Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser23100

Guest
Hmmm...volgens Hezhi sta ik dik eerste in de W10 top 10 ODD.
Of ik daar nu zo blij mee moet zijn ;-)
 

DeletedUser

Guest
AW: Automatisch geupdate kaartjes

Weet iemand hoe het met Liquid is afeglopen? En (speler) Machaviello? Liquid zat vroeger altijd rond K75.
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Automatisch geupdate kaartjes

Weet iemand hoe het met Liquid is afeglopen? En (speler) Machaviello? Liquid zat vroeger altijd rond K75.

Ik zal het zo goed mogelijk proberen te vertellen dan maar zeker ;)
De beste spelers van Liquid en Tree (en misschien nnog wel een grote stam) hebben eind 2009 een fusie meegemaakt: zo ontstond Apache. Apache en Credo waren in oorlog met Sangu, maar dat liep niet echt goed af :D
Om daarom er weer bovenop te komen besloten Credo en Apache dat alle spelers in één stam moesten zitten (iedereen dus naar Credo).
Dat huwelijk liep niet echt geslaagd en toen viel Credo uiteen in Ex., REF en Credo zelf. De meeste oud-Liquid leden zijn echter gestopt...
 

DeletedUser52801

Guest
Re: AW: Automatisch geupdate kaartjes

Ik zal het zo goed mogelijk proberen te vertellen dan maar zeker ;)
De beste spelers van Liquid en Tree (en misschien nnog wel een grote stam) hebben eind 2009 een fusie meegemaakt: zo ontstond Apache. Apache en Credo waren in oorlog met Sangu, maar dat liep niet echt goed af :D
Om daarom er weer bovenop te komen besloten Credo en Apache dat alle spelers in één stam moesten zitten (iedereen dus naar Credo).
Dat huwelijk liep niet echt geslaagd en toen viel Credo uiteen in Ex., REF en Credo zelf. De meeste oud-Liquid leden zijn echter gestopt...

:cool: en van die stammen is Ex. de leukste stam :D ;)
 

DeletedUser

Guest
lijkt me niet echt boeiend, als kez, hoen en ik samen stam maken staan we al op rang 9...
 
Bovenaan