Awards !!

DeletedUser22241

Guest
Beste stam: Ik zou zeggen, de combinatie van Cervix en DTW is gewoon uitstekend, ik denk dat ze beiden op gelijk (hoog) niveau zitten.

Meest belovende stam: TFT waarschijnlijk. Als je kijkt hoe wij als underdog toch naar de 3e plaats zijn gestegen en bekijkt hoe wij er momenteel voor staan denk ik toch dat we ons potentieel flink kunnen uitdrukken.

Slechtste stam:
Momenteel is dat van de top 5 in iedergeval b0rg. Ze zeggen het zelf ook: samenwerking is daar gewoon nihil. Daarnaast hebben ze het enige stukkie front met DTW opgebouwd als een defblok met een inactieve speler (proxis), waarbij ze nog te lui zijn om die dorpen om te zetten in AV en dr een geschikte speler op te zetten.

Beste Speler
: Zover ik altijd heb mee gemaakt kom je als speler pas echt tot je recht als je op je kameraden kan bouwen. De enige speler die bij mijn weten altijd zo solo als de ziekte is geweest is King123. Dus voor beste solist gaat daar mijn stem heen.

Meest belovende
: WKOA vermoed ik, prima inzicht e.d. en heeft ons (tft) om op te vertrouwen in tijden van nood.

Slechtste speler:
Oei. Killed aka Moya waarschijnlijk toch. Grote bek, grote hoeveelheid smoesjes tot op het heden. Maar de nieuwe Nas-t is ook zeker een speler die voor deze titel in aanmerking komt.

Beste leider:
ik kan alleen oordelen over TFT. Dus ga dan ook voor de gehele TFT leiding (niet echt objectief maar goed)

Favoriete leider:
zie boven.

Favo ForumFiguur:
Al Capone, Moey, radiant,... whatever, teveel om op te noemen.

Minst favoriete:
Killed & Seramomium, beide een reincarnatie van innumbered als je het mij vraagt.
 
Reactiescore
1.733
hahahah :p deze vond ik toch wel geweldig




Slechtste speler: Oei. Killed aka Moya waarschijnlijk toch. Grote bek, grote hoeveelheid smoesjes tot op het heden. Maar de nieuwe Nas-t is ook zeker een speler die voor deze titel in aanmerking komt.
 

DeletedUser5148

Guest
UPDATE :: Killed speelt nu op nas-t, dat verklaard waarom die acc slecht draait...
Wisten jullie dat nog niet? ^^
 

DeletedUser22241

Guest
Ik dacht dat het lorddeadly was :D


Nou voor uit:

Killed, wanneer krijg ik nou eens aanvallen van je binnen?
 

DeletedUser

Guest
[

Beste Speler
: Zover ik altijd heb mee gemaakt kom je als speler pas echt tot je recht als je op je kameraden kan bouwen. De enige speler die bij mijn weten altijd zo solo als de ziekte is geweest is King123. Dus voor beste solist gaat daar mijn stem heen.

Ik weet niet of ik dit als een compliment moet zien of als een belediging maar in ieder geval bedankt :D
 

DeletedUser

Guest
lol die bb dorpen van mij?^^
maar ik spele niet op nassie^^
hoe dat de wereld is ingeholpen is mij een raadsel.
ik en B0RG? lol 2,5 jaar tegen B0rg strijden en ze dan joinen?
niks voor mij:D
 

DeletedUser5148

Guest
lol die bb dorpen van mij?^^
maar ik spele niet op nassie^^
hoe dat de wereld is ingeholpen is mij een raadsel.
ik en B0RG? lol 2,5 jaar tegen B0rg strijden en ze dan joinen?
niks voor mij:D

ik heb geen enkel BB-dorpje van geedeld...
Maar bon, het bewijs::
Nieuwjaarsactie (73|285) K20 9,789 lorddeathly [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-23 18:10:06
Nieuwjaarsactie (86|202) K20 4,717 bulletmelvin [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-23 14:58:28
Nieuwjaarsactie (91|193) K10 10,290 bulletmelvin [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-23 01:00:02
Nieuwjaarsactie (81|221) K20 10,207 bulletmelvin [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-22 22:27:14
Nieuwjaarsactie (75|286) K20 9,763 lorddeathly [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-22 22:12:06
Nieuwjaarsactie (80|286) K20 10,019 lorddeathly [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-22 19:15:59
Nieuwjaarsactie (72|265) K20 10,319 lorddeathly [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-22 18:05:32
Nieuwjaarsactie (94|191) K10 10,165 bulletmelvin [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-22 16:56:34
Nieuwjaarsactie (89|273) K20 9,763 lorddeathly [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-22 15:22:02
Nieuwjaarsactie (88|272) K20 9,256 lorddeathly [~=UC=~] seramomium [Reborn] 2009-08-22 08:34:08
 

DeletedUser

Guest
ok die^^
ja die heb je gepakt.
ik kan wel excuses gaan geven maar dat boeit niet.
je bent een goede speler misschien een iets te groot ego.
maar je doet het goed in de rim.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: euhm *DTW* vindt ik voor het moment het best bezig zijn

Meest belovende stam: euhmm TFT of TSB

Slechtste stam: momenteel vindt ik B0RG minder de laatste tijd

Beste Speler: masterbeast ; heel ervaren zegt meestal iets wanneer het nodig is

Meest belovende: number , maar moet nog veel dingen leren :)

Slechtste speler: /

Beste leider: masterbeast en black shadow knight

Favoriete leider: was xiau

Favo ForumFiguur: king123456789 vind ik wel tof :p

Minst favoriete: jij mss je weet nooit vooral beVman
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Ik ga voor cervix, die eig nog nooit echt terrein verloren heeft.

Meest belovende stam voor de toekomst: TFT, zoals newlivez zegt, een zeer interessante ligging die veel opties heeft. Indien ze ook de juiste keuzes maken hierbij.

Slechtste stam: Uit de top10: Arcane, altijd veel praat maar nooit één degelijke tegen actie van gezien. Ook organisatorisch niet de sterkste stam

Beste speler: Als ik een top3 mag opgeven van spelers die ik ook al bezig zag: Radiant, Methane & frezz. Buiten de eigen stam zou ik dan gaan voor Jullie beschermer, King & wkoa

Meest belovende speler voor de toekomst: Enkele tfters hebben de mogelijkheid sterk uit de breiden. Verder verwacht ik wel wat van Overdetop.

Slechtste speler: top20: Nachtwaker en zijn build kan je niet omkijken,
Beste leider (nog actief): Julia77 natuurlijk en Radiant.

Beste leider (voorheen): Al Capone (cdm/sdm/bb) & Newlivez (cq2/cdm)

Favoriete leider: Radiant & Moeys (wargangsta)

Favoriete forumfiguur: Moeysiano, Newlivez, Billy geets

Minst favoriete forumfiguur (nog actief): serra, waar dat hij die grote mond vandaan haalt *zucht*

Thx PJ, dat komt helemaal goed :D
 

DeletedUser30507

Guest
Graag terug gaan naar de lijstjes, ik heb spam verwijderd.

mvg,
Jorn ;)
 

DeletedUser22326

Guest
Beste stam: *DTW*, iedereen weet wel waarom denk ik. ^^

Meest belovende stam: AND ik heb zo het gevoel dat die nog wel hoger gaan komen dan rang 7, dus ja dat belooft wat. :)

Slechtste stam: B0RG had de laatste wat matige stats..

Beste Speler: King123, nummer 1 ODA + weet zich goed te redden (na genoeg alleen).

Meest belovende: Ik zet me centjes op ArieWhite

Slechtste speler: Killed, gaat twee keer in een rij af, maar zegt dat het allebei niet zijn schuld is.

Beste leider: Arie

Favoriete leider: LD (ofja senator)

Favo ForumFiguur: Al Capone, laatste tijd trekt hij zijn mond niet meer zoveel open. :(

Minst favoriete: /
 
Reactiescore
28
Beste stam: *DTW* zit op een heel hoog niveau, Cervix zit daar dicht in de buurt. TFT zit daar atm ook zeer dicht bij. Zijn relatief jong aan de top, hebben de voordelen van de rimstam en niet de nadelen van de centrumstam met het teveel aan fronten. Zitten met de fusie tussen vriend en vijand wel tussen 2 vuren.
Meest belovende stam voor de toekomst: zullen we AND maar zetten zeker? Ik verwacht geen nieuwe namen meer aan de top. Benieuwd of AND de inactiviteit achter laat bij FIRM en de veelvuldige verliezen bij B0RG.
Slechtste stam: van de echte topstammen kreeg B0RG de meeste verliezen te verwerken.
Beste speler: Kevin331? King en MdG kunnen er ook wel wat van.
Meeste talent in 1 stam zou ik gaan voor de harde kern van CdM.
Met methane-vexx-frezz-radiant-newlivez-ori-egtwel langs CQ² zijde, Al Capone-Tha Bas-Zeromax-Hezhi-Andy-Ollie en co langs SdM zijde.
Klote veel skill samen, in hun beste dagen...
Meest belovende speler voor de toekomst: de nieuwe op Serrius schijnt niet slecht te zijn.
Slechtste speler: Moeysiano, zeker op zijn eigen acc.
Beste leider: Radiant
niet te onderschatten: niet-aflatende krachten a la Julia77 en Quite Shaqly en Nas-T, die al sinds mensenheugenis een topstam leiden.
Favoriete leider: Dn eerste: Skilla
Favoriete forumfiguur: Newlivez, Apollo, Al Capone
vooral de tijd dat CdM het AF gijzelde en met pareltjes uitpakten die niet zouden misstaan in mijn cursus Literatuur.
Minst favoriete forumfiguur: Innumbered, by far. De combinatie Mohniels1<>King123456789 is ook dodelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb me volgens mij al maanden goed gedragen op het forum en dit is mijn beloning :(
 
Bovenaan