Backstab actie.

DeletedUser

Guest
3) Ik zei dat ik ging stoppen als W27 ging beginnen( Rogier kan ook bevestigen dat ik hem nog op msn zei dat ik wachtte op W27 ) en dat jullie dan al men dorpen gingen krijgen die ik op dat moment had. Dat ik zei dat ik onmiddellijk stopte en op delete ging kon je zelf ook wel aanzien als een grap omdat ik niet op delete stond? :D

dat kan ik idd bevestigen.

Ik zie het politieke noch het propaganda gedeelte hier van in.
spelers slecht (proberen) neerzetten behoort toch echt wel onder propaganda (het beïnvloeden van de publieke opinie) hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Daar heb je wel een punt maar je kan het ook overdrijven.. (vind ik dan)

Als je het niet hard speelt kom het niet aan hè :p.

Je kunt zeggen 'dat heb je tamelijk slecht gedaan'
Of 'Jij kunt er ook helemaal niets van prutser'
 

DeletedUser44266

Guest
Jij snapt het doel van dit forum dus gewoon niet. Hoe kan een spelletje fictief zijn trouwens?

nee ik vind het gewoon leuk om mensen noob te noemen terwijl ik het zelf ben :D

EDIT: lijkt me duidelijk?

Fictief betekent hetzelfde als 'verzonnen' of 'bedacht'. Een fictief idee is een idee dat niet correspondeert met iets in de werkelijkheid. In boeken,spellen en films komen vaak personen, volken, dieren, geografische locaties voor die nooit op deze wereld hebben bestaan.

Bron: Wikipedia
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7025

Guest
Oh meneer met de nutteloze posts (op dit forum alleszins...) is daar ook weer, een ander wat proberen kloten via VV en zichzelf dan nog cool vinden ook, loser.

Haha, de frustratie spat er van af. Morgen komt er een post, dan zul je wel horen hoe en wat:)
 

DeletedUser47551

Guest
dat kan ik idd bevestigen.


spelers slecht (proberen) neerzetten behoort toch echt wel onder propaganda (het beïnvloeden van de publieke opinie) hoor.

Had ik ook een gesprek over, hij ging stoppen bij de start van w27, ik denk dat T. gewoon de manier waarop niet zo leuk vindt ;)
 

DeletedUser48278

Guest
nee ik vind het gewoon leuk om mensen noob te noemen terwijl ik het zelf ben :D

EDIT: lijkt me duidelijk?

Fictief betekent hetzelfde als 'verzonnen' of 'bedacht'. Een fictief idee is een idee dat niet correspondeert met iets in de werkelijkheid. In boeken,spellen en films komen vaak personen, volken, dieren, geografische locaties voor die nooit op deze wereld hebben bestaan.

Bron: Wikipedia

Alle spelletjes zijn fictief, anders is het geen spel toch? :p
 

DeletedUser

Guest
nee ik vind het gewoon leuk om mensen noob te noemen terwijl ik het zelf ben :D

EDIT: lijkt me duidelijk?

Fictief betekent hetzelfde als 'verzonnen' of 'bedacht'. Een fictief idee is een idee dat niet correspondeert met iets in de werkelijkheid. In boeken,spellen en films komen vaak personen, volken, dieren, geografische locaties voor die nooit op deze wereld hebben bestaan.

Bron: Wikipedia

Bron: Wikipedia.
Your argument is invalid.
 
Reactiescore
420
Shit happens en het is gebeurd. Als zij het spel zo willen spelen so be it. Heb er allesinds geen respect voor dat je zo richting rang 1 moet gaan :)
 
Bovenaan