Axis Mundi Requiscat in Pace

DeletedUser

Guest
. Maar sinds de reden van je doorgetrokken 'vergelijking' gewoon punten zijn, .

Idd heeft met punten te maken. Dat is namelijk ook de manier waar op ze je rang bepalen.

en je weet best over welke cursus het gaat. Of je korte termijn-geheugen laat je nogal in de steek ;)
 

DeletedUser1380

Guest
Idd heeft met punten te maken. Dat is namelijk ook de manier waar op ze je rang bepalen.

Je meent het.

en je weet best over welke cursus het gaat. Of je korte termijn-geheugen laat je nogal in de steek ;)

Heb nog niets gelezen hier omtrent één of andere cursus, daarom weet ik daar ook niets over...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stop deze eindeloze discussie, Axis is niet meer.

We weten dat de overdacht niet goed ging, en we weten nu wel dat TRUST bestaat.
Laat het maar gewoon gaan en zie vanzelf wat er gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
@ Gillio : Je bent je eigen stam aan het verdedigen. Ik moet toegeven dat je dat uitstekend doet, maar de post die Syrnia plaatste als reply op die van jou, was toch wel logisch.

Ik vind het jammer dat je zo onhandig met je verlies omgaat.
 

DeletedUser

Guest
Heb nog niets gelezen hier omtrent één of andere cursus, daarom weet ik daar ook niets over...

Vreemd want volgens mij heb je me nog gequote. Toen waren je woorden"Je hebt ons door".
Mja, voegt weinig aan dit topic toe :D :D wil alleen ff mijn gelijk halen :p
 

DeletedUser1380

Guest
Vreemd want volgens mij heb je me nog gequote. Toen waren je woorden"Je hebt ons door".
Mja, voegt weinig aan dit topic toe :D :D wil alleen ff mijn gelijk halen :p

Was onder de impressie dat je een echte cursus/guide bedoelde, zoals bv timen.
Dus je hebt voor zover ik zie niet gelijk. Het is al ver gekomen dat je een grap van weet ik wie aanvaardt als iets wat reëel gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Nou snap ik het ff niet meer :p , maar laat maar hangen :D kzal beter iets adelen dan nutteloos posten op het forum.
 

DeletedUser1380

Guest
Nou snap ik het ff niet meer :p , maar laat maar hangen :D kzal beter iets adelen dan nutteloos posten op het forum.

Achja, edelen neemt ook niet veel tijd in beslag. :) Nuja, je hebt gelijk, dit forum trekt niet echt meer aan om hier te posten.

Ontopic:

Blijkbaar is nog iemand (of twee) Trust gejoined.
 

DeletedUser

Guest
@ Gillio : Je bent je eigen stam aan het verdedigen. Ik moet toegeven dat je dat uitstekend doet, maar de post die Syrnia plaatste als reply op die van jou, was toch wel logisch.

Ik vind het jammer dat je zo onhandig met je verlies omgaat.

Idd , mijn eigen stam , en bedankt voor het compliment.
De reply van Syrnia was enerzijds logisch, anderzijds niet echt veel zeggen zonder goede argumenten.

Ik weet niet of je het echt tegen mij hebt met "Ik vind het jammer dat je zo onhandig met je verlies omgaat." ? Want dan ben ik even niet mee .. welk verlies ?


Stop deze eindeloze discussie, Axis is niet meer.

We weten dat de overdacht niet goed ging, en we weten nu wel dat TRUST bestaat.
Laat het maar gewoon gaan en zie vanzelf wat er gebeurd.


Idd , lijkt me de beste post van allemaal!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind wel dat de stam TRUST gestigmatiseerd is, maar dat is het enige wat ik tegen de stam kan hebben. Maak voor jezelf maar uit wie of wat zorgt voor de schandvlek ;)
 
Bovenaan