Axis Mundi Requiscat in Pace

DeletedUser2487

Guest
Aan jou antwoorden blijkt wel hoe ervaren jij bent :eek: Jij bent denk ik de enige die dan niks nieuws heeft geleerd :) Ik kwam met geluk binnen(ik had 'n goed begin) En ben uitgegroeid tot 'n gemiddelde pro. Ik heb leren timen. Geleerd hoe ik moest dodgen. Hoe ik mijn legers moet indelen. En nog veel meer. Ik heb nog steeds geen spijt van mijn Axis tijd :)

Dus was je daarvoor geen Elite-Speler en had je niet in de stam gemogen.

Het was toch ook een doel om alle Elite-spelers bij elkaar te halen?
 

DeletedUser

Guest
Dus je weet zeker dat de leiding niet naar darksin heeft geluisterd....
 

DeletedUser

Guest
Dus je weet zeker dat de leiding niet naar darksin heeft geluisterd....

Alle voorstellen werden afgebroken om nadien ze door iemand anders te laten voorstellen waarna ze opeen veel beter klonken ?? :s
 

DeletedUser2708

Guest
Rising is weer 2 spelers kwijt geraakt daarom ...

inderdaad, ik was het niet eens met de aanpak van de stam bij sommige zaken
ik stond niet meer volledig achter de stam dus het leek me beter weg te gaan
 

DeletedUser

Guest
inderdaad, ik was het niet eens met de aanpak van de stam bij sommige zaken
ik stond niet meer volledig achter de stam dus het leek me beter weg te gaan

er zijn er nu nog 3 weg ...
jij, missdiny en nr 3 kan ik zo snel niet zien :confused:
 

DeletedUser

Guest
[kuch]Interne problemen waren er nooit bij Axis[/kuch]

Tuurlijk zijn er ooit interne probleempjes, maar dat heeft iedere stam. Een stam waar alle neuzen dezelfde kant op staan bestaat niet. Snap dat jullie het leuk vinden om axis af te zeiken. Hoge bomen vangen nu éénmaal veel wind. Maar ik zou zeggen ga je eens richten op je eigen spel, want voor deze problemen was Axis met kop en schouders de beste stam van deze wereld.
 

DeletedUser3621

Guest
Tuurlijk zijn er ooit interne probleempjes, maar dat heeft iedere stam. Een stam waar alle neuzen dezelfde kant op staan bestaat niet. Snap dat jullie het leuk vinden om axis af te zeiken. Hoge bomen vangen nu éénmaal veel wind. Maar ik zou zeggen ga je eens richten op je eigen spel, want voor deze problemen was Axis met kop en schouders de beste stam van deze wereld.

dat vind ik wel een interessant punt. De 3 leiders staan hun plek af aan nieuwe leiders, en het eerstvolgende dat gebeurt is dat Axis/RIP/Rising (ik ga ze vanaf deze post alleen nog maar Rising noemen :cool: ) instort. Dat geeft aan dat Mandril's, lillo's en syrnia's doelstellingen nog niet waren behaald. De leden moeten leren samenwerken en overleven als de leiding er even niet is. wat we nu zien is.. apart. daar hou ik het op.
 

DeletedUser

Guest
De meeste die zijn meegegaan zijn de ex-Aedis leden van jempie.
Nouja, als ze niet in Rising vertrouwen mogen ze weggaan. We hoeven geen leden op wie we niet kunnen bouwen.
 

DeletedUser

Guest
De meeste die zijn meegegaan zijn de ex-Aedis leden van jempie.
Nouja, als ze niet in Rising vertrouwen mogen ze weggaan. We hoeven geen leden op wie we niet kunnen bouwen.

nog maar eens een blijk van te weinig respect voor spelers die bij de besten en actiefsten van de stam hoorden .
Dat je op hen niet ( meer ) kan rekenen heeft axis zelf in de hand gewerkt .
 

DeletedUser

Guest
Jongen, Darksin11 wou terug naar de AEDIS tijd. AEDIS is niet voor niks weggegaan. Weinig hadden vertrouwen in jou als leiding dus daarom stemde niet iedereen op jou. Niks is gemanipuleerd het enige wat jij nu doet is janken.

Even ter verduidelijking. Aedis is wel voor iets weggegaan. Aedis werd niet opgeheven omdat het niet meer ging , maar om bij 'n hoger gerangde en sterke stam te gaan. Bij die opheffingen zijn vele Aedis leden richting mijn stam gekomen ( 0vd , herinner je je die nog ? :p ) en van de ex-Aedis leden kreeg ik dertijd welliswaar complimenten over mijn leidingsstijl , maar (mss valt dit nog ergens terug te vinden op't forum , dunno) tegelijkertijd lieten diezelfde ex-Aedis leden mij weten dat Darksin + Jempie allesbehalve slechte leiders waren.

Dat Jempie nu jankt , dat klopt. Dat jempie blijft doorjanken , klopt ook. Dat jempie door en door en door blijft janken , geeft op zich al aan volgens mij dat hij daadwerkelijk gelooft dat het niet eerlijk is verlopen en niet omwille van het feit dat hij 'n slechte verliezer is.
'n slechte verliezer zou er even om janken , maar niet doorgaan op deze manier denk ik.

Of het klopt of niet. Daar ga ik zelfs niet aan beginnen. Want deze discussie wil ik zelfs niet aangaan.
Wat ik wel weet is dat Rising nooit geen Axis meer zal worden. Gezien het vertrek van de leiding die , volgens mij , alles in goede banen hield. En zelfs 'n tijd geleden werd reeds duidelijk dat het moeilijker ging worden.

Ik heb respect voor Syrnia/Lillo/Mandril als leiding, zeker en vast.

Maar eerst op het forum posten : "De Axis deuren staan terug open" om 'n weekje later te posten "We houden ermee op" , terwijl |CB| & Sdm langzaam maar zeker terug hun plaats kwamen eisen op de troon , zegt volgens mij genoeg.
Dat Rising nu terugvalt lijkt me logisch. De al héél weinig leden-tellende stam verliest door deze , toch wel , mislukte stamleiding overschakeling , nog meer leden.
Idd , het puntengemiddelde per speler ligt welliswaar nog extreem hoog. Maar dat is het bij TRUST nu ook , maar daarom is het nog geen topstam met zo weing leden.

Dat de doelstellingen op waren vond ik eerlijk gezegd maar 'n zwak excuus om ermee op te houden als leiding. Nr1 worden is "gemakkelijk" , er blijven is wat anders. Axis heeft er vrij lang gestaan , idd. Maar dit zijn nog maar de kinderschoentjes van de wereld. Op wereldniveau is het Axis tijdperk namelijk vrij kort geweest. Het werd volgens mij gewoon duidelijk dat de andere top 3 stammen stilletjesaan dichter en dichter kwamen. De leiding is intelligent genoeg om dit in te zien en eindigt in schoonheid, welliswaar de allerlaatste doelstelling in verwaarlozing laten. Namelijk de overdracht vlot laten verlopen.

Het feit dat deze overdracht zo moeizaam verloopt en op toch wel héél "louche" manieren vertelt volgens mij welliswaar genoeg over de nieuwe leidinggevende personen. Niet dat ik deze bekritiseer als spelers of als mensen. Maar blijkbaar ontbreekt het leidinggevende toch wel. Of het gehoorzame bij de leden. God knows..


Ik vind alleszins dat er serieus veel heisa is rond de telling , door jempie , maar ook door de Rising-garde. Dit is nergens voor nodig denk ik.
Ik vind het alleszins spijtig dat de ex-leiding afstapte , want de strijd tussen de top3 BND's zat er iig toch aan te komen. Zeker nu de nr 2 & 3 , die beter gepositioneerd waren , terug aanspraak kwamen maken op de nr 1 plaats.

Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2485

Guest
lol gillio je post is F*CK*NG lang xD
Wie wilt dat nou lezen xD
 
Bovenaan