BACKSTAB: 2.(stam)

DeletedUser79327

Guest
Allochtoon mag je ook niet meer zeggen. Heeft een te negatieve lading gekregen. Het is tegenwoordig mensen met een migratie achtergrond. Lijkt me dat sieg heil ook een behoorlijk negatieve lading heeft.

Klopt en het is niet het beste om te gebruiken, maar ben jij zo iemand die ook bijvoorbeeld erop tegen is dat het spel kolonisten van catan kolonisten in zijn naam heeft? tegenwoordig zijn mensen gewoon niets gewoon, negerinnentetten, migranten, ik hoef niet te zeggen welke woorden er zo nog allemaal zijn. Mensen zouden alles toch eens wat minder moeten aantrekken. Net zoals dit topic, genaamd een stab waarin een persoon waarmee eigenlijk gewoon gespeeld werd gekloot wordt. Hij trok het verhaal zo uit zijn context dat iedereen het gevoel heeft dat ze mega stabbers zijn en eigenlijk dit gewoon om te lachen was dat in de stam kwam toen de troepen al liepen...
 

DeletedUser73162

Guest
Net zoals dit topic, genaamd een stab waarin een persoon waarmee eigenlijk gewoon gespeeld werd gekloot wordt. Hij trok het verhaal zo uit zijn context dat iedereen het gevoel heeft dat ze mega stabbers zijn en eigenlijk dit gewoon om te lachen was dat in de stam kwam toen de troepen al liepen...

Naja, zolang er geen tegenargumenten komen die ergens op slaan of bewijs worden geleverd, dan lijkt het me gewoon een stab.
 

DeletedUser79327

Guest
upload_2018-4-4_11-54-46.png
ondertussen waren er wel al troepen onderweg denk ik...
 

DeletedUser79327

Guest
die rapportjes zijn allang weg bij sea weed gok ik, ik kan zelf terwijl ik niet zo actief ben in deze wereld maar terug kijken tot 1 april...
 

Deleted User - 697374

Guest
Uhmmm een stamgenoot van seaweed heeft zelf in dit topic gemeld dat er nog geen aanvallen onderweg waren op het moment van toetreden. Sterker nog seaweed werd wakker en hij stuurde terwijl zijn target duidelijk bij hem in de stam zit. Miscommunicatie of niet met de persoon die de invite stuurd boeit niet. Seaweed viel een stamgenoot aan of de persoon net of al maanden in de stam zit maakt niet uit een stamgenoot aanvallen is en blijft een stab.
 

DeletedUser79327

Guest
Kijk eens goed, Sea weed stuurde zelf de invite en oké dan had hij nog niet de aanvallen verstuurd, maar ik vind dat je toch niet van een stab kunt spreken als het 2 uur is dat je in den stam zit en eigenlijk nog niks gezegd hebt gedaan hebt of gekregen hebt vanuit de stam... Plus er is hierover ook nooit overleg geweest binnen de stam, dus ik zou pannekoek los hebben gekickt als ik eerder online was
 

DeletedUser73162

Guest
Kijk eens goed, Sea weed stuurde zelf de invite en oké dan had hij nog niet de aanvallen verstuurd, maar ik vind dat je toch niet van een stab kunt spreken als het 2 uur is dat je in den stam zit en eigenlijk nog niks gezegd hebt gedaan hebt of gekregen hebt vanuit de stam... Plus er is hierover ook nooit overleg geweest binnen de stam, dus ik zou pannekoek los hebben gekickt als ik eerder online was

Hieruit blijkt maar weer dat jullie het niet snappen. Sea Weed heeft duidelijk een invite gestuurd terwijl die wist dat hij pannekoek ging aanvallen. Dit is gewoon een stab. Wanneer de aanval in verstuurd boeit niet. De invite was er, en de aanval was pas velen uren later.
 

DeletedUser79327

Guest
Maar ik begrijp wel wat jullie bedoelen hoor, ik vind gewoon dat alle drama die hier om ontstaan is een beetje overdreven was. Ik keurde de actie ook absoluut niet goed, gewoon omdat ik hen ken liet ik het maar zijn
 

Deleted User - 697374

Guest
Daarnaast voor een onbekende van sea weed is dit zeker reden genoeg om ze links te laten liggen
 

DeletedUser79332

Guest
Maar ik begrijp wel wat jullie bedoelen hoor, ik vind gewoon dat alle drama die hier om ontstaan is een beetje overdreven was. Ik keurde de actie ook absoluut niet goed, gewoon omdat ik hen ken liet ik het maar zijn

Ja we zijn ook wel een stelletje dramaqueens....
 
Bovenaan