Axis Mundi Requiscat in Pace

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Mandril, Syrniachick en ik wilden iets bereiken met Axis Mundi.
Axis Mundi zou een elitaire stam worden. Zo effectief en sterk als maar mogelijk is.
Al wat we gedaan hebben, is gedaan met dat doel voor ogen.
De meest ervaren spelers zijn hiervoor gerecruteerd, de guides, de squads, de hulp en de controles. Voor alles was gezorgd.
We hebben echter met één factor geen rekening gehouden: het gebrek aan uitdaging dat de rest van w3 ons biedt.

Het doel dat we wilden bereiken, is inmiddels uit zicht.
Wij, de stamleiding, delen het gevoel dat we dit doel niet zullen bereiken.
En wat is een stamleiding zonder doel?

Deels wegens gebrek aan tijd, deels wegens het ontbreken van een doel en uitdaging, hebben Syrniachick, Mandril en ik besloten niet langer door te gaan met het leiden van Axis. Momenteel wordt er dus een nieuwe leiding en stamnaam gekozen.

De reden waarom wij kiezen voor de naamsverandering is omdat wij als leiding staan voor de naam Axis Mundi. Onder deze naam hebben wij het maximale bereikt wat op W3 mogelijk was. Met trots heeft deze naam maanden op de eerste plaats geschitterd.
Nu er een nieuwe leiding wordt benoemd, krijgt de stam een nieuw elan, nieuwe idealen en nieuwe doelen. Wij vinden dat er zonder ons geen Axis Mundi kan bestaan omdat wij een andere visie op het spel nahouden dan deze nieuwe leiding wellicht zal hebben.

Wij wensen jullie het allerbeste en vooral nog veel speelplezier op wereld 3,
we hebben een geweldige tijd gehad met jullie allen.

Getekend,

De Stamleiding van Axis Mundi
Lillorigga, Syrniachick, Mandril

Onze NAPs en BNDs moeten niet vrezen voor problemen, binnenkort kunnen zij terecht bij de nieuwe leiding.
 

DeletedUser

Guest
Helaas dat jullie stoppen :(
maar waarom zorgen jullie dan niet voor wat uitdaging ipv te stoppen? ;) :p
 

DeletedUser

Guest
Omdat we alle uitdagingen bereikt hebben gok ik.
We staan nr 1 met ongeveer 32 actieve leden en nog is er niemand in de buurt van ons.
Elke speler heerst zijn gebied dus alles is bereikt..
Rip axis.
 

DeletedUser

Guest
Goodbye, ik weet niet hoe goed Axis zonder jullie bezielende leiding zal varen, ze zullen jullie in ieder geval missen. Gaan Mandril/Sytnia/Lillo wel nog door als spelers van Axis Mundi, af kappen jullie helemaal met wereld 3..?
 

DeletedUser

Guest
Goodbye, ik weet niet hoe goed Axis zonder jullie bezielende leiding zal varen, ze zullen jullie in ieder geval missen. Gaan Mandril/Syrnia/Lillo wel nog door als spelers van Axis Mundi, af kappen jullie helemaal met wereld 3..?

Ik stop helemaal met W3.
Lillo stopt ook volgends mij en Mandril speelt voor zover ik weet verder.
 

DeletedUser974

Guest
Nou, ram al je dorpen vol defence, druk met heel de stam tegelijk op opnieuw beginnen (of laat 1 stamlid de hele stam overnemen^^)

En ga opnieuw opbouwen, met een achterstand dus, en ga proberen opnieuw op 1 te komen:p




Ik stop helemaal met W3.
Lillo stopt ook volgends mij en Mandril speelt voor zover ik weet verder.

Jullie wachten allemaal op W5?
Als dat zo is kan t daar nog leuk gaan worden^^
 

DeletedUser

Guest
Ik was geen fan van jullie stam maar jullie waren goede leiders en er is een ding dat ik altijd heel erg in jullie gewaardeerd heb: het correcte Latijn...
Heel veel succes met jullie verdere bezigheden en uitdaging was er nog wel geweest namelijk rond de 2x zoveel punten hebben als de nummer 2 ofzo :p maar begrijp het wel. veel succes in ieder geval op w5, ik hoop ook ooit in een stam te zitten met jullie als leiding :p
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben 'n naam gemaakt in W3. Mijn felicitaties en respect daarvoor.

Geen doelstellingen meer? Dat zou ik niet durven zeggen. Dat vind ik 'n beetje té overroepen maar ik begrijp dat je geen zin meer hebt om verder te spelen. Het is vrij saai met jullie BND's en je hebt idd het maximum bereikt dat je kon. Het maximum vasthouden zou wel 'n goede doelstelling zijn. De wereld is nog héél jong namelijk..

Grtz
 

DeletedUser

Guest
Precies, er is nog van alles mogelijk. Maar goed. Veel plezier op W1 verder :)
 

DeletedUser

Guest
Ok, jammer :(

Gaan jullie wel weer spelen op w5, en axis daar heropenen?
(met nieuwe doelen xD)
 

DeletedUser

Guest
agathocles zei:
ze doen ook alles om nieuwe topics te starten
Ik vind dit wel zinvol genoeg om een topic voor te openen hoor. De nr 1 stam die gaat herstructureren. Meer relevant dan de meeste topics als je het mij vraagt.

Anyways, ik spreek mijn respect uit voor de stam Axis. Ontzettend knap werk wat jullie hebben gepresteerd. Wij hebben nog geprobeerd jullie een beetje bij te houden op de ranglijst, maar dat was vaak erg lastig. ;)
Onze contacten waren altijd plezierig en ik ga er ook vanuit dat dat zo blijft na de "omdoping". Voor diegenen die stoppen: Het gaat jullie goed, en wellicht komen we elkaar nog eens tegen op een andere wereld. Ik kan me niet voorstellen dat jullie de TW-verslaving zullen verliezen namelijk...
 

DeletedUser

Guest
We zijn niet dood ofzo. Dat de leiding stopt is jammer, maar mss krijgen we wel leiders die 3x zo goed zijn. :D Jullie moeten in iedergeval niet denken dat jullie van ons af zijn. Integendeel :p :D
 

DeletedUser

Guest
Onze NAPs en BNDs moeten niet vrezen voor problemen, binnenkort kunnen zij terecht bij de nieuwe leiding.


Ik had toch liever mijn naam even veranderd in 'Jan zonder Vrees' momenteel.

Vreemd dat het nu gebeurt, net nu de voorsprong van Axis zienderogen slinkt ;)

Ik hoop iig dat de nieuwe leiding het even goed doet als Lillo, mandril en Syrnia want ik kan er van meespreken, een topstam leiden is niet altijd even simpel, en die 3 mensen hebben dat naar mijn weten altijd voortreffelijk gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2708

Guest
jullie horen nog van ons ;)
daar mag je op rekenen

axis is zeker niet dood, we gaan gewoon verder in een nieuw jasje met enkele wijzigingen
als alles voltooid is zullen we nog sterker terugkeren
 

DeletedUser3356

Guest
wat een bullshit is dit ...
"geen uitdagingen" ?

volgens mij hebben jullie hier 100% zelf om gevraagd..
als het spel je tegensteekt, ga dan gewoon voor alleenheerserij, gooi sdm & cb over boord & dan kan je pas zien hoe elitair je stam wel is ..

jullie hebben jezelf al ongeliefd gemaakt door Ovd de doodsteek -proberen- te geven toen ze verzwakt waren, of door gewoon over het algemeen wat meer bescheidenheid kunnen gebruiken; dus dit kan er zeker wel nog bij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rang Naam Punten van de 40 beste spelers Puntentotaal Medeleden Puntendoorsnede speler Dorpen Puntendoorsnede dorp
1 RIP 9.370.654 9.370.654 36 260.296 1006 9.315
2 =SdM= 8.669.607 8.682.246 41 211.762 944 9.197
3 1vd 8.557.377 8.784.063 45 195.201 949 9.256
4 CHAOS 8.299.791 8.558.925 45 190.198 943 9.076
5 Axis 5.500.342 5.516.661 42 131.349 637 8.660
 

DeletedUser

Guest
O-my-god! De hele wereld ligt overhoop! Axis opeens vijfde, 0vd herleeft en pakt de derde plek, en RIP pakt uit het niets de eerste plaats! Een sensationele dag in tw wereld, moet ik zeggen, dames en heren :)
 
Bovenaan