Babe's witchtrials POV

DeletedUser73358

Guest
bab1.png


Wij geven hierbij een passende reactie vanuit ons POV.


Voordat men gaat klagen dat deze reactie te lang heeft geduurd. Het is algemeen bekend dat wij de 'kwaliteit' en 'meerwaarde' van het AF niet hoog hebben. Aangezien er zo goed als alleen maar indirect met modder is gegooid, vonden wij het dan ook gepast om naar onze eigen agenda met een reactie te komen.

Het betreurd ons dat men door blijft gaan met moddergooien op het AF, maar het , wat betreft directe communicatie, wederom toch weer doodstil is gebleven.

Volgens alle beschuldigingen willen wij van Babe deze oorlog oneerlijk winnen. Als we het dan toch over oneerlijk, onsportief en zielig gedrag of vals spelen etc. hebben. Wat is er dan lager dan indirect proberen schade aan te richten? Wat is er lager dan het heel eenzijdig verspreiden van een gerucht en heel manipulatief via andere werelden een stam van binnenuit proberen te destabiliseren?

Men kan wel claimen dat BaBe schuldig is omdat BaBe zich afwezig houdt van het AF, maar wederom worden er feiten naast zich neergelegd. Helaas vergeet men hier dat BaBe wel aan directe communicatie doet, en al meerdere malen heeft aangegeven het AF achterwege te laten. Wij zien het AF niet als strijdveld, maar als een plaats waar treurige personen zich als falende ambtenaren gedragen.



bab2.png


Deze reactie richt zich de TW community. Op eenieder die dan wel spelende is op wereld 43, dan wel het w43 forum volgt.

Nogmaals:
Dit zal de enige reactie zijn van de leiding van BaBe, hierna laten wij het AF weer in haar "waarde".

Eenieder die graag beschuldigingen weerlegt ziet worden, is welkom op skype.


We hebben de afgelopen dagen de situatie meerdere malen van verschillende kanten bekeken en grondig onderzocht.

Wij betreuren het dat een directe tegenstander op deze manier schade heeft geleden, maar betreuren de omgang van de vijand met deze schade nog veel meer. Beide handelingen keuren wij af.

Wat er dan ook precies gebeurd mag zijn op Deceived by the Devil, BaBe heeft hier niets mee te maken gehad, en keurt dit soort acties af.

Geen enkele BaBe was hierbij betrokken en ook geen enkele BaBe was hiervan op de hoogte.

Het is erg kinderachtig dat men deze poging tot zwart maken heeft opgepakt en gestimuleerd. Dat men kennelijk deze praktijken die te vergelijken zijn met de "salem witch trials" of de "Spaanse inquisitie" gedachteloos en naief zo maar kan uitvoeren is zeer zorgwekkend.

Onder het mom van fairplay, en om het tegendeel te bewijzen dat wij ondanks de "toevallige timing" hier absoluut niets mee te maken hebben gehad, hebben verschillende BaBes een NAP aangeboden.

We betreuren het enorm dat men hier zo'n ophef van heeft gemaakt, zeker als men even kort terug in de tijd kijkt:


bab2.png



De accounts 'Generaal bonaparte' en 'the cheap dealer' uit het vroegere Cruise, hebben beiden Cruise gestabt. Of finity hierbij wel of niet betrokken is laten we achterwegen. Maar het was wel erg toevallig dat er offense naar de vijand van finity, en defence naar finity zelf werd gestuurd. Daarnaast was het ook wel heel erg toevallig dat finity hier al heel erg snel van af wist.

Aangezien wij liever modderbaden nemen dan met modder gooien, zullen wij het achterwege laten om loszinnige beschuldigingen te maken. Het gaat ons vooral om de situatie vlak hierna. Iets wat alle negative nancies heel toevallig niet meer herinneren.

Er is toen een NAP aangevraagd, en deze is keihard afgewezen. Hierna is Finity zelfs nog een stapje harder gaan edelen. Men heeft toen ook nog opgeschept op het AF over hoe makkelijk de dorpjes binnen vlogen. En hoe belachelijk het was dat Cruise zelfs maar een NAP probeerde aan te vragen om orde op zaken te stellen.

Als men dus het verliezen van 2 accounts tegenover het verlies van grofweg een paar honderd K aan punten tegenover elkaar zet, met daarnaast alle ophef die er off game is gemaakt, moet er nogmaals nagedacht worden, of het maken van ophef in deze mate niet een klein beetje heel erg afgekeurd zou moeten worden.

Dit bovenstaande in gedachten genomen, zou men in moeten zien, dat Finity hier geen NAP verdiende, en deze enkel is gegeven uit onze eigen morele waarden.


babe3.png


Verder laten wij alle complottheoristen lekker verder speculeren

en zullen wij verder niet individueel alle "beschuldigingen" gaan weerleggen. Dit is zonde van onze tijd, aangezien men het er een gewoonte van heeft gemaakt om heel eenzijdig met een tunnelvisie met extra oogflappen op, boe te roepen.

Voor alle neutrale individuen die op een reactie hebben gewacht, hebben wij hierbij een passende reactie geleverd. Wees gewaarschuwd, deze reactie zal men ongetwijfeld anders zal laten lijken dan het is.

Wij hopen dat de situatie vanaf heden tot het verleden zal behoren.

Met vriendelijke groeten,
BaBe leiding
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34772

Guest
Nou, 1 ding moet ik je geven. Het was slim van je te zeggen dat hier geen reactie meer op zou komen, want anders had je moeten reageren op alle posts die de belachelijke onwaarheden uit je bericht zullen halen.
 
Reactiescore
3.457
is dit echt de reactie waarop wij zolang moesten wachten ? Slaap lekker, droom zacht !
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71655

Guest
Wat een bullshit reactie is dit weer zeg..:eek:
Volgens jou heeft geen enkele BaBe er mee te maken, en weet ook niemand er wat van. Toch vreemd dat zelfs BaBe's het enorm toevallig vinden dat Alex opeens verdwenen is en dergelijke, anyways er zijn nóg geen bewijzen dus dat laat ik verder in het midden.
Wat dan wel weer enigsinds vreemd is, is dat er geen 'reactie' is op het bewezen hebben van spionnen door Alex/BaBe in Finity, daar wordt met geen woord over gesproken in deze post.

De situatie omtrend TCD en Bonaparte is al een discussie geweest tussen mij en Rare Species, en daar heb ik vooralsnog geen fatsoenlijk antwoord op.
Ik zal het nog eens uitstippelen voor je.

Bona stabt Cruise door aanvallen te sturen op eigen stamgenoten, en besluit op delete te gaan. Bona en TCD kennen elkaar in real life en Bona vraagt de eigenaar van TCD om TCD ook op del te gooien.
Dit gebeurde dan ook, maar dit is geen stab, gezien de eigenaars zelf beslissen het op delete te zetten en de accounts zijn geen eigendom van Cruise, dus is dit in geen mogelijkheid een stab te noemen.
Natuurlijk edelde Finity snel door, de deffence van Bona werd naar Finity gestuurd, als we dan een PM stuurden om te vragen wat er aan de hand was kregen we het hele verhaal wel te horen.
Echter was het alleen Bona die deffence naar Finity stuurde, voor de duidelijkheid Finity heeft hier nooit om gevraagd of wat dan ook, hij zat blijkbaar dermate in de clinch met de leiding van Cruise dat hij besloot aanvallen op hen te sturen en vervolgens op del te gaan.
Met TCD is verder helemaal niets gebeurd, daar hebben we niets van ontvangen en dergelijke.

Wat je hier nou weer probeert is jullie eigen straatje schoon te vegen met een lap tekst met in principe 1% echte inhoud en met leugens, dat is het namelijk wel.
Valt me weer vies tegen van de BaBe leiding.
 

DeletedUser54299

Guest
Wat een bullshit reactie is dit weer zeg..:eek:
Volgens jou heeft geen enkele BaBe er mee te maken, en weet ook niemand er wat van. Toch vreemd dat zelfs BaBe's het enorm toevallig vinden dat Alex opeens verdwenen is en dergelijke, anyways er zijn nóg geen bewijzen dus dat laat ik verder in het midden.
Wat dan wel weer enigsinds vreemd is, is dat er geen 'reactie' is op het bewezen hebben van spionnen door Alex/BaBe in Finity, daar wordt met geen woord over gesproken in deze post.
Je spreekt letterlijk jezelf tegen.

en er is idd nog niets bewezen, en jullie bullshit verwijten zullen ook nooit bewezen worden.

Wat je hier nou weer probeert is jullie eigen straatje schoon te vegen met een lap tekst met in principe 1% echte inhoud en met leugens, dat is het namelijk wel.
Valt me weer vies tegen van de BaBe leiding.
Jij hebt duidelijk problemen met objectiviteit richting de posts van je stamgenoten.

Dit gebeurde dan ook, maar dit is geen stab, gezien de eigenaars zelf beslissen het op delete te zetten en de accounts zijn geen eigendom van Cruise, dus is dit in geen mogelijkheid een stab te noemen.

Het is wel degelijk een stab naar cruise en andere spelers van die accounts. Bewijst maar weer hoeveel BS jullie lullen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9529

Guest
Ik fungeer hier even kort als spreekbuis van Willem en ga hier dan ook verder niet persoonlijk op in.

[1:58:09] Willhelmus:
Voor alle mensen die blijkbaar geen Nederlands begrijpen. We hebben hierboven aangeven niet op alle onzin beschuldigingen in te gaan. We hebben ook aangegeven dat dit ons POV (point of view)(standpunt) is. Kortom, alles wat hierboven staat is onze mening. Het is dus wel heel hypocriet en subjectief om gelijk te schreeuwen dat dit maar 1% waarheid bevat etc. Daarnaast geven we heel kort weer wat er gebeurd is rondom TCD en Bona. We zeggen niet dat dit een stab van Finity was, maar alleen dat alles wel heel toevallig was., we leggen hier juist de nadruk op de periode erna, en vergelijken alle acties van Finity met die van ons na deze "stab" op DBTD.

Allemaal leuk en aardig dit zwart maken, maar een neutraal persoon zou kunnen beargumenteren dat dit zwart maken bijna even erg was, als ze "stab" op DBTD. Beide zijn enorm zielig, ongegrond en hebben beide als doel het plezier van de tegenstander uit het spel te halen.

Als iemand van jullie fair en square normaal als een vent wilt praten, en eens een echte reactie op jullie standpunten, beschuldigingen en whatnot wilt hebben is dat prima, contacteer mij maar eens DIRECT. Dan ben ik best bereid een fatsoenlijk gesprek aan te gaan via Skype.

Skype: Wilhelmus-tw
 

DeletedUser71655

Guest
Je spreekt letterlijk jezelf tegen.


en er is idd nog niets bewezen, en jullie bullshit verwijten zullen ook nooit bewezen worden.

Ik spreek me helemaal niet tegen, gezien het 2 verschillende vergrijpen zijn.
Eerst kwamen de spionnen, en met de screentjes waarin Alex verteld bronnen te hebben in Finity, is dat dus voldoende bewijs?

Daarna kwam de stab, daar zijn nog geen bewijzen van nee.


Jij hebt duidelijk problemen met objectiviteit richting de posts van je stamgenoten.

Leg uit?



Het is wel degelijk een stab naar cruise en andere spelers van die accounts. Bewijst maar weer hoeveel BS jullie lullen

In plaats van te brullen dat het geen stab is, raad ik je aan om met argumenten te komen waarom het volgens jou wel een stab is.

Van wat ik weet, en wat jobkick ook al zei eerder, heeft de eigenaar van TCD het acc op delete gezet.
Het is zijn eigen account dus mag hij ermee doen wat hij wil, deze discussie heb ik met Rare Species ook al gehad en ook hij had er geen fatsoenlijk weerwoord op. Ben dan toch benieuwd als jij het wel hebt, al vrees ik ervoor.
TCD is nooit een eigendom geweest van Cruise, dus hoe in godsnaam kan het een stab zijn?:)

Ik fungeer hier even kort als spreekbuis van Willem en ga hier dan ook verder niet persoonlijk op in.

[1:58:09] Willhelmus:
Voor alle mensen die blijkbaar geen Nederlands begrijpen. We hebben hierboven aangeven niet op alle onzin beschuldigingen in te gaan. We hebben ook aangegeven dat dit ons POV (point of view)(standpunt) is. Kortom, alles wat hierboven staat is onze mening. Het is dus wel heel hypocriet en subjectief om gelijk te schreeuwen dat dit maar 1% waarheid bevat etc. Daarnaast geven we heel kort weer wat er gebeurd is rondom TCD en Bona. We zeggen niet dat dit een stab van Finity was, maar alleen dat alles wel heel toevallig was., we leggen hier juist de nadruk op de periode erna, en vergelijken alle acties van Finity met die van ons na deze "stab" op DBTD.

Allemaal leuk en aardig dit zwart maken, maar een neutraal persoon zou kunnen beargumenteren dat dit zwart maken bijna even erg was, als ze "stab" op DBTD. Beide zijn enorm zielig, ongegrond en hebben beide als doel het plezier van de tegenstander uit het spel te halen.

Als iemand van jullie fair en square normaal als een vent wilt praten, en eens een echte reactie op jullie standpunten, beschuldigingen en whatnot wilt hebben is dat prima, contacteer mij maar eens DIRECT. Dan ben ik best bereid een fatsoenlijk gesprek aan te gaan via Skype.

Skype: Wilhelmus-tw

De laatste keer dat Sjondeer een normaal gesprek met hem probeerde te voeren stond sjondeer naar een aantal pm's over en weer al op block.
'als een vent wilt komen praten':rolleyes:
 
Reactiescore
372
BaBe had er wel mee te maken. In ieder geval drie personen. Helaas heb ik iemand beloofd het niet bekend te maken tot er meer info beschikbaar is. Maar door te blijven ontkennen ga je jezelf uiteindelijk keihard in de voeten schieten ;) Want het komt vanzelf een keer boven water - en goed ook.
 

DeletedUser75122

Guest
Het is te betreuren hoe de zaakjes zijn gegaan. Ik heb me bij Finity aangemeld om de reden van de stab. Ik wil alleen zeggen dat BaBe met een mooie statement komt, maar echter wel enige ingang op de inhoud van de stab wordt geweerd als ware politieke statement.

DbtD staat nu onder mijn beheer en ik heb de puinzooi mooi opgeruimd moetk bekennen en we zien nu wel verder hoe t zal gaan. Ik hoop dat we de strijd eerlijk kunnen gaan spelen, de wereld ziet er leuk uit, dus houd het leuk :).

Grtz Boy
 
Reactiescore
117
Ondanks dat jullie haasjes toch niet meer gaan reageren, reageer ik toch nog even op jullie stellingen :)

Judaism zei:
Volgens alle beschuldigingen willen wij van Babe deze oorlog oneerlijk winnen. Als we het dan toch over oneerlijk, onsportief en zielig gedrag of vals spelen etc. hebben. Wat is er dan lager dan indirect proberen schade aan te richten? Wat is er lager dan het heel eenzijdig verspreiden van een gerucht en heel manipulatief via andere werelden een stam van binnenuit proberen te destabiliseren?

Gast, wat denk je waarom dat gebeurde? We hebben minstens 2 dagen gewacht op een reactie vanaf jullie kant, die bleef uit en vandaar dat wij dus privé bij jullie leden te rade zijn gegaan hoe de vork in de steel zat. Het is eerder laf dat jullie praktisch een week wachten een reactie te geven, maar aan de andere kant begrijp ik dat ook wel gezien jullie laksheid in het spel...

Judaism zei:
Men kan wel claimen dat BaBe schuldig is omdat BaBe zich afwezig houdt van het AF, maar wederom worden er feiten naast zich neergelegd. Helaas vergeet men hier dat BaBe wel aan directe communicatie doet, en al meerdere malen heeft aangegeven het AF achterwege te laten. Wij zien het AF niet als strijdveld, maar als een plaats waar treurige personen zich als falende ambtenaren gedragen.[/I]

Simpelweg omdat jullie iets niet kunnen, vinden jullie het een plek voor treurige ambtenaren? Ik zou gauw terug gaan naar die modderpool van je want volgens mij ben je daar meer op niveau!

Judaism zei:
We betreuren het enorm dat men hier zo'n ophef van heeft gemaakt, zeker als men even kort terug in de tijd kijkt:


bab2.png



De accounts 'Generaal bonaparte' en 'the cheap dealer' uit het vroegere Cruise, hebben beiden Cruise gestabt. Of finity hierbij wel of niet betrokken is laten we achterwegen. Maar het was wel erg toevallig dat er offense naar de vijand van finity, en defence naar finity zelf werd gestuurd. Daarnaast was het ook wel heel erg toevallig dat finity hier al heel erg snel van af wist.

Aangezien wij liever modderbaden nemen dan met modder gooien, zullen wij het achterwege laten om loszinnige beschuldigingen te maken. Het gaat ons vooral om de situatie vlak hierna. Iets wat alle negative nancies heel toevallig niet meer herinneren.

Er is toen een NAP aangevraagd, en deze is keihard afgewezen. Hierna is Finity zelfs nog een stapje harder gaan edelen. Men heeft toen ook nog opgeschept op het AF over hoe makkelijk de dorpjes binnen vlogen. En hoe belachelijk het was dat Cruise zelfs maar een NAP probeerde aan te vragen om orde op zaken te stellen.

Hier was sprake van dat beide startspelers aka accounteigenaren de accounts op delete hebben gezet, ik weet niet of die term duidelijk voor me is, maar klaarblijkelijk ben je echt zo n leeghoofd als een echt Babe normaalgesproken is. Waarom zouden wij een NAP aanbieden waarin jullie vrij 2 STAMLOZE accounts konden edelen? Deze accounts maakten volgens jullie ofwel het toen Cruise geen deel meer uit van deze stam. Dan valt er ook geen NAP te bedingen gezien deze accounts toch niet zouden terugkeren onder jullie beding. Dit is dan ook een erg scheve vergelijking om te maken vind ik, Deceived was nog in beheer van dezelfde eigenaar en er is duidelijk iemand op gekomen om jullie de info door te pasen en jullie een effectief voordeel te geven.

Judaism zei:
Als men dus het verliezen van 2 accounts tegenover het verlies van grofweg een paar honderd K aan punten tegenover elkaar zet, met daarnaast alle ophef die er off game is gemaakt, moet er nogmaals nagedacht worden, of het maken van ophef in deze mate niet een klein beetje heel erg afgekeurd zou moeten worden.

Dit bovenstaande in gedachten genomen, zou men in moeten zien, dat Finity hier geen NAP verdiende, en deze enkel is gegeven uit onze eigen morele waarden.

Jullie eigen morele waarden? Eerder die van de spelers zelf, de leiding had bevolen de NAP's op te zeggen, met jullie leiding wie dat buiten Chris en Willem ook moge zijn kan geen respect worden uitgeroepen, ik neem dan ook wat Willem zegt in zijn skype quote niet eens series, die vent is een lachertje voor de TW community.

Het verbaasd me trouwens dat jullie NOGSTEEDS niet ingaan over die screens die we van Alex hebben, waarin hij beweerd meerdere spionnen te hebben, deze info doorgeeft aan jullie frontspelers, het uitblijven van zijn reactie gezien die eerder hier zo aanwezig was? Kortom jullie proberen met een post met een beetje deftige opmaak en de vinger weer naar ons te wijzen weer positiever in het daglicht te komen te staan? Jullie gaan echt 0,0 in op argumenten hier, mijn oordeel blijft hetzelfde als eerder in dat Babe hier meer mee te maken heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Vind het wel grappig dat er vanuit Finity ook niet op een normale manier gereageerd kan worden, hoe erg je het er ook niet mee eens kan zijn.

Ik heb mezelf volledig teruggetrokken van de discussie, maar wilde dat wel even melden. Steken uitdelen of plaatsen aan het eind van elke zin is Finity-onwaardig Thef1chesser, behoud je niveau.
 

DeletedUser71655

Guest
Vindt je het heel gek dat wij reageren op de post vanuit de BaBe leiding? Dat er allemaal leugens in staan, en dat de helft genegeerd wordt is verder niet aan ons te wijten.
 

DeletedUser34772

Guest
Ik ben het ook niet geheel eens met de toon van die post, maar het is wel een begrijpelijke reactie. Ik zal hierover meer zeggen nadat Calvin opgeedeld is.
 

DeletedUser73082

Guest
BaBe had er wel mee te maken. In ieder geval drie personen. Helaas heb ik iemand beloofd het niet bekend te maken tot er meer info beschikbaar is. Maar door te blijven ontkennen ga je jezelf uiteindelijk keihard in de voeten schieten ;) Want het komt vanzelf een keer boven water - en goed ook.

Dit dus jongens, helaas kan ik nog hier niet alles kwijt maar iedere BaBe speler die er werkelijk waar niks mee te maken had en hier met volle trots BaBe verdedigd is up for a bad surprise en zal zich verschrikkelijk schamen ooit de dingen te posten die ze nu posten. Jammer genoeg kan ik er verder NOG niet op in, hoe graag ik het ook zou willen doen :)

Vind het wel grappig dat er vanuit Finity ook niet op een normale manier gereageerd kan worden, hoe erg je het er ook niet mee eens kan zijn.

Ik heb mezelf volledig teruggetrokken van de discussie, maar wilde dat wel even melden. Steken uitdelen of plaatsen aan het eind van elke zin is Finity-onwaardig Thef1chesser, behoud je niveau.
Eens. Heeft wel deels te maken met het niveau waar BaBe op zit en wat Finity toch wel meetrekt daarin, al mag dat geen excuus zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan