Automatisch Kaart Overzicht

DeletedUser

Guest
Zou ik ook doen als ik |P| was

Maar deze kaart berekent de verhoudingen van punten tov. van aanvalsranking dus die kaart is veel interesanter.

Dan moet je wel acounts zoals Bocca , dream about me en morte weg halen want die staan volgens mij alleen zo hoog omdat ze veel dorpjes verloren hebben
Nee, die kaart is juist minder interessant omdat het relatief is.. Dit spel draait om absolute aantallen.
 

DeletedUser

Guest
Ja die zijn leuk en aardig maar als puntje bij paaltje komt heb je er geen fluit aan.
 

DeletedUser

Guest
Als puntje bij paaltje komt heb je überhaupt geen fluit aan ODA;)

Relatief is wel degelijk interessant, dit geeft rimmers namelijk ook de kans om op dit soort kaartjes te komen, wat ook wel zo eerlijk is. En volgens mij is het niet zo simpel als ODA/punten, dus extra makkelijk voor rimmers is het volgens mij ook niet:)
 

DeletedUser

Guest
Wanneer verschijnen mijn dorpjes nou op het Dominantie spelers kaartje? :(
 

DeletedUser

Guest
Ik binnenkort ook;)
Hebben een enorme ODA bron gevonden:D

waar ??

Die f*ckers van Ace dodgen alleen maar.

Ik ga strax mijn clears weer versturen omdat ze weer allemaal gedodge worden... en deze is echt naar want die dodge zelfs met gs :eek: dus het levert me echt helemaal niks op
 

DeletedUser

Guest
waar ??

Die f*ckers van Ace dodgen alleen maar.

Ik ga strax mijn clears weer versturen omdat ze weer allemaal gedodge worden... en deze is echt naar want die dodge zelfs met gs :eek: dus het levert me echt helemaal niks op

Jullie bondgenoot;)

Ace grens ik niet echt aan...
Tsja, soms kan je even niet anders dan dodgen:p GS dodgen is wel heel fanatiek..
 

DeletedUser

Guest
Jullie bondgenoot;)

Ace grens ik niet echt aan...
Tsja, soms kan je even niet anders dan dodgen:p GS dodgen is wel heel fanatiek..

We roepen je wel tot een halt ;)

Maak je maar geen zorgen daar ga ik me persoonlijk mee bezig houden :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht *SF*

Ik ben ook zeer blij te zien dat je edels niet zo ver kunnen lopen anders edel je die noobs helemaal op :(

Nee, jullie hebben nog zo'n geweldige bondgenoot in C85 ;)

Misschien komen ze er ooit nog eens;)
Je hebt het over *SF* wat betreft de noobs??:p
 

DeletedUser

Guest
Nee, jullie hebben nog zo'n geweldige bondgenoot in C85 ;)

Misschien komen ze er ooit nog eens;)
Je hebt het over *SF* wat betreft de noobs??:p

ow dat zijn zulke grote prutsers.

Ik kan gelukkig vrij uit spreken want ze kunnen toch niet lezen dus maak me ook geen zorgen dat ze dit hier zien staan ^^

zijn ze niet slim genoeg voor :cool:
 

DeletedUser

Guest
ow dat zijn zulke grote prutsers.

Ik kan gelukkig vrij uit spreken want ze kunnen toch niet lezen dus maak me ook geen zorgen dat ze dit hier zien staan ^^

zijn ze niet slim genoeg voor :cool:

Haha, dit is de enige weg waarlangs ze nog wat van mij kunnen lezen. Sta bij heel veel mensen op de blokkade:p
Zie af en toe hier eens eentje van dat stammetje hier even verhaal halen, maar die is meestal heeel snel weer weg:D
 

DeletedUser

Guest
Haha, dit is de enige weg waarlangs ze nog wat van mij kunnen lezen. Sta bij heel veel mensen op de blokkade:p
Zie af en toe hier eens eentje van dat stammetje hier even verhaal halen, maar die is meestal heeel snel weer weg:D

Ik denk dat ik bij meer mensen onder blokada sta :p

Maar oké ik vind dat zo'n kinderachtig concept ik doe er niet aan mee ;)
 
Bovenaan