Babe's witchtrials POV

Reactiescore
222
Leugens over het Bona & TCD verhaal, jullie weten niet eens hoe de vork in de steel zit omtrent jullie eigen leden, of misschien ook wel maar verdraaien jullie het verhaal om Finity zwart te praten.



Je was toch al gestopt zogenaamd? Niemand geloofde het, daar niet van maar het blijft op zijn minst opvallend dat je aangeeft 'gestopt' te zijn in je handtekening, en nu wéér meldt dat je echt wel klaar bent dan hier.
Oftewel, je bent nog niet gestopt?
Ik heb nooit leugens over bona/TCD verteld, maar daar ga ik het niet meer over hebben.

Ik speel inderdaad niet meer, maar ik heb in BaBe gezegt dat als er echt pure nood is & ik op pc zit best nog wel is wil helpen.
Maar dat zal ik dan ook niet meer doen/ik leave babe oid zien we dan wel.

Eerst maar wachten op het bewijs :)
 

DeletedUser71655

Guest
Ik had het dan ook niet over jou, maar dat was een reactie op Debitum:)
 

DeletedUser63354

Guest
Gelukkig had hij ook geen argumentatie nodig tegen de post waar hij op reageerde.
 

DeletedUser

Guest
Dat je dit stuk onbenul nog blijft verdedigen na die vernietigende post van EvW stelt me diep teleur Twan.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik verdedig hem nergens, ik zag enkel die post voorbij komen en vond dat die niet relevant was aan zijn reactie.
 

DeletedUser

Guest
Ga anders even bij je moeder huilen oke? :)

Ga anders iets minder de stoere jongen uithangen tegen mensen wiens ballen je liep te likken toen je niet capabel genoeg was om je eigen account overeind te houden oke? :)
 
Reactiescore
660
Is babe bang van BBK?
 
Bovenaan