Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser5456

Guest
de Hezhi kaartjes doen het niet meer :p

Het is dat ik vandaag toevallig (sinds een paar maanden) op het forum kijk. Gebruik bij problemen het emailadres op de kaartjes.

Ik weet niet precies wat er gespeeld heeft, maar op een of andere manier was er dusdanig vertraging opgetreden op mijn server dat ik updates van drie dagen tegelijk had draaien, en dat kan inderdaad hele rare kaartjes opleveren. Script draait nu handmatig voor wereld 10.
 

DeletedUser52801

Guest
Het is dat ik vandaag toevallig (sinds een paar maanden) op het forum kijk. Gebruik bij problemen het emailadres op de kaartjes.

Ik weet niet precies wat er gespeeld heeft, maar op een of andere manier was er dusdanig vertraging opgetreden op mijn server dat ik updates van drie dagen tegelijk had draaien, en dat kan inderdaad hele rare kaartjes opleveren. Script draait nu handmatig voor wereld 10.

haha ach kan gebeuren toch?
en nu doen ze het weer hoor! :D

ze doen het wel maar moeten even laden denk ik

laden gaat ook weer normaal, oftewel het werkt weer als voorheen! :D
 

DeletedUser5456

Guest
haha ach kan gebeuren toch?
en nu doen ze het weer hoor! :D

Zulke dingen kunnen inderdaad gebeuren. Alleen ik merk het zelf niet, want ik kijk nooit naar de kaartjes en speel al tijden geen TW meer. Ik kijk om de paar maanden eens op het forum. Dus als er problemen met kaartjes zijn, voel je dan vrij om me te mailen, dan kan ik er naar kijken.

laden gaat ook weer normaal, oftewel het werkt weer als voorheen! :D

Ja, heb geen zin om veel geld aan hosting uit te geven, dus laden kan even duren. Maar niet zo lang dat het erg stoort, althans mij.
 

DeletedUser52801

Guest
dus laden kan even duren. Maar niet zo lang dat het erg stoort, althans mij.

geeft niks, vind het handige plaatjes en kijk er zo nu en dan naar.
dus dat even wachten heb ik er wel voor over ;)
 

DeletedUser37432

Guest
Toch mis ik mijn oude clan FoBie! Is nu al goed jaar geleden zeker?
We waren een goed team !
Ik ben ondertussen zelf gestopt met TW.
 

DeletedUser52801

Guest
alle oude werelden beginnen dood te bloeden voor mijn gevoel..
en ingame weet ik het niet, zal vast beter zijn dan hier.
 

DeletedUser71860

Guest
Deze wereld ziet er idd immens dood uit. Grote accounts lijken soms zomaar op delete te gaan de laatste weken en maanden ( als je op twstats afgaat). Nog 3 stammen van belang die op zich allemaal erg weinig leden hebben. En dan gaan er met de regelmaat van de klok nog verschillende op delete. Ziet er een trieste bedoeling uit :(
 

DeletedUser52801

Guest
Deze wereld ziet er idd immens dood uit. Grote accounts lijken soms zomaar op delete te gaan de laatste weken en maanden ( als je op twstats afgaat). Nog 3 stammen van belang die op zich allemaal erg weinig leden hebben. En dan gaan er met de regelmaat van de klok nog verschillende op delete. Ziet er een trieste bedoeling uit :(

Vroeger was deze wereld levendiger maar het ziet er steeds minder uit idd...
Op een gegeven moment gaat het dan niet meer om skills maar om uithoudingsvermogen
Ik denk dat dit bij deze wereld het geval is in ieder geval..
 

DeletedUser

Guest
Deze wereld ziet er idd immens dood uit. Grote accounts lijken soms zomaar op delete te gaan de laatste weken en maanden ( als je op twstats afgaat). Nog 3 stammen van belang die op zich allemaal erg weinig leden hebben. En dan gaan er met de regelmaat van de klok nog verschillende op delete. Ziet er een trieste bedoeling uit :(

Het is ook de bedoeling dat er accounts weggaan hé, anders eindigt de wereld nooit ;)
Lagoon heeft 10 actieve leden, Demo 5 tot 8, Credo ook zo'n 5-8, Rebel 1 (van de 1) en de laatste 7 spelers van de wereld doen niet meer mee. Is gewoon een teken dat deze wereld op z'n eindpunt zit.

Iets sneller dan voorzien misschien, omdat Sangu's delete alles enorm heeft versneld (goedkopere edels, de helft van de goeie spelers op delete en de oude topspelers weggevaagd)
 

DeletedUser20611

Guest
alle oude werelden beginnen dood te bloeden voor mijn gevoel..
en ingame weet ik het niet, zal vast beter zijn dan hier.
Is inderdaad gewoon de harde waarheid. Op die oude werelden spelen de meeste mensen gewoon nog verder omdat ze niet willen verliezen waar ze zoveel tijd hebben ingestoken. Ik had beloofd dat W16 mijn laatste wereld was, heb deze wereld gewonnen (yeey!) en speel sinds een weekje terug. Er is nog hoop maar dan moeten ze met wat originelere concepten komen.
 
Bovenaan