DeletedUser52801
Guest
de Hezhi kaartjes doen het niet meer
Het is dat ik vandaag toevallig (sinds een paar maanden) op het forum kijk. Gebruik bij problemen het emailadres op de kaartjes.
Ik weet niet precies wat er gespeeld heeft, maar op een of andere manier was er dusdanig vertraging opgetreden op mijn server dat ik updates van drie dagen tegelijk had draaien, en dat kan inderdaad hele rare kaartjes opleveren. Script draait nu handmatig voor wereld 10.
ze doen het wel maar moeten even laden denk ik
haha ach kan gebeuren toch?
en nu doen ze het weer hoor!
laden gaat ook weer normaal, oftewel het werkt weer als voorheen!
dus laden kan even duren. Maar niet zo lang dat het erg stoort, althans mij.
is ook aardig dood hier..
Deze wereld ziet er idd immens dood uit. Grote accounts lijken soms zomaar op delete te gaan de laatste weken en maanden ( als je op twstats afgaat). Nog 3 stammen van belang die op zich allemaal erg weinig leden hebben. En dan gaan er met de regelmaat van de klok nog verschillende op delete. Ziet er een trieste bedoeling uit
Deze wereld ziet er idd immens dood uit. Grote accounts lijken soms zomaar op delete te gaan de laatste weken en maanden ( als je op twstats afgaat). Nog 3 stammen van belang die op zich allemaal erg weinig leden hebben. En dan gaan er met de regelmaat van de klok nog verschillende op delete. Ziet er een trieste bedoeling uit
Is inderdaad gewoon de harde waarheid. Op die oude werelden spelen de meeste mensen gewoon nog verder omdat ze niet willen verliezen waar ze zoveel tijd hebben ingestoken. Ik had beloofd dat W16 mijn laatste wereld was, heb deze wereld gewonnen (yeey!) en speel sinds een weekje terug. Er is nog hoop maar dan moeten ze met wat originelere concepten komen.alle oude werelden beginnen dood te bloeden voor mijn gevoel..
en ingame weet ik het niet, zal vast beter zijn dan hier.
hmmm wat is het hier rustig zeg!!! is er hier nog iemand?
Statistiek Wereld 10
» Gastingang » WereldinstellingenAantal spelers: 35