BACKSTAB: 2.(stam)

Reactiescore
399
.Pannenkoek heeft hij er in gelaten om het er wat in te wrijven/trollen (van wat ik er uit versta)
.Pannenkoek zat nog geen 12 uur in onze stam. Is er pas in gelaten om 30 maart 00u56 (toen was ie al gaan slapen) en om 30 maart 7 uur had Sea Weed de edels al lopen.

Op 30 maart 11 uur heb ik .Pannenkoek gekickt. Omdat hij er om 7 uur (toen hij de incomings zag) zelf niet is uitgegaan. OK via die stamchat kon Sea Weed zien of .Pannenkoek online was maar het zou zijn plan niet hebben verandert om .Pannenkoek over te nemen.

Uit de pm's lees ik ook nergens dat Sea Weed dan ook maar ergens een NAP of iets dergelijks met .Pannenkoek had. Hij was hem gewoon aan het manipuleren/goede hoop aan het geven om misschien toegelaten te worden. Is dat dan echt een stab en niet gewoon vuil spelen?


Probeer het niet goed te praten voor je vriendje of wat het ook van je mag zijn
Stab is stab en eens een stabber blijft een stabber vind ik
 
Reactiescore
399
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.

Sommigen letten er daarna wel echt op en doen daarna ook echt hun best etc.

Ben een beetje in een soort chagarijnig bui dus had het wat snel zonder na te denken neer gezet
Maar ja degene die er niet van leren zijn vaak de wat jongere spelers volgensmij
 

DeletedUser13822

Guest
.Pannenkoek heeft hij er in gelaten om het er wat in te wrijven/trollen (van wat ik er uit versta)
.Pannenkoek zat nog geen 12 uur in onze stam. Is er pas in gelaten om 30 maart 00u56 (toen was ie al gaan slapen) en om 30 maart 7 uur had Sea Weed de edels al lopen.

Op 30 maart 11 uur heb ik .Pannenkoek gekickt. Omdat hij er om 7 uur (toen hij de incomings zag) zelf niet is uitgegaan. OK via die stamchat kon Sea Weed zien of .Pannenkoek online was maar het zou zijn plan niet hebben verandert om .Pannenkoek over te nemen.

Uit de pm's lees ik ook nergens dat Sea Weed dan ook maar ergens een NAP of iets dergelijks met .Pannenkoek had. Hij was hem gewoon aan het manipuleren/goede hoop aan het geven om misschien toegelaten te worden. Is dat dan echt een stab en niet gewoon vuil spelen?

Vriendschap, als u dit nu zelf eens naleest. Wat denkt u dan?
Het is correct verlopen? Dit waren juiste beslissingen die we hebben genomen?

Maar wat nog het meest bizarre van dit alles is dat u met deze post een poging onderneemt om het goed te praten. Om te proberen deze gebeurtenissen zo te kaderen dat het een juist verloop is geweest.
En dan stel ik oprecht de vraag met welke bedoeling u dit post. Om het voor jezelf goed te praten? Dat je eigenlijk wel beseft dat het fout is en u uw geweten wilt sussen?
 

DeletedUser78825

Guest
.Pannenkoek heeft hij er in gelaten om het er wat in te wrijven/trollen (van wat ik er uit versta)
.Pannenkoek zat nog geen 12 uur in onze stam. Is er pas in gelaten om 30 maart 00u56 (toen was ie al gaan slapen) en om 30 maart 7 uur had Sea Weed de edels al lopen.

Op 30 maart 11 uur heb ik .Pannenkoek gekickt. Omdat hij er om 7 uur (toen hij de incomings zag) zelf niet is uitgegaan. OK via die stamchat kon Sea Weed zien of .Pannenkoek online was maar het zou zijn plan niet hebben verandert om .Pannenkoek over te nemen.

Uit de pm's lees ik ook nergens dat Sea Weed dan ook maar ergens een NAP of iets dergelijks met .Pannenkoek had. Hij was hem gewoon aan het manipuleren/goede hoop aan het geven om misschien toegelaten te worden. Is dat dan echt een stab en niet gewoon vuil spelen?

Pannenkoek zat in de stam op het moment dat de incomings verstuurd waren. Dus dat is zeker wel een stab, haha.
 

DeletedUser69785

Guest
Vriendschap, als u dit nu zelf eens naleest. Wat denkt u dan?
Het is correct verlopen? Dit waren juiste beslissingen die we hebben genomen?

Maar wat nog het meest bizarre van dit alles is dat u met deze post een poging onderneemt om het goed te praten. Om te proberen deze gebeurtenissen zo te kaderen dat het een juist verloop is geweest.
En dan stel ik oprecht de vraag met welke bedoeling u dit post. Om het voor jezelf goed te praten? Dat je eigenlijk wel beseft dat het fout is en u uw geweten wilt sussen?
doe u ogen open
 
Reactiescore
2.480
Ik wou zeggen dat het flauw was dat jullie op 1 persoon blijven hameren ondanks de stab. Maar toen las ik de post eens goed door en kwam niet bij van het lachen:D

Nog nooit zulke slechte P&P gezien en als mod lees je veel.
 

DeletedUser13822

Guest
doe u ogen open

Verantwoording en het kaderen van gebeurtenissen is een belangrijk wapen. Gebruik het goed en je hebt er een enorm voordeel aan.
Gebruik je dit slecht en je wordt de clown van een tw-wereld. En je kan dit niet alleen beperken tot dit spel trouwens.

Aldo, zeg me aub niet dat dit het niveau is van tw op dit moment? Zijn er nog grote propagandisten? Ik hoop het , anders ga ik me vervelen op het algemeen forum.
 

DeletedUser79327

Guest
Toch wel leuk dat de hele stam door het slijk gehaald wordt en niet gewoon de twee spelers van dit potje. RIP toekomst van mezelf op TW...
 

DeletedUser73162

Guest
Toch wel leuk dat de hele stam door het slijk gehaald wordt en niet gewoon de twee spelers van dit potje. RIP toekomst van mezelf op TW...

Het is niet de spelers die in de stam zitten, maar de stam zelf. Een stam met stabber(s) erin is nou eenmaal minder te vertrouwen dan een stam zonder stabber(s). Dus ik zou me niet zoveel zorgen maken om je toekomst op TW ;)
 
Reactiescore
2.480
Aldo, zeg me aub niet dat dit het niveau is van tw op dit moment? Zijn er nog grote propagandisten? Ik hoop het , anders ga ik me vervelen op het algemeen forum.

Het niveau van vroeger wordt zeker niet geëvenaard, maar dit was wel dramatisch. Hier en daar is nog een leuke P&P'er, maar vrees dat ze niet op deze wereld zitten. Maar wie weet spelen ze nog anoniem, of komt er een verassing opzetten. Anders is W59 wel een leuke wereld om te volgen/spelen qua forum.
 

DeletedUser72496

Guest
@ThranduilOfMirkwood foei foei! Eerst een nazi-stam oprichten (stamtag: Seig H) op Casual 4 waarvoor je een straf hebt gekregen (na een support van één van onze stamgenoten) en een deel van jouw dorpen kwijt bent en nu dit...

EDIT: https://i.imgur.com/BMN3COM.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Is er pas in gelaten om 30 maart 00u56 (toen was ie al gaan slapen)

en om 30 maart 7 uur had Sea Weed de edels al lopen.

Op 30 maart 11 uur heb ik .Pannenkoek gekickt. Omdat hij er om 7 uur (toen hij de incomings zag) zelf niet is uitgegaan. OK via die stamchat kon Sea Weed zien of .Pannenkoek online was maar het zou zijn plan niet hebben verandert om .Pannenkoek over te nemen.

Uit de pm's lees ik ook nergens dat Sea Weed dan ook maar ergens een NAP of iets dergelijks met .Pannenkoek had. Hij was hem gewoon aan het manipuleren/goede hoop aan het geven om misschien toegelaten te worden. Is dat dan echt een stab en niet gewoon vuil spelen?

Ben het met je eens, het is absoluut geen stab om je stamlid te edelen. Ik spreek ook nooit NAP's af met stamleden. Dat is mij een beetje te ingewikkeld allemaal. Als ik ze beu ben edel ik ze gewoon weer op. Fuck dat, stamleden!
 

DeletedUser78389

Guest
Hij is Duits, dit betekent nog altijd gewoon heil de overwinning...

Allochtoon mag je ook niet meer zeggen. Heeft een te negatieve lading gekregen. Het is tegenwoordig mensen met een migratie achtergrond. Lijkt me dat sieg heil ook een behoorlijk negatieve lading heeft.
 
Bovenaan