Awards !!

DeletedUser

Guest
Beste stam: *DTW* zit op een heel hoog niveau, Cervix zit daar dicht in de buurt. TFT zit daar atm ook zeer dicht bij. Zijn relatief jong aan de top, hebben de voordelen van de rimstam en niet de nadelen van de centrumstam met het teveel aan fronten. Zitten met de fusie tussen vriend en vijand wel tussen 2 vuren.
Meest belovende stam voor de toekomst: zullen we AND maar zetten zeker? Ik verwacht geen nieuwe namen meer aan de top. Benieuwd of AND de inactiviteit achter laat bij FIRM en de veelvuldige verliezen bij B0RG.
Slechtste stam: van de echte topstammen kreeg B0RG de meeste verliezen te verwerken.
Beste speler: Kevin331? King en MdG kunnen er ook wel wat van.
Meeste talent in 1 stam zou ik gaan voor de harde kern van CdM.
Met methane-vexx-frezz-radiant-newlivez-ori-egtwel langs CQ² zijde, Al Capone-Tha Bas-Zeromax-Hezhi-Andy-Ollie en co langs SdM zijde.
Klote veel skill samen, in hun beste dagen...
Meest belovende speler voor de toekomst: de nieuwe op Serrius schijnt niet slecht te zijn.
Slechtste speler: Moeysiano, zeker op zijn eigen acc.
Beste leider: Radiant
niet te onderschatten: niet-aflatende krachten a la Julia77 en Quite Shaqly en Nas-T, die al sinds mensenheugenis een topstam leiden.
Favoriete leider: Dn eerste: Skilla
Favoriete forumfiguur: Newlivez, Apollo, Al Capone
vooral de tijd dat CdM het AF gijzelde en met pareltjes uitpakten die niet zouden misstaan in mijn cursus Literatuur.
Minst favoriete forumfiguur: Innumbered, by far. De combinatie Mohniels1<>King123456789 is ook dodelijk.

Slechtste speler: Moeysiano, zeker op zijn eigen acc.

zeker toen je nog op je eigen acc zat :p en ook toen ik er bij kwam :p
 

DeletedUser5148

Guest
Heeeey!! Vergeet die drommel niet van toen?!
M'n vroegere account! ^^

Hij behoorde ook tot de CQ2 kern hoor! ^^
 
Reactiescore
28
niet tot de kern die er nog was toen ik de eer had daar nog enkele maanden te mogen vertoeven, iig.

edit: ze kan een van de dode acc's geweest zijn. zo waren er nl. wel enkelen.
 

DeletedUser5148

Guest
niet tot de kern die er nog was toen ik de eer had daar nog enkele maanden te mogen vertoeven, iig.

edit: ze kan een van de dode acc's geweest zijn. zo waren er nl. wel enkelen.

Ik lag onder t4nd...
We hebben nog een tijdje in CdM gezeten en zelfs BB denk'k ook, maar daar als intern en dan uiteindelijk naar die holiday inn fzoiet?
 
Reactiescore
28
Holiday Inn was de SdQ van =BB= dacht ik
ik heb t4nd ook niet echt meer actief in CdM geweten hoor, denk ik
 

DeletedUser5148

Guest
Holiday Inn was de SdQ van =BB= dacht ik
ik heb t4nd ook niet echt meer actief in CdM geweten hoor, denk ik

Veel te lang geleden voor me! ^^
Ik weet wel nog dat ik heb meegewerkt om de staart van eXodus uit de cluster van CQ2 te krijgen...
 
Bovenaan