Awards !!

DeletedUser

Guest
Beste stam: *DTW*
Meest belovende stam voor de toekomst: MYTH
Slechtste stam:Djnnis
Beste speler:geen voorkeur
Meest belovende speler voor de toekomst:mpistool
Slechtste speler:-veel
Beste leider:benk
Favoriete leider:benk
Slechtste leider:-veel
Favoriete forumfiguur: geen voorkeur
Minst favoriete forumfiguur: -veel
 

DeletedUser

Guest
als ik me goed herinner was cervix/cemaga voor dtw begonnen met vechten tegen cq2....op een georganiseerde manier dan

klopt. DTW was heel vroeger een NAP van CQ2. Dat is toen opgeblazen omdat we niet uit territoriumafspraken konden komen. CeMeGa was toen al Klopt-niks-van aan het lastigvallen.
 

DeletedUser13822

Guest
klopt ind :)

toen heeft cervix ook contact opgenomen (ikzelf toen nog met pouwel van dtw) om samen te gaan strijden tegen cq2, en later cdm
 

DeletedUser3621

Guest
hmmz, maar bij t begin was cemaga niet echt georganiseerd iig. Ik herinner me dat ik me echt kapot irriteerde aan dat Klopt-Niks-Van aan 1 stuk door kon edelen (van vooral cemaga) en dat in mijn buurt de betere dorpen troepen hadden staan. :(
 

DeletedUser13822

Guest
ook waar :p

toen ik in cemaga aankwam (van mn eigen stam TMS) waren er al enkele spelers gesneuveld tegen knv.
Toen heb ik samen met wargod en edcr iets op poten gezet en konden we ons reorganiseren
 

DeletedUser29448

Guest
Beste stam: *DTW*, staat niet voor niks op 1..
Meest belovende stam voor de toekomst: TFT
Slechtste stam: B0RG
Beste speler: witchkingofangmar, stijne.
Meest belovende speler voor de toekomst: witchkingofangmar, stijne.
Slechtste speler: krazam
Beste leider: ArieWhite
Favoriete leider: ArieWhite
Slechtste leider: Billygeets
Favoriete forumfiguur: AC
Minst favoriete forumfiguur: Sera...
 

DeletedUser22241

Guest
Beste stam: *DTW*, momenteel.
Meest belovende stam voor de toekomst: TFT, DTW, Cervix.. gaat hem worden dènk ik, bind me er niet op vast, maar zolang B0RG en FIRM/ILL intern kennelijk niet lekker lopen schat ik hun kansen klein.
Slechtste stam: B0RG/TSB
Beste speler: Hmmmm, sterkste spelers die ik tot noch toe tegen ben gekomen: Nachtwaker, WKOA, ArieWhite, Stijne., King1/9
Meest belovende speler voor de toekomst: - ligt sterk aan de ontwikkelingen van diens stam.
Slechtste speler: Moya aka Killed
Beste leider: ArieWhite & Billybob
Favoriete leider: ArieWhite & Billybob
Slechtste leider: -
Favoriete forumfiguur: Capone Capone ;)
Minst favoriete forumfiguur: Killed, Seramomium en af en toe King :D
 

DeletedUser

Guest
nouw ja zeg ik heb me al bijna 2 maanden netjes gedragen op het forum en toch word ik genoemt bij minst favoriet :(
 

DeletedUser19263

Guest
ik snap eigenlijk nooit waarom b0rg als slechte stam word genoemd, als je borg niks vind oke(ben ik het niet mee eens maarja;)) maar denk dat er altijd slechtere stammen zijn, we staan immers niet voor niets op plek 3
 

DeletedUser22326

Guest
Het is zo lam om een stam te kiezen die niet in de top 10/20 staat. En substammen tellen ook niet echt vind ik.

Dat houdt je nog over van de top tien:

1 *DTW* 280.580.388 295.701.318 45 6.571.140 29676 9.964
2 Cervix 271.225.028 298.558.179 50 5.971.164 30650 9.741
3 B0RG 239.233.692 289.623.762 58 4.993.513 28601 10.126
4 FIRM 216.330.242 216.330.242 30 7.211.008 21872 9.891
5 TFT 158.558.383 163.054.134 43 3.791.957 17291 9.430
7 ALUI 78.610.527 82.514.367 51 1.617.929 8856 9.317
8 ENG 67.588.209 67.588.209 40 1.689.705 7058 9.576

Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen dat ze jullie kiezen.
 

DeletedUser19263

Guest
dus jullie zien ENG meer als een bedreiging dan ons^^

misschien moet je niet te veel op de stamnaam letten:p
 

DeletedUser22326

Guest
Haha, ENG :p

Ik zeg niet dat ik dat doe, maar ik zeg dat ik het niet raar vind dat ze daarvoor kiezen. Misschien nemen zij alleen de top vijf of alleen stammen die bij een van de drie allianties zit. Je weet het niet. Als ik moest kiezen (kwa slechtheid) tussen ENG en B0RG zou ik het niet weten, want ik heb nog nooit met ENG gevochten. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zu toch voor ENG gaan. Puur op persoonlijke spelerskwaliteit zou ik B0rg ook als mindere van de top 5 kiezen. Op stamorganisatie schat ik echter FIRM iets lager in.

Als je een hele top 10-20 gaat meenemen, natuurlijk staat B0RG dan niet als slechtste, duh. Maar mensen kijken naar grote stammen/stammen die in de spotlights staan.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: ik kan hier de stammen van de alliantie noemen. van de rest weet ik te weinig, of zie ik dat ze in de statistieken zwaar verliezen...
Meest belovende stam voor de toekomst: ALUI, lekker objectief dus.
Meest onderschatte stam: ENG
Slechtste stam: houdt het niet lang uit.
Beste speler: king123456789, en nog meer.
Meest belovende speler voor de toekomst: jullie beschermer
Meest onderschatte speler: christine1902:D
Slechtste speler: pff, wat is het doel hiervan? moet ik hier alle spelers die ik niet mag gaan invullen?
Beste leider: Niemand kan dit weten. Ik weet dat XiniX-NL van ALUI een zeer goede leider is. Ook vermoed ik dat Embax het wel goed kan:p
Favoriete leider: plox <3
Slechtste leider: die zouden dan geen leider zijn, he:rolleyes:
Favoriete forumfiguur: nou vooruit dan, king1-9
Minst favoriete forumfiguur: icetubbie:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oordeel over de top 10 stammen:


Beste stam: *DTW*
Meest belovende stam voor de toekomst: geen, ik zie nog weinig positieveranderingen gebeuren. Een max van 2 plaatsen verschuiving voor TFT, maar that's it.
Slechtste stam: ENG
Beste speler(s): fan van: radiant, Mdg, king, al capone, ollie, bram21, tool, scootblader, methane, WKOA, JB,...
Meest belovende speler voor de toekomst: WKOA
Slechtste speler: Geen
Beste leider: julia77 (ik weet wat deze speler voor zijn stam doet en ik vergelijk dit met mijn ervaringen in andere werelden, SUBLIEM)
Favoriete leider: JB
Slechtste leider: Geen
Favoriete forumfiguur: AC, newlivez
Minst favoriete forumfiguur: ik kies sera, voor zijn aandachtsgeile gedrag :)
 

DeletedUser22241

Guest
dus jullie zien ENG meer als een bedreiging dan ons^^

misschien moet je niet te veel op de stamnaam letten:p

Hmmm wenee, ik heb meer tegenstand gehad van ENG in C15 dan van B0RG tot noch toe. Maar das nu zon 1,5jr geleden ;)
 

DeletedUser5148

Guest
Profociat aan TFT die 4dorpen weten te pakken van reborn uit de 600aanvallen.
 
Bovenaan