Backstab actie.

DeletedUser

Guest
Na een groot deel van het zootje te hebben gelezen ben ik blij dat ik Mike als co heb en hij een wijze beslissing heeft genomen om ermee te stoppen...je zou voor minder met al dat gezever over een al dan niet backstab actie.

En wat voor betekenis heeft back stabben eingenlijk op een virtueel oorlogsspel vraag ik mij af?! :confused:
 

DeletedUser

Guest
Na een groot deel van het zootje te hebben gelezen ben ik blij dat ik Mike als co heb en hij een wijze beslissing heeft genomen om ermee te stoppen...je zou voor minder met al dat gezever over een al dan niet backstab actie.

En wat voor betekenis heeft back stabben eingenlijk op een virtueel oorlogsspel vraag ik mij af?! :confused:

Iemand je laten vertrouwen en hem daarna naaien.
 

DeletedUser57186

Guest
Ik bedenk me wel twee keer voordat ik aan je neus ga hangen wie ik ben.

Jij geeft altijd commentaar op andere mensen van dit en dat. Maar voor de rest kun je wel alleen nog maar stoer doen als je anoniem bent.
 
Reactiescore
420
Na een groot deel van het zootje te hebben gelezen ben ik blij dat ik Mike als co heb en hij een wijze beslissing heeft genomen om ermee te stoppen...je zou voor minder met al dat gezever over een al dan niet backstab actie.

En wat voor betekenis heeft back stabben eingenlijk op een virtueel oorlogsspel vraag ik mij af?! :confused:

Mike had er ook niks mee te maken. Dat zegt hij me toch en ik geloof hem wel :) Hij is vaak vroeg slapen dus kan hij het niet gedaan hebben haha :d
 

DeletedUser

Guest
Jij geeft altijd commentaar op andere mensen van dit en dat. Maar voor de rest kun je wel alleen nog maar stoer doen als je anoniem bent.

Geen zin in spikes en dergelijke. Lang leve de anonimiteit!
En wat maakt het voor jou uit hoe ik in-game heet?
 

DeletedUser57186

Guest
Geen zin in spikes en dergelijke. Lang leve de anonimiteit!
En wat maakt het voor jou uit hoe ik in-game heet?

Ik had het vooral over wie je was op andere werelden. Dat mensen op nieuwere werelden anoniem willen spelen kan ik nog begrijpen.

Dan ga ik je edelen..

:edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:

Dan moet je wel eerst een adelshoeve hebben he :(
 

DeletedUser

Guest
Ik had het vooral over wie je was op andere werelden. Dat mensen op nieuwere werelden anoniem willen spelen kan ik nog begrijpen.



Dan moet je wel eerst een adelshoeve hebben he :(

Laatste wereld die ik speelde was W13 geloof ik, sinds kort weer begonnen. Nooit echt in de top gestaan dus je kent me toch niet. Overigens was ik toen ook nog jong, heb nu wat meer verstand gekregen dus begrijp het spel beter.
Voorderest hang ik graag op het forum omdat je heelveel over de wereld te weten kan komen als je de topics bijhoudt.
Tevreden?
 

DeletedUser57186

Guest
Laatste wereld die ik speelde was W13 geloof ik, sinds kort weer begonnen. Nooit echt in de top gestaan dus je kent me toch niet. Overigens was ik toen ook nog jong, heb nu wat meer verstand gekregen dus begrijp het spel beter.
Voorderest hang ik graag op het forum omdat je heelveel over de wereld te weten kan komen als je de topics bijhoudt.
Tevreden?

Ik ben nooit tevreden.
Voor de rest nog veel geluk.
 
Bovenaan