Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser27685

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Voor twee dorpjes sturen we een hele stam erop af! 't Zou erg zijn moest je dat niet halen, misschien de lat toch iets hoger leggen? ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Zijn de zero meisjes weer een gebrek aan vuurkracht aan het tentoonstellen? :D

Ik wist niet dat wij iets aan het tentoonstellen waren? Bovendien ben ik er vrij zeker van dat wij nog altijd over het meeste vuurkracht beschikken. Verwar het niet met efficiëntie en effectiviteit!;)
 

DeletedUser27685

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ik wist niet dat wij iets aan het tentoonstellen waren? Bovendien ben ik er vrij zeker van dat wij nog altijd over het meeste vuurkracht beschikken. Verwar het niet met efficiëntie en effectiviteit!;)

Jullie hebben misschien het meeste spelden om prikken uit te delen maar daarom nog niet het meeste vuurkracht. Schaf je liever wat van die Vision geleide kruisraketten aan :p


Misschien moeten we toch maar eens een Zero-Vision topic openen voor de bijhorende propaganda? :)
 

DeletedUser39302

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Jullie hebben misschien het meeste spelden om prikken uit te delen maar daarom nog niet het meeste vuurkracht. Schaf je liever wat van die Vision geleide kruisraketten aan :p


Misschien moeten we toch maar eens een Zero-Vision topic openen voor de bijhorende propaganda? :)

Lijkt me een goed idee, helemaal nu het FFC Vs Just topic gesloten is. Moet wel ergens de soap's kunnen volgen :D
 

DeletedUser27685

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Jah, beetje jammer dat die nu al toe is, er kon nog wel wat nabesproken/geleuterd worden over de afloop :(
 

DeletedUser39302

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Er kon toch een bericht naar Oneal gestuurd worden met een verzoek?
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Klopt ik heb dit gedaan want just. Bestaat gewoon nog dus de aanvallen blijven vast nog wel alleen op kleinere schaal.
 

DeletedUser42161

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

LOl

en weer is er op het kaartje te zien dat Keltvn aan het Massa recruiten is.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

wie kijkt er elke dag de kaartjes ik wel :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ik niet elke dag, maar wel eens om de 3 dagen om mijn ego te strelen(sta zelf op zo'n kaartje):eek:

Thunderia
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

als je zo naar de kaartjes kijkt welke stam vind je het mooiste cluster??
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Heel eerlijk: Vision inderdaad

Maar als ik me een kaartje van een maand of 3 geleden voor ogen haal, is LIEF er toch ook wel flink op vooruit gegaan met het stamcluster! Die van ID is nu ook niet verkeerd met bijna de gehele noordkant als best veilige zone. Aan de andere kant, een fusie tussen Cons. S-For en een deel van T.D zou ook niet verkeerd zijn.
 

DeletedUser38368

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Heel eerlijk: Vision inderdaad

Maar als ik me een kaartje van een maand of 3 geleden voor ogen haal, is LIEF er toch ook wel flink op vooruit gegaan met het stamcluster! Die van ID is nu ook niet verkeerd met bijna de gehele noordkant als best veilige zone. Aan de andere kant, een fusie tussen Cons. S-For en een deel van T.D zou ook niet verkeerd zijn.

Zou inderdaad best mooi zijn, maar dan hebben we niemand meer om tegen te vechten :p
 

DeletedUser38368

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Haha, denk dat je heus niet aan 100 man komt, als je alle interns en inactievelingen eens op zou ruimen, wat kleine accountjes samen voegen je kan best aan 50 komen hoor ;)

Zuid vs. Noord zou inderdaad wel wat vuurwerk geven :)
 
Bovenaan