Automatisch Kaart Overzicht

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik bij meer mensen onder blokada sta :p

Maar oké ik vind dat zo'n kinderachtig concept ik doe er niet aan mee ;)

Haha goed bezig! Vast ook door meneertje Kasper(ix):p

Ik heb ook maar een aantal geblokkeerd, want soms komt er alleen maar onzin uit en ik wil alleen nuttige pm's:p
 

DeletedUser

Guest
Je hebt ook echte onzin pm's:p

Je hebt ook gewone onzin, dat mag van mij ook he..
 

DeletedUser

Guest
onzin blijft onzin ik maak er geen onderscheid tussen je moet het wel heel bont gemaakt hebben om door mij geblockt te worden ingame.

In het algemeen block ik alleen mensen terug als ze mij blocken.

Dat vind ik zo kinderachtig een pm sturen en je stuurt er eentje terug en dan staat er "je kan niks sturen want deze persoon heeft je geblokkeerd" die gaat dan ook meteen op mijn blocklist en ik heb gelukkig wel een nuteloze vv dan stuur ik het daarmee heen en dan gaat die daar ook op de blocklist ^^
 

DeletedUser

Guest
onzin blijft onzin ik maak er geen onderscheid tussen je moet het wel heel bont gemaakt hebben om door mij geblockt te worden ingame.

In het algemeen block ik alleen mensen terug als ze mij blocken.

Dat vind ik zo kinderachtig een pm sturen en je stuurt er eentje terug en dan staat er "je kan niks sturen want deze persoon heeft je geblokkeerd" die gaat dan ook meteen op mijn blocklist en ik heb gelukkig wel een nuteloze vv dan stuur ik het daarmee heen en dan gaat die daar ook op de blocklist ^^

In dat geval vind je 90% van [NBD] kinderachtig:D
 

DeletedUser

Guest
In dat geval vind je 90% van [NBD] kinderachtig:D

Als ze dat doen vind ik ze idd kinderachtig. Ze zijn misschien wel onze BG maar dan hoef ik nog niet alles goed te keuren en er mee eens te zijn wat ze doen.

Al kan ik er eerlijk goed mee leven dat ze zo doen hoor al zou ik het zelf niet doen en vind ik het kinderachtig het word wat anders als ze echt vuil spel gaan spelen maar dat doen ze niet.
 

DeletedUser55470

Guest
ow dat zijn zulke grote prutsers.

Ik kan gelukkig vrij uit spreken want ze kunnen toch niet lezen dus maak me ook geen zorgen dat ze dit hier zien staan ^^

zijn ze niet slim genoeg voor :cool:

Haha, dit is de enige weg waarlangs ze nog wat van mij kunnen lezen. Sta bij heel veel mensen op de blokkade:p
Zie af en toe hier eens eentje van dat stammetje hier even verhaal halen, maar die is meestal heeel snel weer weg:D

Dubbel lol !! :D
 

DeletedUser

Guest
He :mad:

dan moet je me niet gaan citeren zo word de kans vergroot dat ze het zien :mad:

van 0.125 % na 0.250 % :mad:
 

DeletedUser

Guest
waar ??

Die f*ckers van Ace dodgen alleen maar.

Ik ga strax mijn clears weer versturen omdat ze weer allemaal gedodge worden... en deze is echt naar want die dodge zelfs met gs :eek: dus het levert me echt helemaal niks op

mij naar noemen, hoe durf je? :eek:
het is juist de bedoeling dat het je niks opleverd, wat denk jij dan :)
 

DeletedUser55470

Guest
@ king123456789: :D

In dat geval vind je 90% van [NBD] kinderachtig

geen 99,9% ? :p

Hebben er zelfs een speciale -TWSS- block van de dag award voor gemaakt. :D
 

DeletedUser

Guest
dominantie en meeste dorpen veroverd? ik tel er 2 :p

En ik zei ook dat ik op 2 kaartjes stond;)
3 eigenlijk, want er zijn 2 dominantie kaartjes...

@ king123456789: :D



geen 99,9% ? :p

Hebben er zelfs een speciale -TWSS- block van de dag award voor gemaakt. :D

Alleen het jammere is dat ie steeds naar dezelfde persoon gaat.
En je kunt um niet via PM versturen, want hij heeft je geblokkeerd:p
 

DeletedUser35742

Guest
Ik sta op het punt om uit de top 15 ODD spelers kaart te verdwijnen. :(
 

DeletedUser35742

Guest
Nou, nee dus. Ik heb de voorsprong verdubbelt zonder boven de 30 incomings te krijgen:(
 

DeletedUser56318

Guest
:D @HoKuZpOkUz
altijd al eens aan iemand willen vragen: wat is het nut/voordeel om alleen in een stam te zitten?
voordelen/nadelen ?
 
Bovenaan