Babe's witchtrials POV

DeletedUser73972

Guest
Vind het wel grappig dat er vanuit Finity ook niet op een normale manier gereageerd kan worden, hoe erg je het er ook niet mee eens kan zijn.

Ik heb mezelf volledig teruggetrokken van de discussie, maar wilde dat wel even melden. Steken uitdelen of plaatsen aan het eind van elke zin is Finity-onwaardig Thef1chesser, behoud je niveau.

Wat is normaal reageren volgens jou? He judaism goeie, sterke post, leuk dat je dat doet, ik ben het er volledig mee eens... Niet dus ... Dat de post wel erg zwak is mag toch gezegd worden? ik heb zo het gevoel dat ze niet eens een degelijke poging hebben gedaan om hun scheve acties recht te praten.
 

DeletedUser63354

Guest
Omdat je het zo aardig vraagt. Ik neem hierbij de post hieronder als voorbeeld.

Ondanks dat jullie haasjes toch niet meer gaan reageren, reageer ik toch nog even op jullie stellingen :)



Gast, wat denk je waarom dat gebeurde? We hebben minstens 2 dagen gewacht op een reactie vanaf jullie kant, die bleef uit en vandaar dat wij dus privé bij jullie leden te rade zijn gegaan hoe de vork in de steel zat. Het is eerder laf dat jullie praktisch een week wachten een reactie te geven, maar aan de andere kant begrijp ik dat ook wel gezien jullie laksheid in het spel...



Simpelweg omdat jullie iets niet kunnen, vinden jullie het een plek voor treurige ambtenaren? Ik zou gauw terug gaan naar die modderpool van je want volgens mij ben je daar meer op niveau!



Hier was sprake van dat beide startspelers aka accounteigenaren de accounts op delete hebben gezet, ik weet niet of die term duidelijk voor me is, maar klaarblijkelijk ben je echt zo n leeghoofd als een echt Babe normaalgesproken is. Waarom zouden wij een NAP aanbieden waarin jullie vrij 2 STAMLOZE accounts konden edelen? Deze accounts maakten volgens jullie ofwel het toen Cruise geen deel meer uit van deze stam. Dan valt er ook geen NAP te bedingen gezien deze accounts toch niet zouden terugkeren onder jullie beding. Dit is dan ook een erg scheve vergelijking om te maken vind ik, Deceived was nog in beheer van dezelfde eigenaar en er is duidelijk iemand op gekomen om jullie de info door te pasen en jullie een effectief voordeel te geven.



Jullie eigen morele waarden? Eerder die van de spelers zelf, de leiding had bevolen de NAP's op te zeggen, met jullie leiding wie dat buiten Chris en Willem ook moge zijn kan geen respect worden uitgeroepen, ik neem dan ook wat Willem zegt in zijn skype quote niet eens series, die vent is een lachertje voor de TW community.

Het verbaasd me trouwens dat jullie NOGSTEEDS niet ingaan over die screens die we van Alex hebben, waarin hij beweerd meerdere spionnen te hebben, deze info doorgeeft aan jullie frontspelers, het uitblijven van zijn reactie gezien die eerder hier zo aanwezig was? Kortom jullie proberen met een post met een beetje deftige opmaak en de vinger weer naar ons te wijzen weer positiever in het daglicht te komen te staan? Jullie gaan echt 0,0 in op argumenten hier, mijn oordeel blijft hetzelfde als eerder in dat Babe hier meer mee te maken heeft.

Het dikgedrukte lijkt me duidelijk. Jullie kunnen gerust propageren, dingen ontkrachten, het ergens niet mee eens zijn. Maar constant van dit soort steken uitdelen getuigt van onkunde, en ik dacht dat Finity juist zo sterk was in propageren?
 
Reactiescore
117
Vind het wel grappig dat er vanuit Finity ook niet op een normale manier gereageerd kan worden, hoe erg je het er ook niet mee eens kan zijn.

Ik heb mezelf volledig teruggetrokken van de discussie, maar wilde dat wel even melden. Steken uitdelen of plaatsen aan het eind van elke zin is Finity-onwaardig Thef1chesser, behoud je niveau.

Je vind niet dat hij steken uitdeeld? Hij benoemd ons AF gebruikers als kansloze ambtenaren?

Ik uit mijn berichten op mijn manier, en zeker naar aanleiding van hun berichtgeving. Als je mij kwa posten een beetje eerder hebt zien posten weet je ook dat ik dat niet altijd doe maar ik geef ze enkel wat ze toekomen, gezien Judaism wel continue op het AF zit maar niet reageerd vind ik domweg laf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
BaBe mag zoveel lullen als ze willen, Finity kent de waarheid zo te zien toch ietsje beter dan de eigen leiding. ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat een mooi topic toch weer:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Die is wel mooi ja
 

DeletedUser76569

Guest
Vindt je het heel gek dat wij reageren op de post vanuit de BaBe leiding? Dat er allemaal leugens in staan, en dat de helft genegeerd wordt is verder niet aan ons te wijten.

Leugens? waar dan...?

dat is onze versie ^^ komen jullie met een betere, mooi dan ^^
 

DeletedUser73972

Guest
Omdat je het zo aardig vraagt. Ik neem hierbij de post hieronder als voorbeeld.



Het dikgedrukte lijkt me duidelijk. Jullie kunnen gerust propageren, dingen ontkrachten, het ergens niet mee eens zijn. Maar constant van dit soort steken uitdelen getuigt van onkunde, en ik dacht dat Finity juist zo sterk was in propageren?

Blijkbaar wel, want niemand gelooft ook nog maar een sikkepit van die eerste post. Vervolgens 1 post aanhalen die harde woorden met harde woorden bestrijd en veralgemenen naar finity? dat mag je gerust van mij, maar dat is net een tikkeltje té hypocriet om uit een Babe mond te komen, die zich meermaals in de kop in het zand modus zetten '1 stab betekent niet heel babe' , 'meerdere spionnen maar babe weet daar niets van'
 

DeletedUser63354

Guest
Blijkbaar wel, want niemand gelooft ook nog maar een sikkepit van die eerste post. Vervolgens 1 post aanhalen die harde woorden met harde woorden bestrijd en veralgemenen naar finity? dat mag je gerust van mij, maar dat is net een tikkeltje té hypocriet om uit een Babe mond te komen, die zich meermaals in de kop in het zand modus zetten '1 stab betekent niet heel babe' , 'meerdere spionnen maar babe weet daar niets van'

Ik wil niet geheel onaardig overkomen, maar over 'kop in het zand steken' gesproken. Ik ben al een aantal weken gestopt.

Koekoek.
 

DeletedUser73082

Guest
Rustig ladies deze discussie heeft geen zin en zal voor eens en altijd afgelopen zijn binnenkort ;)
 

DeletedUser71655

Guest
Leugens? waar dan...?

dat is onze versie ^^ komen jullie met een betere, mooi dan ^^

Leugens over het Bona & TCD verhaal, jullie weten niet eens hoe de vork in de steel zit omtrent jullie eigen leden, of misschien ook wel maar verdraaien jullie het verhaal om Finity zwart te praten.

Hoelang geduld nodig ?
Want als jullie toch gelijk hebben (ga er alsnog niet van uit) zal ik wel echt klaar zijn hier denk ik.

Je was toch al gestopt zogenaamd? Niemand geloofde het, daar niet van maar het blijft op zijn minst opvallend dat je aangeeft 'gestopt' te zijn in je handtekening, en nu wéér meldt dat je echt wel klaar bent dan hier.
Oftewel, je bent nog niet gestopt?
 

DeletedUser67517

Guest
Jammer, alle ogen in de community zijn op je gericht. En dan kom je met zo'n topic. Gemiste kans.
 
Bovenaan