BACKSTAB: 2.(stam)

DeletedUser79238

Guest
Ga niet in zee met de stam TWICE.(2.)

Hier als bewijs het chatgesprek met Sea Weed(een van hun leiders).

.Pannenkoek 26.03.18 19:42
Mag ik jullie stam joinen, ik ga vandaag nog 1k punten halen en dankzij pp kan ik ook blijven groeien

Sea Weed 27.03.18 12:09
Beste [player].Pannekoek[/player]

We hebben intern beslist dat we enkel mensen aannemen die voldoen aan ons stamgemiddelde. Echter door een tekort aan leden willen we hierop een uitzondering maken.

Aangezien je nog te traag groeit raden wij je aan om zo snel mogelijk je mijnen te uppen naar 25. Dan zal je genoeg income en punten hebben om ons te joinen.

Ik weet niet of je een pp-farmer of volledig troepen bouwt, maar je mijnen zijn uiterst belangrijk voor een goede groei.

Zodra je 1500+ punten hebt en we zien dat je goed groeit dan ma je ons joinen


Mvg
[player]Sea Weed[/player]|Bas

.Pannenkoek 27.03.18 12:16
Ik ben later gestart met deze wereld, maar ik probeer in te halen met pp-boosten

Sea Weed 27.03.18 12:19
Top

Hoe staat je dorp er nu voor?

Ligt de focus meer op troepen of op je dorp

.Pannenkoek 27.03.18 12:21
Beiden, ik heb HQ 20, 200 bijl en 100 lc

Sea Weed 27.03.18 12:23
Wat zijn je mijnen atm?

Dat is veel belangrijker dan HG 20 hoor :)

mvg

.Pannenkoek 27.03.18 12:25
atm 19-19-17

Sea Weed 29.03.18 21:55
Als ik jij was zou ik echt je IJZER nu omhoog doen. de rest is al enorm goed.

Ik had gezien dat je vandaag ook iemand gecleart had, top werk man. Hoeveel deff heb je over voor eventuele Ondersteuning of heb je enkel die clear?

MVg

.Pannenkoek 29.03.18 21:56
ik heb 60 speer en 60 zwaard, ik ben gelijk voor wat off gegaan om mensen om me heen te pakken voor farm

Sea Weed 29.03.18 22:06
De kans zit erin dat je vandaag al mag joinen aangezien je goed doorgroeit.

Wij sturen je deze nacht een invite om te joinen. Dus je kan eventueel strak al je stam leaven, in hoevere deze nog leeft.

Sea Weed 29.03.18 22:07
Heb je toevallig nog andere persoonlijke bondgenoten of connecties waar mee je vaak praat die ook mee zouden kunnen komen naar ons? Iemand waarmee je praat die niet in je huidige stam zit?

mvg

.Pannenkoek 30.03.18 06:18
waarom deze aanvallen?

.Pannenkoek 30.03.18 07:05
Zit je mij nou srs te stabben? Ty

Sea Weed 30.03.18 07:57
we kunnen altijd nog fuseren.

mits een goede reden

.Pannenkoek 30.03.18 08:05
een goede reden is volgens mij het voorgaande gesprek...

Sea Weed 30.03.18 08:08
sorry dit is en blijft TW.

ik wil je echt nog wel een kans geven, maar dan moet je sterk uit de hoek komen

.Pannenkoek 30.03.18 08:10
ik groei aardig snel, ik heb goede grondstoffen, dus ik zal ook door kunnen blijven groeien. Daarnaast lig ik bij jullie in de buurt, waardoor we met z'n allen en cluster kunnen vormen

.Pannenkoek 30.03.18 08:11
en daarnaast, stabben hoort niet bij TW... Stabben is gewoon zielig

Sea Weed 30.03.18 08:16
jij hebt duidelijk nog niet veel tw gespeeld.

je groeit idd goed, maar dat komt door mij. je hebt 0 troepen.

van die cluster ben ik oneens.

ik bedoel meer kans als in ervaring via tw linkjes

.Pannenkoek 30.03.18 08:20
ik speel zelf vooral speeds,
https://twspeeds.com/nl/season
ik sta daar 4e

Sea Weed 30.03.18 08:22
niet slecht

.Pannenkoek 30.03.18 08:23
https://www.tribalwars.nl/page/speed/round/3447/ranking/player
https://www.tribalwars.nl/page/speed/round/3435/ranking/player
https://www.tribalwars.nl/page/speed/round/3430/ranking/player
om een paar voorbeelden te geven

.Pannenkoek 30.03.18 08:25
https://www.tribalwars.nl/page/speed/round/3424/ranking/player
https://www.tribalwars.nl/page/speed/round/3414/ranking/player
ik hoop dat dit zo genoeg voorbeelden zijn

Sea Weed 30.03.18 08:27
ja speed is meer iets voor jou ipv deze trage wereld.

.Pannenkoek 30.03.18 08:30
vind je nou nog steeds dat ik een slechte speler ben?

.Pannenkoek 30.03.18 08:31
vgm boeien deze linkjes je überhaupt niks, je gaat me toch wel edelen

Sea Weed 30.03.18 08:54
ja speed is nu net een wereld die ik niet kan vergelijken.

met zo weinig troepen zou je toch in een mum van tijd dood zijn. ja kan nog deffen, maar denk niet dat dat veel gaat uitmaken

.Pannenkoek 30.03.18 08:59
waarom niet? dit betekent dat ik veel mechanics van tw ken, ik weet hoe ik moet snipen, backtimen, massa-aanval, etc.

Sea Weed 30.03.18 09:14
oke goed

.Pannenkoek 30.03.18 09:15
ga je me met rust laten?

Sea Weed 30.03.18 09:17
idk

.Pannenkoek 30.03.18 09:17
ja of nee?

Sea Weed 30.03.18 09:18
waarom

.Pannenkoek 30.03.18 09:19
vgm heb ik je net genoeg redenen gegeven om me toe te laten

Sea Weed 30.03.18 09:22
idd

Sea Weed 30.03.18 09:27
ocharm

.Pannenkoek 30.03.18 09:44
ok je laat me dus niet met rust <3

.Pannenkoek 30.03.18 09:45
mooie stab dit! moet je trots op zijn
Ik heb een aantal stukjes ertussenuit gehaald, omdat ze niet belangrijk en saai zijn.
Helaas kan ik het gesprek van de stamchat niet invoegen, maar daar staat nog meer in.
Ik weet dat ik misschien wat minder vrijgevig had moeten zijn, maar aangezien het maar een spel is dacht ik dat mensen een iets grotere trots hadden. Ik snap niet dat mensen dit soort dingen doen alleen maar om een spelletje te winnen. Ik begrijp dat je graag wint, maar dit gaat wel iets te ver.

Als toevoeging, bij de bijgevoegde bestanden:
ThranduilofMirkwood is een van de leiders van de stam en heeft dit zelf in een chatbericht aan een andere speler(maarten9595) gestuurd. Hij heeft die speler vervolgens ook geëdeld.
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    18,7 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73162

Guest
Duidelijke post, en naar mijn mening een goede reden om in de toekomst niet met deze stam in zee te gaan. Bewijs spreekt voor zich eigenlijk en ik ben benieuwd welke goede reden deze speler(s) hiervoor hadden.

Naar mijn mening valt ook deze stab niet goed te praten, en is de actie ronduit triest te noemen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hier als bewijs het chatgesprek met Sea Weed(een van hun leiders).

Sea Weed 27.03.18 12:09
Beste [player].Pannekoek[/player]

We hebben intern beslist dat we enkel mensen aannemen die voldoen aan ons stamgemiddelde. Echter door een tekort aan leden willen we hierop een uitzondering maken.

Hier gestopt met lezen, geloof je direct dat dit een pokkestam betreft.
 

DeletedUser79307

Guest
Drama Drama :p

Het is idd maar een spel

ik kan dit niet ontkennen. Top post +1
 
Reactiescore
3.457
Je bent gewoon een vieze stabber!
 

DeletedUser79238

Guest
Moet er niet een prestatie bijkomen?

Stabber (Brons - Level 2)
Zorg dat je vrienden wordt met 2 mensen en edel ze vervolgens.

Dit zou in principe echt kunnen! :D
 
Reactiescore
1.094
Drama Drama :p

Het is idd maar een spel

ik kan dit niet ontkennen. Top post +1

En niemand -behalve intern bij jullie- meer met jullie samen willen werken. Aangezien jullie niet te vertrouwen zijn (ook al is het maar een spelletje) zal jou toekomst op de wereld ook niet langdurig zijn. Prima dat vrede hebt met een korte levensduur van je eigen account, maar gun andere dat wel, dankje.

Want laten we eerlijk zijn, feit dat je dit nodig hebt zegt al genoeg he. Het is maar een spel, is dan je antwoord, maar ondertussen heb je wel dit soort dingen nodig om er zelf je eigen plezier en speltoekomst uit te halen. Kansloos.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
428
Drama Drama :p

Het is idd maar een spel

ik kan dit niet ontkennen. Top post +1

Best grappig nog dat je zo durft te reageren
Vind het echt jammer dat er op bijv latere werelden zulke gasten toch weer een stam vinden
Zouden het eigenlijk verdienen om nooit meer een stam te vinden in iedergeval geen 1 met fatsoenlijke spelers
 

Deleted User - 697374

Guest
Ja is inderdaad een mooi begin met nu al 2 heerlijk stabs. Daarnaast seaweed weer 1 op de hit list als ik de kans krijg hier.:)
 

DeletedUser69785

Guest
Mijn zogenoemde stab richting maarten9595 is geen stab. Het enige wat ik zei tegen maarten9595 is dat ik een dorp in de rim ging edelen en dat ik enkel defence had. Later die dag bedacht ik me en edelde ik maarten9595 enkele dagen later. Ik had geen BG/nap of iets dergelijk. Ik heb maarten9595 toen uitgelachen en heb me kinderachtig gedragen en daar heb ik om geboet met 1000 punten die toen gekatapulteerd is door stam KN nadat maarten9595 dit vroeg aan hun.

Sea Weed daarbij handelde volledig op zichzelf. Hier, weer, moet ik toegeven me kinderachtig gedragen te hebben. Zodra .Pannenkoek in de stam zat en Sea Weed me vervolgens het verhaal vertelde (pm's doorstuurde) kon ik alleen maar lachen ipv. de ernst van de situatie onder ogen zien en het er met hem over hebben.

Sea Weed is al jarenlang irl mijn vriend en mijn vriendschap met hem is hier niet door geschaad hoewel ik dit gedrag NIET goedkeur. Men zou me hier hypocriet kunnen noemen (om de situatie met maarten) maar ik vind niet dat de verhalen op elkaar lijken.

1 actie zegt niet alles over een persoon, maar relativeren is hier op het forum altijd iets moeilijk. Gelukkig weet ik dat er wel nog mensen zijn die met me in zee willen gaan omdat die mensen wel relativeren.
 

DeletedUser79238

Guest
Als je met dit verhaal komt, zorg dan ook dat je die screenshots van je gesprek met hem(die je in het stammenforum onder het kopje "café" hebt gepost) erbijzet.

Jij hebt mij in de stamchat letterlijk verteld dat het leuk is om mensen aan het lijntje te houden en ze vervolgens te edelen. Kom dan niet met zo'n zwak verhaal, maar laat dan gewoon alles zien en geef toe dat je een fout bent begaan die je, hopelijk, nooit meer zult maken.
 

DeletedUser13822

Guest
Mijn zogenoemde stab richting maarten9595 is geen stab. Het enige wat ik zei tegen maarten9595 is dat ik een dorp in de rim ging edelen en dat ik enkel defence had. Later die dag bedacht ik me en edelde ik maarten9595 enkele dagen later. Ik had geen BG/nap of iets dergelijk. Ik heb maarten9595 toen uitgelachen en heb me kinderachtig gedragen en daar heb ik om geboet met 1000 punten die toen gekatapulteerd is door stam KN nadat maarten9595 dit vroeg aan hun.

Zoals ik reeds zei, ik ben niet vies van mijn handen vuil te maken, maar heb dit verhaal reeds van maarten gehoord. Conclusies zijn getrokken. Grove uitspraken hierover doen in deze fase van de wereld is zever, alles kan nog gebeuren, ieder zijn verhaal kan snel over zijn. Maar laat dit wel blijken dat dit in de achterzak steekt van verschillende personen op deze wereld.
 

DeletedUser69785

Guest
Het grootste deel van dat gesprek is gewoon gezever over PP farmen en over hoe dat het beste te doen. Ik dacht dat maarten nog nooit had gefarmt dus ik had een redelijke 'guide' voor hem gemaakt (in mijn ogen) waarin stond dat pp farmers geen troepen moeten maken, maar voor de rest dacht ik echt dat k hem aan het helpen was. We waren elkaar wat aan het manipuleren.

Daar eindig ik mijn hoofdstuk mee.
 
Bovenaan