Backstab actie.

DeletedUser57186

Guest
1.Je zegt mij dat ik moet oppassen omdat ik anders weer een discussie kreeg zoals eerst, dus zeg ik dat ik daar heus geen vrees voor hem.

2.Verder vind ik jou nee hoor die ik dikgedrukt heb nou ook niet echt een deftig antwoord.

2. ik heb er al genoeg op geantwoord

1. Ik zeg niet dat je moet oppassen, ik wil gewoon geen "typische" disscusie krijgen zoals 2 dagen geleden ofzo. Ik vind "typische" discussies leuk. Maar niet om altijd en heb er dus nu geen zin in.



Ow dus als jij ratten streken uit haalt en degene die je daar op betrapt maanden later ook iets flikt maakt dat weer alles goed. Ja fijne logica heb jij....

Ik heb vooral een rare logica. XD

Dan zou ik zoals ieder fatsoenlijk speler de persoon in questie clearen ipv. via een VV zijn gebouwen te gaan afbreken en troepen weg te sturen.
Dat jij serieus denkt dat je juist gehandelt hebt en bovendien veronderstelt dat iedereen het op deze manier zou doen, is diep maar dan ook diep triest.
Zegt genoeg over jouw persoontje.

Wie ben jij trouwens? Voor de rest heb ik dat totaal niet gedaan dus begin niet dingen te roepen om te roepen.

Of ik juist heb gehandeld?

Laten we stellen dat goed of slecht geen relatief begrip is.
Laten we alleen naar mijn actie kijken
Laten we in Theorie kijken:


Dan veronderstel ik dat ik op de foute manier heb gehandeld.
 

DeletedUser40933

Guest
Ludo, dit is echt zielig.

Er zijn niet genoeg woorden voor om de laf en laagheid van deze actie te beschrijven. Dus kom maar af met je 0 interns. Wij weten beter, je teller staat op 2 en de makkelijke manier kiezen.

Hypocriet.
 

DeletedUser57186

Guest
En je bent niet alleen laf, je bent ook een grote noob. Met je backtime op 2 seconde!! Epic failer

Schatjes, heb die backtime gestuurd ;)
Rage niet direct op Ludo :)

Omdat ik zo'n goeie stamgenoot en co ben heb ik er niks over gezegd. Maar bedankt Mark dat je het zelf komt zeggen.

Ludo, dit is echt zielig.

Er zijn niet genoeg woorden voor om de laf en laagheid van deze actie te beschrijven. Dus kom maar af met je 0 interns. Wij weten beter, je teller staat op 2 en de makkelijke manier kiezen.

Hypocriet.


Vertel dan eens waarom? ( en geen argument over de VV want dat geef ik toe dat ik daar fout zit. )
 

DeletedUser48278

Guest
Vanmorgen heeft Ik.MadamEivormKing. mij ook nog gecleard!!! :mad:
 

DeletedUser40933

Guest
Vertel dan eens waarom? ( en geen argument over de VV want dat geef ik toe dat ik daar fout zit. )

Kennis misbruiken dat deff ergens anders staat om rap rap te gaan edelen terwijl je je als vriend hebt proberen opstellen voor die speler is echt enorm lafhartig. Je hele toon tijdens die gesprekken en pm's die hier verschenen zijn ademt een ongelofelijke schaamteloosheid uit. Een doorzichtige vriendelijkheid: het soort vriendelijkheid dat eindigt met de woorden" Et tu, Brute?".

Vooral de post van Erik legt bloot wat voor een speler je in feite bent. Blijf maar verhalen oproepen van de moeilijke weg en dat jij je afzet tegen de pro mentaliteit. Wel als dat je afzet is ben ik verdomd blij tot de andere garde te behoren.
 

DeletedUser57186

Guest
Vanmorgen heeft Ik.MadamEivormKing. mij ook nog gecleard!!! :mad:

Verzin een dom verhaaltje met allemaal leugens zodat iedereen je gelooft en dan kun je ook nog zeggen dat ik het op een vuile manier heb gedaan.
Al deze mensen hier kunnen toch niet logisch na denken dus ze zullen wel denken dat je de waarheid spreekt. :D
 

DeletedUser48278

Guest
Verzin een dom verhaaltje met allemaal leugens zodat iedereen je gelooft en dan kun je ook nog zeggen dat ik het op een vuile manier heb gedaan.
Al deze mensen hier kunnen toch niet logisch na denken dus ze zullen wel denken dat je de waarheid spreekt. :D

Ik zou inderdaad iedereen kunnen laten geloven dat je het op een vuile manier hebt gedaan ja. Hoe zou het toch komen dat ze mij eerder geloven dan jou? Natuurlijk ligt dat niet aan jou!

Nee, ik ben gewoon gecleard meer niet. Maar de rest van jouw streken zijn gewoon dingen die niet kunnen, maar die besmeuren jou prestatie wel. Mij boeit het weinig, maar je hebt enkel jezelf er mee te pakken.
 

DeletedUser57186

Guest
Kennis misbruiken dat deff ergens anders staat om rap rap te gaan edelen terwijl je je als vriend hebt proberen opstellen voor die speler is echt enorm lafhartig. Je hele toon tijdens die gesprekken en pm's die hier verschenen zijn ademt een ongelofelijke schaamteloosheid uit. Een doorzichtige vriendelijkheid: het soort vriendelijkheid dat eindigt met de woorden" Et tu, Brute?".

Vooral de post van Erik legt bloot wat voor een speler je in feite bent. Blijf maar verhalen oproepen van de moeilijke weg en dat jij je afzet tegen de pro mentaliteit. Wel als dat je afzet is ben ik verdomd blij tot de andere garde te behoren.

Ik heb Thorsten niet ge'edelt en ik wist het ineens niet. XD

Oorspronkelijk geplaatst door Farmer x Bekijk bericht

je zag gisteren een gefrustreerde ik, vandaar de edels.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farmer x Bekijk bericht
waardoor ik dus gefrustreerd geraakte en de edels stuurde.

De post van Erik klopt voor sommige stukken ( maar ik heb niks met UT te maken en die kerel heeft mij zelf ook aangevallen) Gewoon iedereen in zijn buurt omdat hij stopten en voor oda1 wilden gaan.
Maar je kunt zelf lezen dat Erik begon met vuil te spelen ( spikes omdat hij toch niet serieus speelden) waardoor mijn start beetje flopte.

Als thorsten zijn def thuis stond zouden we 200 bijl en 100 lc verloren hebben
+ thorsten zei dat hij maar 100 speer en 100 zwaard had gestuurd. En zoals ik al zei: ik wist ineens niet dat we hem aan het edelen waren.

Stel dat ik je buur en vriend was Detlef en ik zat naast je en ik zou je helpen maar ondertussen deed ik dit:

Detlef krijgt kata's en zijn buren staan vol met troepen.

Het blijkt dat DownOnMe er voor iets zou tussen zitten
Ik geef persoonlijke informatie van jou aan de mensen waarmee jij discussieert zodat ze de naam van je moeder en zus kunnen zeggen en daar achter zinnetjes van ze zijn een hoer en ik neuk ze...
Ik beloof je mijn dorp maar ondertussen ook nog aan andere mensen
Ik beloof je mijn troepen maar ondertussen ook nog aan andere mensen

Ik zeg je mag mij nu edelen, dan weer niet, dan morgen, dan weer niet dan dit dan dat....dan zeg ik dat ik mijn account op delete zou zetten...

Zou jij mij dan nog zien als een goeie hulp? Ik denk dat je me dan ook zou cleare en edelen.


Omdat ik dus ook beetje schijt van Thorsten kreeg zei ik dit eens: Wat zou je er van vinden als ik je gewoon edel ( zonder je toestemming) waarom hij antwoorden dat ik mocht afkomen. Voor de rest heb ik ook nooit gezegd dat ik hem niet zou edelen. Ik was het ook niet van plan maar later wel omdat ik al die dingen hoorden.

Maar goed, ik wist ineens niet dat we hem aan het edelen waren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Als je niet weet wat je co's aan het doen zijn stel ik me heel hard vragen bij de functionaliteit van je team.

En als dat zou gebeuren dan zou ik je melden dat onze afspraak over is en het fair game is ipv te wachten op zo'n kans. Het pleit ook al tegen je dat ik behoorlijk veel heb gezien dat tegenspreekt over hoe jij wilt beweren hoe het gegaan is.
 

DeletedUser47551

Guest
Kennis misbruiken dat deff ergens anders staat om rap rap te gaan edelen terwijl je je als vriend hebt proberen opstellen voor die speler is echt enorm lafhartig. Je hele toon tijdens die gesprekken en pm's die hier verschenen zijn ademt een ongelofelijke schaamteloosheid uit. Een doorzichtige vriendelijkheid: het soort vriendelijkheid dat eindigt met de woorden" Et tu, Brute?".

Vooral de post van Erik legt bloot wat voor een speler je in feite bent. Blijf maar verhalen oproepen van de moeilijke weg en dat jij je afzet tegen de pro mentaliteit. Wel als dat je afzet is ben ik verdomd blij tot de andere garde te behoren.

Ik heb dat probleem vaak bij het kiezen van een edeltarget... dat ik mezelf soms blokkeer door vriendelijk te zijn in PM tegen spelers, waardoor ik ze niet meer kan edelen :p das echt stom als je weinig targets hebt :(
 

DeletedUser57186

Guest
Als je niet weet wat je co's aan het doen zijn stel ik me heel hard vragen bij de functionaliteit van je team.

En als dat zou gebeuren dan zou ik je melden dat onze afspraak over is en het fair game is ipv te wachten op zo'n kans. Het pleit ook al tegen je dat ik behoorlijk veel heb gezien dat tegenspreekt over hoe jij wilt beweren hoe het gegaan is.

Neen hoor, de functionaliteit is perfect. Maar soms doe je dingen omdat de druppel de emmer kan doen overlopen.
We hebben ook zeker niet gewacht op "die ene kans".

Als jij u oordeel wilt trekken zoals de rest zonder er deftig verstand van te hebben moet je het zelf weten.
 

DeletedUser

Guest
Mods, sorry voor de 4x post :)

In het vetgedrukte zie je telkens wanneer ik aangeef te willen stoppen. En je ziet ook dat Ludo me ' nooit ' zou edelen. Je ziet ook hoe hij men dorp eigenlijk wilt kopen met een pint op café :D

modjes zijn toch niet actief hier.
 

DeletedUser57186

Guest
Mods, sorry voor de 4x post :)

In het vetgedrukte zie je telkens wanneer ik aangeef te willen stoppen. En je ziet ook dat Ludo me ' nooit ' zou edelen. Je ziet ook hoe hij men dorp eigenlijk wilt kopen met een pint op café :D


Als jij elke dag zit te spammen dat ik je mag farmen en edelen en dat je me wilt helpen maar nooit helpt is het logisch dat ik er achter vraag.
Voor de rest heb ik je ook niet ge'edelt. XD

En je hebt nog lang niet alles gepost, de posten waarin jij belachelijk zat te doen als ik serieus wilden doen + met domme vragen persoonlijke informatie wilden te weten komen om me zo te kunnen kloten.
En te zeggen dat je op delete en bla bla ging.

Met andere woorden: de posten waarin jij u zelf van "vriend" naar irritant gastje begon te vormen en daarom maakt het me niet uit dat je ge'edelt bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan