een uitzondering. Een paar dagen geleden vroeg backyard om bij mij in de stam te mogen. Ik invite hem zonder met hem te praten. Gisteren viel Backyard het account ' Ik.MadamEivormKing ' aan. Toen ze backyard terug wouden aanvallen stond er ineens defence. Ze beschuldigde mij ervan dat het mijn def was terwijl ik in hun voordeel speelde. Ik deed vv van UTS voor hun. Ik stuurde hun OS als ze het nodig zouden hebben. Iets ervoor op de avond vroeg myztical mij om OS. Omdat Brian daar speelt en ik oorspronkelijk voor hem defence ging maken stuurde ik dus mijn OS. Allemaal opgezet spel blijkbaar want ik heb deze nacht 2 edels op mij gekregen. Dat ludovic zoiets doet kan ik nog begrijpen. Die gaat heel ver voor een spel. Maar dat Mike ( .EEA. ) hieraan meedoet vind ik zielig. Ook van Farmer X en die andere knul wiens naam op aisoruka ofzo lijkt had ik het ook niet verwacht :)

Triest verhaal dit..
 

DeletedUser61174

Guest
Damn jammer...
Maarjah, het is gewoon een compliment ;)
Ze kunnen je niet aan zonder te backstabben of w/e :'D
 
Reactiescore
420
Damn jammer...
Maarjah, het is gewoon een compliment ;)
Ze kunnen je niet aan zonder te backstabben of w/e :'D

Het is gewoon zielig. De rest maakt me niet uit. En dat ze nu een dorp met mines 25/27/25 gaan hebben zonder het te verdienen. Dat is ook zielig :)
 
Reactiescore
420
Hihi, jij backstabt nooit hé.:rolleyes:

Normaal nooit maar je co speler had erom gevraagd he. Wij waren geen stamgenoten meer en hij dwong mij om voor jullie te clearen, noemde me noob en vond me een slechte speler.. Trouwens, ik edelde jullie niet he. Ik stuurde men clear er gewoon niet voor :)
 

DeletedUser52559

Guest
Vertel de wereld dan ook alles?

-Hoe jij al dagen rond de pot zit te draaien:
* "Farm me, nee farm me straks pas, nee farm me morgen, nee farm me toch nu maar, nee ik wil toch niet dat je me farmt"
* "Je mag men dorp hebben, nee toch niet, jawel toch wel maar binnen 2 dagen pas, nee toch niet ik troll jullie maar, jawel toch wel, nee Ollie10 mag mijn dorp nu hebben"
- Backyard die ons kata'ed, backtime mislukt (1 sec te laat), maar toch staat er defence in, defence die Backyard zelf nooit had mits hij aangevallen was door UTS en alles verloor (tenzij het weer een leugen was). Hieruit concludeerde ik dat het jou defence was mits hij in je stam zit + jou forum posten deden mijn vermoeden alleen maar meer lijken te bevestigen.

Post
De posts die erop volgen van jou + de posts van 2 anderen die blijkbaar de vv van Backyard hadden deden me dus vermoeden dat de def van jou kwam. Jou post leek zwaar sarcastisch te zijn waardoor ik dus gefrustreerd geraakte en de edels stuurde.


Als gevolg heb ik je dorp deze nacht gescout, en mits ik geen defence zag behalve speer in opbouw was ik overtuigd dat het jou defence bij backyard was die gesneuveld is, vandaar heb ik de edels verstuurd.

Heb je het dan niet een beetje zelf gezocht?

Dat jij achteraf dan toch hiermee niks te maken heeft dan is dat een spijtige zaak, je zag gisteren een gefrustreerde ik, vandaar de edels. Mike heeft hier overigen niets mee te maken. Don't blame him.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik maak normaal nooit een nieuwe post voor dit maar voor 1 keer maak ik een uitzondering. Een paar dagen geleden vroeg backyard om bij mij in de stam te mogen. Ik invite hem zonder met hem te praten. Gisteren viel Backyard het account ' Ik.MadamEivormKing ' aan. Toen ze backyard terug wouden aanvallen stond er ineens defence. Ze beschuldigde mij ervan dat het mijn def was terwijl ik in hun voordeel speelde. Ik deed vv van UTS voor hun. Ik stuurde hun OS als ze het nodig zouden hebben. Iets ervoor op de avond vroeg myztical mij om OS. Omdat Brian daar speelt en ik oorspronkelijk voor hem defence ging maken stuurde ik dus mijn OS. Allemaal opgezet spel blijkbaar want ik heb deze nacht 2 edels op mij gekregen. Dat ludovic zoiets doet kan ik nog begrijpen. Die gaat heel ver voor een spel. Maar dat Mike ( .EEA. ) hieraan meedoet vind ik zielig. Ook van Farmer X en die andere knul wiens naam op aisoruka ofzo lijkt had ik het ook niet verwacht :)

Triest verhaal dit..

Lekker voor je T., die kreeg je nog tegoed. Al heb ik er niks mee te maken. Ik heb je trouwens nooit gedwongen om iets te doen dus stel je niet zo aan alsjeblieft. Een clear er niet voor sturen is even destructief in dit stadium van het spel als wat er bij jou gebeurd. Ik vind het gewoon je verdiende loon;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gasten met je backstab onzin en persoonlijke vete's. Het hele niveau hier op de NLC1 hangt me de keel uit, ga lekker W26 spelen ofzo? Dit is een CLASSIC. KLASSIEKE instellingen en hopelijk ook KLASSIEKE spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ik was gisteren gaan feesten.
Als je hier inderdaad niets mee te maken hebt, is dat een zeer spijtige zaak, waarvoor mijn excuses.

Echter had je ook niet met onze voeten moeten spelen.
Als je de ene dag zegt: "Je krijgt men dorp" en we spelen helemaal volgens dat idee en de volgende dag zeg je: "nee, ik ben het nog niet beu, het was een troll".
Nuja, sorry, maar zo'n trol snap ik niet en vind ik niet grappig...
 
Reactiescore
420
Vertel de wereld dan ook alles?

-Hoe jij al dagen rond de pot zit te draaien:
* "Farm me, nee farm me straks pas, nee farm me morgen, nee farm me toch nu maar, nee ik wil toch niet dat je me farmt"
* "Je mag men dorp hebben, nee toch niet, jawel toch wel maar binnen 2 dagen pas, nee toch niet ik troll jullie maar, jawel toch wel, nee Ollie10 mag mijn dorp nu hebben"
- Backyard die ons kata'ed, backtime mislukt (1 sec te laat), maar toch staat er defence in, defence die Backyard zelf nooit had mits hij aangevallen was door UTS en alles verloor (tenzij het weer een leugen was). Hieruit concludeerde ik dat het jou defence was mits hij in je stam zit + jou forum posten deden mijn vermoeden alleen maar meer lijken te bevestigen.

Post
De posts die erop volgen van jou + de posts van 2 anderen die blijkbaar de vv van Backyard hadden deden me dus vermoeden dat de def van jou kwam. Jou post leek zwaar sarcastisch te zijn waardoor ik dus gefrustreerd geraakte en de edels stuurde.


Als gevolg heb ik je dorp deze nacht gescout, en mits ik geen defence zag behalve speer in opbouw was ik overtuigd dat het jou defence bij backyard was die gesneuveld is, vandaar heb ik de edels verstuurd.

Heb je het dan niet een beetje zelf gezocht?

Dat jij achteraf dan toch hiermee niks te maken heeft dan is dat een spijtige zaak, je zag gisteren een gefrustreerde ik, vandaar de edels. Mike heeft hier overigen niets mee te maken. Don't blame him.

Ik speelde toch om wat plezier te hebben he .. Waarom zou ik me dan laten farmen? En je kreeg men dorp als ik stopte. Ik was nog niet gestopt. En mijn defence stond bij Myztical. Inclusief een ridder.. Dus dikke BS wat je zegt!!!

Ik was gisteren gaan feesten.
Als je hier inderdaad niets mee te maken hebt, is dat een zeer spijtige zaak, waarvoor mijn excuses.

Echter had je ook niet met onze voeten moeten spelen.
Als je de ene dag zegt: "Je krijgt men dorp" en we spelen helemaal volgens dat idee en de volgende dag zeg je: "nee, ik ben het nog niet beu, het was een troll".
Nuja, sorry, maar zo'n trol snap ik niet en vind ik niet grappig...

Zal wel ja :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik speelde toch om wat plezier te hebben he .. Waarom zou ik me dan laten farmen? En je kreeg men dorp als ik stopte. Ik was nog niet gestopt. En mijn defence stond bij Myztical. Inclusief een ridder.. Dus dikke BS wat je zegt!!!



Zal wel ja :rolleyes:

Ik zit vandaag voor de eerste dag op kot en dat ben ik gaan vieren.
Is dat toegestaan?
Heb jou bij mijn thuiskomst op skype in een dronken bui blijkbaar nog wat gestuurd, zie ik.
Dat je me daar verwijderd hebt, vind ik dan weer niet zo vriendelijk ;)

Hoewel je natuurlijk je redenen hebt om kwaad te zijn.
 
Reactiescore
420
Ik zit vandaag voor de eerste dag op kot en dat ben ik gaan vieren.
Is dat toegestaan?
Heb jou bij mijn thuiskomst op skype in een dronken bui blijkbaar nog wat gestuurd, zie ik.
Dat je me daar verwijderd hebt, vind ik dan weer niet zo vriendelijk ;)

Hoewel je natuurlijk je redenen hebt om kwaad te zijn.

Ik heb je niet verwijderd.Ben gewoon niet online. En ik geloof je maar vind het zielig van je co's :)
 

DeletedUser51944

Guest
Ik was gisteren gaan feesten.
Als je hier inderdaad niets mee te maken hebt, is dat een zeer spijtige zaak, waarvoor mijn excuses.

Echter had je ook niet met onze voeten moeten spelen.
Als je de ene dag zegt: "Je krijgt men dorp" en we spelen helemaal volgens dat idee en de volgende dag zeg je: "nee, ik ben het nog niet beu, het was een troll".
Nuja, sorry, maar zo'n trol snap ik niet en vind ik niet grappig...

Haha grappig om dit te lezen, jullie spelen met Ludo he, die kiest toch altijd graag de moeilijke weg met veel uitdaging?
Haha en dan gaan jullie jezelf zitten opvreten voor zo'n gratis dorpje.
Als hij het dorpje nog niet wou afgeven so be it en dan vind ik het inderdaad een backstab als jullie na geregeld contact hem opeens gaan aanvallen terwijl jullie hier laten merken ook wel te weten dat hij niks met die defence in backyards dorp te maken had.
 

DeletedUser

Guest
Haha grappig om dit te lezen, jullie spelen met Ludo he, die kiest toch altijd graag de moeilijke weg met veel uitdaging?
Haha en dan gaan jullie jezelf zitten opvreten voor zo'n gratis dorpje.
Als hij het dorpje nog niet wou afgeven so be it en dan vind ik het inderdaad een backstab als jullie na geregeld contact hem opeens gaan aanvallen terwijl jullie hier laten merken ook wel te weten dat hij niks met die defence in backyards dorp te maken had.

Je begrijpt de situatie niet.
 

DeletedUser51944

Guest
Je begrijpt de situatie niet.

Misschien ben ik er zelfs beter op de hoogte van dan jij aangezien jij paar daagjes weg was.

Maar dit is dus toch wel leuk dat Ludo nu zelf (wetende dat dit account zijn troepen heeft weggestuurd) nu zelf probeert een gratis dorpje op zo'n manier te verkrijgen.

Wie kiest hier de makkelijkste weg?
 

DeletedUser

Guest

Hij versimpelt het nogal gemakkelijk.
Op zijn manier zijn wij allemaal klootzakken die er plezier aan beleven te backstabben.
Wij zouden zo'n actie niet doen als wij niet dachten dat het noodzakelijk was voor ons.
Wie gaat er namelijk een buur vlak naast zich laten liggen als die de middelen heeft om jou dik int zak te zetten en je zelf de middelen hebt om dat tegen te gaan..
 

DeletedUser7025

Guest
Thorsten heeft hier niks mee te maken :) Van deze bazenactie zal vanavond wel wat op het AF komen te staan.
 
Bovenaan