Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
diokhan gister om 22:18 ze zijn verouderd.

laatste update om 09-02-11 22:38


hoe kom jij er bij dat ze van vandaag zijn??!! (in jou post de 10e van de 2e):confused::confused::confused:
 

DeletedUser37814

Guest
diokhan gister om 22:18 ze zijn verouderd.

laatste update om 09-02-11 22:38


hoe kom jij er bij dat ze van vandaag zijn??!! (in jou post de 10e van de 2e):confused::confused::confused:

ik zag de datum van gister erbij staan. Heb niet bij alle kaartjes gekeken.
 

DeletedUser

Guest
moet je niet zeggen dat ze van die dag zijn. in 1 dag kan zoveel veranderen in het temp cluster:D
 

DeletedUser37814

Guest
moet je niet zeggen dat ze van die dag zijn. in 1 dag kan zoveel veranderen in het temp cluster:D

toen ik dat poste was het gister.. maar om het beter begrijpbaar te maken: toen ik keek stond de datum van die dag erbij!
 

DeletedUser

Guest
Heb jij dan echt niet door dat het pure zever is wat ik verkocht?
Was een sarcastische opmerking van mij.
 

DeletedUser37814

Guest
Heb jij dan echt niet door dat het pure zever is wat ik verkocht?
Was een sarcastische opmerking van mij.

je weet het nooit met jullie hoe je het moet opvatten;) dus nu had ik het anders opgevat dan dat jij bedoelde.
 

DeletedUser

Guest
je weet het nooit met jullie hoe je het moet opvatten;) dus nu had ik het anders opgevat dan dat jij bedoelde.

Met een beetje gezond verstand kom je een eind hoor...




Maarja, met die 020-ers schiet je toch niks op. Hij kan er ook niks aan doen dat hij een foutje is, dio:)
 

DeletedUser37814

Guest
oke ik geef het op ... met jullie valt niet normaal te communiceren!
 

DeletedUser

Guest
hij is boos omdat ajax gelijk heeft gespeeld en penalty heeft gemist:p
 

DeletedUser

Guest
nee pukkel dat is het niet. jullie hebben een speler bij temp/ares liggen een paar bij rowall en de rest ligt bij credo. is nou nie echt bepaald goed.
 

DeletedUser40381

Guest
Kunnen jullie niet zo'n mooie rode 'naaigaren'lijn tussen jullie cluster laten maken door jullie zusterstammetje?
Dan lijkt het in elk geval nog op een softbal. Ik zal jullie wel wit markeren op de kaart dan :D
 

DeletedUser40381

Guest
Dominantie: Speler


Jeuj!

61,5 % Dominant in mijn Continent :D

Beat That Bitch xD
 
Bovenaan