Backstab actie.

DeletedUser51944

Guest
Ik vind deze world tot nu toe toch nog niet echt iets voorstellen.
 

DeletedUser36502

Guest
Hhahaha :p Nee hoor ik studeer. :p Bij het topic: "Hoe zie je eruit?" kun je foto's zien van het laatste studentenfeestje. :D
Hoe oud bent u trouwens?

Ben niet echt geneigd een kijkje te gaan nemen iig ^^
Ik ben 25 en in de fleur van de sleur. :D
 

DeletedUser37136

Guest
Je bent een zielige speler gehabtkbal. Mij Kata'en met VV's.
Weet je wat zielig is Ludo? Om bij een 'noob' om zijn vv te bedelen. En als deze 'noob' dan zijn vv stuurt, dan gauw voordat je hem aanneemt je lc sturen, dan op de vv alle troepen/gebouwen annuleren en dan rustig wachten tot je lc'tjes die ladig GS op komen halen. Dat is zielig. ;)



Ik zal voor iedereen die hier niet bij betrokken is geweest even vanaf het begin beginnen...
Ik ben een maand of 8-9 gestopt geweest met zowel het spel als met het AF. Toen ik vlak voor de start van W26 weer eens een keertje kwam koekeloeren, kwam ik al vrij rap weer in contact met m'n oude TW-'vrienden'. Om me zelf weer fulltime op dit spel te focussen en weer te proberen een account in de top- naja zeg top-15 ofzo op te bouwen had ik geen zin. Ik weet van mezelf dat als ik ergens voor ga dat ik dan het maximale uit het account wil halen, en met mijn onregelmatige onlinetijden en onregelmatige beschikbare tijd/zin is dit gewoon niet mogelijk en niet fair tegenover eventuele co's.

Maargoed, je praat, en dan ga je vanzelf toch weer een beetje zin krijgen in het spelletje he.. Dus ben ik toch maar gestard op deze wereld. Ik wist dat als ik met mijn tijd full off zou gaan spelen, dat ik het niet zou redden. Ik wist sowieso al wel dat ik het niet ging redden, en ik startte toch enkel voor de gezelligheid, dus waarom dan niet gewoon relaxed full deff spelen en een beetje om je heen gaan trollen? :) Een beetje noob spelen, om me heen spiken (al die spikes kwamen van mij Marneus, niet van .My Red Cute Jellebie ;)), PM's sturen met de 'pro's' en ondertussen rustig deff bouwen.
Hiervoor was m'n buurt echt ideaal, daar heb ik het echt mee getroffen. Ik lag met al 4 bekende spelers in mijn 9x9 (wat zeiken jullie nou over slechte ligging?), en weinig barbarendorpen. Heerlijke spike-omgeving dus. Dat hebben die 4 spelers waarschijnlijk anders ervaren, maar soit. :p

4 bekende spelers dus. Ik.MadamEivormKing, Magneus Calgar, Underthesheets. en .My Red Cute Jellebie (dat was Milan las ik net ergens? My god, wat hebben jullie noob gespeeld), en met allen heb ik een hoop leedvermaak gehad. Iedereen dacht natuurlijk dat backyard de noob van de buurt was met zijn PM's vol spelfouten en onsamenhangende zinnen, en dan ga je al snel dit soort aanvallen krijgen als je de scouts dodged:

Lekker hoor in de nachtbonus
Klikkerdeklik
Scout in de ochtend
En dan dit in de middag???
Hier baalde ik wel een beetje van

En tussendoor gingen de spikes natuurlijk door. Op een geven moment ben ik daar wel mee gekapt natuurlijk, toen hield ik liever m'n def allemaal in mn dorpje. Ik was bij de laatste aanval geveegd, en ik had geen zin om te eindigen als een farm. Dus def herbouwen, laten staan zodat ik niet aangevallen zou worden na die ontelbare scoutaanvallen, en ondertussen via PM verkeer lekker de noob uithangen.

Ondertussen, had ik na de aanvallen van My Red Cute Jellebie via mijn eigen AF-account (deze dus) contact gezocht met Magneus Calgar door middel van verscheidene privéberichten. Zo vertelde ik hem over de verliezen die My Red Cute Jellebie gemaakt had, en dat hij nu aangeschoten wild was. Daar wisten Magneus en zijn maatje Underthesheets wel raad mee, en My Red Cute Jellebie was verleden tijd.

iqhnpx.jpg


1 down.

Toen bleven er nog drie over, en ik wist dat ik het op deze manier niet eeuwig vol zou houden. Maar gelukkig kwam die bazenactie van Magneus op zijn eigen stamgenoot, dat scheelde mij weer een hoop werk :D
En, vrijwel meteen daarna, kwamen er natuurlijk ratachtige PM's van onze vriend mijn kant op, in een poging mij wat 'farmbaarder' te maken:
Ik.MadamEivormKing op 24.02. om 18:16 uur
Die 2 spelers die je aanvallen zijn denk ik gestopt, je kan dus nu weer op off spelen en gs up doen
Hoe zielig wil je het hebben.. Maargoed, Underthesheets nokte er daarom mee, en begon (naar mijn vermoeden, daar heb ik geen concreet bewijs voor behalve een PM waarin UTS zegt dat Ludo een vriend van hem is (maar of dat Thorsten was of niet weet ik ook niet)) voor Ludo te werken toen. Elke keer als er een aanval was van Underthesheets, kwam er vrij snel een scoutaanval van Ludo overheen.

Steeds meer en meer begon ik door te krijgen hoe vuil dit spelletje gespeeld werd door onze vriend Ludo, en ik begon kata's te maken. In eerste instantie nog niet om hem te pakken, maar je weet maar nooit hoe die van pas kunnen komen.


Toen werd het zondag, en zondag werd ik weer eens aangevallen door UTS. Mijn troepen waren voor een groot deel uit farmen, maar omdat ik voetbal zat te kijken werd ik gedeeltelijk geveegd:
Klikje
Meteen daarna weer een scoutaanval van Ludo of een van zijn co's, en na aankomst kwam er een LC aanval aan. Deze werd op het laatste moment teruggetrokken, misschien omdat ze wisten dat UTS al mijn GS al meegenomen had.
Het werd toen wel erg duidelijk dat Ludo op een vuile manier probeerde zijn buurt uit te schakelen, en voor mij was toen de maat ook vol. Ik besloot om mijn kata's te herbouwen, en zijn smederij aan gort te knallen.

Maar voor het zover was, moest ik eerst minimaal een hele dag mijn smederij laten lopen, en ik wist dat ik maandag nauwelijks online kon zijn. Ik moest eerst voor studie naar school en zou daarna met m'n vriendin sushi gaan maken. Dus had ik veiligheid nodig voor ongeveer 24 uur. De uitkomst kwam vrij snel, door het volgende laffe trucje van onze vriend:
Ik.MadamEivormKing op 26.02. om 20:01 uur
mag ik je vv zodat ik snel voor je kan groeien?

Backyard op 26.02. om 20:22 uur
wat is vv

Ik.MadamEivormKing op 26.02. om 20:29 uur
vakantie vervanging

Backyard op 26.02. om 20:30 uur
underthesheets heeft me aangevallen

Backyard op 26.02. om 20:30 uur
ik ben al mijn troepen kwijt

Ik.MadamEivormKing op 26.02. om 20:30 uur
geef dan u vakantie varvanging, dan word je niet meer aangevallen

Backyard op 26.02. om 20:31 uur
waarom ik kan zelf toch ook spelen

Backyard op 26.02. om 20:34 uur
en ik ben toch al al mijn troepen kwijt

Ik.MadamEivormKing op 26.02. om 20:35 uur
maar dan word je niet meer aangevallen -.-
Tjah, hoe obvious wil je iets hebben? En hoe laf wil je iets hebben?

Maargoed, hij kon natuurlijk niet weten dat ik niet op mijn achterhoofd gevallen ben en precies doorhad hoe dat vuile spelletje gespeeld werd. Dus wat doe je dan? Dan gebruik je dat tegen hem. Want als iemand vv van je heeft gehad, hoe kort ook, mag je 24u lang niet die speler aanvallen, ondersteunen, GS handelen, maar ook niet dezelfde targets aanvallen. En laat ik nu net in hetzelfde gebied farmen als onze Ludovic :D.
Zelfde geldt voor UTS. Ik wist dat als ik enkel door Ludo niet meer aangevallen kon worden, dit geen enkel nut zou hebben. Dat liet hij gewoon zijn slaafje UTS zijn troepen op me droppen, same result. Dus die moest ook mijn vv eventjes hebben:
Backyard op 26.02. om 20:36 uur
wil je mijn vv doen je mag mijn dorp hebben

UnderTheSheets. op 26.02. om 20:37 uur
ok, thnx ! :D

Hopsa :) Dus ffkes vv naar UTS, en meteen weer verbreken als deze aangenomen werd, en vervolgens de vv naar Eivormking sturen om daar hetzelfde te doen, en Backyard was een dagje safe. Dus zo gezegd zo gedaan, ik vv gestuurd, verbroken, vv gestuurd naar Ludo, en weer verbroken.
Maar wat was er nu gebeurd? Die laffe rat had vlak voordat hij de vv accepteerde (in dezelfde seconde, want ik ben blijven refreshen tot vv werd verbroken en geen incoming te bespeuren) een lc aanval naar mijn dorpje gestuurd. Dus toen hij de vv accepteerde, liep er een aanval naar me toe vanuit zichzelf. Toen annuleerde hij al mijn troepen en gebouwen, en bleef hij rustig wachten tot zijn troepjes aankwamen.
Ik had al het vermoeden dat dit zou gebeuren, en inderdaad, toen ik de vv verbrak liep er een aanval met LC-snelheid richting mijn dorpje, die zo snel mogelijk geannuleerd werd.
 

DeletedUser37136

Guest
Je had het over laf spelen Ludo? Je vond de kata actie zielig? Je hebt het 100% aan jezelf te danken. Als jij dit spelletje normaal gespeeld had zonder al dit soort lage trucs dan had je smederij nog gewoon op 20 gestaan maandagavond.

Maargoed, mijn plannetje was geslaagd. Enkel had Ludo dus nu wel mijn troepen gezien, hij was immers in mijn kazerne geweest om alles te annuleren. Des te dommer, ik zou haast mongolide zeggen, is het dat hij denkt dat Thorsten mij van def heeft voorzien. Je hebt zelf kunnen zien dat ik nog 700/700 had staan en een muur 15 had flapdrol.

Toen werd het maandag, en die dag zou ik niet actief zijn. Ik was veilig tot een uurtje of 21u, maar ik wist dat ik daarna gepakt zou gaan worden. Dus het terugpakken van Ludo moest vanavond gebeuren. Enkel was ik er toen niet.
Dus, zoals ik aan het begin van mijn post al zei, sprak ik een aantal oude TW-'vrienden' aan. En iemand (en of dat nu Willem was, of Nic, of SVH.be of heel iemand anders en dat deze mensen doen alsof doet er niet toe) was inderdaad bereid om mijn vv te doen en om de kata's te versturen.

En zo geschiedde het. Ludo sloeg zijn pc kapot, en iedereen had veel plezier. De rest valt op het AF te lezen.



Het enige dat ik nog even expliciet wil vermelden, is dat Thorsten er echt helemaal niks mee te maken had. Jullie zijn zelf zo dom geweest niet te hebben gezien dat ik nog een dikke lading def. had toen jullie je spelletje met mij speelden. Ik vind het knap lullig voor die jongen dat hij er nu op aangekeken wordt, en ik vind het knap lullig voor mezelf dat hij alle eer krijgt. :D Nee zonder gekheid, jullie hadden kunnen weten dat hij er niks mee te maken had, en waarschijnlijk wisten jullie dit ook wel. Dit was gewoon een makkelijke manier om Thorsten te backstabben, en om jullie 2e intern binnen te slepen. Na wat ik meegemaakt heb met jullie, zou het me niet eens meer verbazen.



Boontje komt om zijn loontje.
Gegroet,
Backyard
 

DeletedUser36716

Guest
Maargoed, mijn plannetje was geslaagd. Enkel had Ludo dus nu wel mijn troepen gezien, hij was immers in mijn kazerne geweest om alles te annuleren. Des te dommer, ik zou haast mongolide zeggen, is het dat hij denkt dat Thorsten mij van def heeft voorzien. Je hebt zelf kunnen zien dat ik nog 700/700 had staan en een muur 15 had flapdrol.

Wetende wat voor vertrouwen T had in hen is het alleen maar lager :(.


-XXX- op 26.02. om 20:43 uur
haha :p.
ps. ben je zeker dat je het edelhapje niet bent van Ik.MadamEivormKing ?
Want zij zijn bevriend met UnderTheSheets. en deze blijkt vrij doortastend om jou te clearen terwijl Eivormpje al een AH heeft :)

Le playin Tribalwars op 26.02. om 20:44 uur
Nee Nee, Mike is een hele goeie vriend van mij. Een backstab actie van hem zou me sterk verwonderen en helemaal niet slim ;) Dan quit ik ook meteen met het hele TW gebeuren :p
 

DeletedUser

Guest
Je schijnt er zelf nogal trots op te zijn, ik vind het meer een kansloze, zielige, lage actie. Uberhaupt al die verhalen over backstabben etc, maar misschien ben ik wel een te klassieke speler.
 

DeletedUser

Guest
Je schijnt er zelf nogal trots op te zijn, ik vind het meer een kansloze, zielige, lage actie. Uberhaupt al die verhalen over backstabben etc, maar misschien ben ik wel een te klassieke speler.

Ben het wel met je eens hoor wees gerust; niet te klassiek.
 

DeletedUser37136

Guest
Je schijnt er zelf nogal trots op te zijn, ik vind het meer een kansloze, zielige, lage actie. Uberhaupt al die verhalen over backstabben etc, maar misschien ben ik wel een te klassieke speler.
Ik heb nooit de intentie gehad hem neer te halen, totdat hij dit soort spelletjes begon te spelen. Dat is heel wat anders.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit de intentie gehad hem neer te halen, totdat hij dit soort spelletjes begon te spelen. Dat is heel wat anders.

Jaja. Maakt geen enkel verschil in mijn ogen.

Als je een vent was geweest was je gestart, had je tegen hem gezegd dat je gestart was en speelde je enkel om hem te edelen. Dan ben je een vent en had je mijn respect gehad. Dit is gewoon onzin, kansloos, zielig. Een plan uitdenken om iemand drie smederijlevels te laten zakken en er dan nog heel trots op het AF mee komen stoefen.

Lol, dat ik er uberhaupt op reageer. Zielig dit.
 

DeletedUser51944

Guest
Jaja. Maakt geen enkel verschil in mijn ogen.

Als je een vent was geweest was je gestart, had je tegen hem gezegd dat je gestart was en speelde je enkel om hem te edelen. Dan ben je een vent en had je mijn respect gehad. Dit is gewoon onzin, kansloos, zielig. Een plan uitdenken om iemand drie smederijlevels te laten zakken en er dan nog heel trots op het AF mee komen stoefen.

Lol, dat ik er uberhaupt op reageer. Zielig dit.

Volgens mij heb jij niet heel de post gelezen hoor?
 

DeletedUser48278

Guest
Jaja. Maakt geen enkel verschil in mijn ogen.

Als je een vent was geweest was je gestart, had je tegen hem gezegd dat je gestart was en speelde je enkel om hem te edelen. Dan ben je een vent en had je mijn respect gehad. Dit is gewoon onzin, kansloos, zielig. Een plan uitdenken om iemand drie smederijlevels te laten zakken en er dan nog heel trots op het AF mee komen stoefen.

Lol, dat ik er uberhaupt op reageer. Zielig dit.

Ik wil je hier toch graag even tegenspreken. Protector had gewoon te weinig tijd om degelijk te starten en met 3 bekenden in zijn 15x15 is het dan geen slechte beslissing om full deff te gaan. Dat hij vervolgens Ludo wil terugpakken is meer dan begrijpelijk, als je ziet hoe vuil hij het heeft gespeeld.

Verder ben ik toch wel blij dat ik je van dienst heb kunnen zijn E. :D
 
Bovenaan