Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

@ Kikker

Ben jij zes ofzo? Alles ervaar je als een aanval op je persoontje, en daarom ga je je zelf ook op de meest stupide momenten verdedigen. Tel daar je taalgebruik bij op en je hebt een stereotype kind van 7.

Ik vind die van de meeste wel redelijk, Ragnaroq erg goed maar dat is al eerder vermeld.
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ah je hebt/had je post aangepast zie ik.
Ik zeg dit niet omdat ik Zero-leden klieren leuk vind hoor. Ik heb het ook wel eens voor Zero opgenomen. Ook wel eens voor FFC en uiteraard ook voor Vision.
Ik zie alleen liever beargumenteerde uitspraken. En jij mag LIEF best slecht vinden hoor, misschien zijn ze ook wel bar en bar slecht.. maar je hoeft ook niet iedere gelegenheid aan te grijpen om te posten hoe slecht je LIEF vindt.
That's all :)

Ik Gaf iemand gelijk over hun slechte cluster ze kunnen daar toch logisch naar denken en net als Vision en zero ook edelrichtlijnen afspreken.
 

DeletedUser35381

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ik Gaf iemand gelijk over hun slechte cluster ze kunnen daar toch logisch naar denken en net als Vision en zero ook edelrichtlijnen afspreken.

Ze hebben inderdaad niet het mooiste cluster van W11, nee :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ik heb bij de grote schoonmaak van dit topic ondervonden dat er weer heel wat off-topic berichten werden gepost.
Aangezien ik het wat nutteloos vind elke post op zich te bestraffen heb ik daar iets op gevonden.
Daarom geef ik een algemene waarschuwing aan alle regelovertreders! (Je kan voor jezelf gerust opmaken of je hiertoe behoort of niet. ;))

Ik hoop zo het postgedrag in een positieve spiraal te brengen.

Met vriendelijke groeten,

Oneal (Jonas)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Heej leuk, ik kan mezelf duidelijk op de kaart zien:D
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Op welke? Zijn er ook zoveel : )
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Dominantie, die met kleurtjes:p
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Zie je niet staan helaas. Ik sta daar ook in een lichtpaars kleurtje tegen raging aan. Maar zie jou helaas niet staan, onder de naam flos toch?
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ik bedoel dominantie stammen. Daar ben ik het witje vlekje in westelijk C85 en het witte vlekje in zuidoost C75:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

feli aan cons. voor hun 100% in een continent :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Woew nu je het zegt. Dat ziet er best eng uit zo:
Code:
Rang 	Stamnaam 	Punten 	        Dorpen
1 	Cons. 	        34,43 Mio. 	3.500
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

nog meer feli maar nu aan vision voor NOG een continent 100%
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ah, is dat laatste dorpje eindelijk genomen :)
 

DeletedUser27685

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Werd tijd, de bedoeling was dat voor nieuwjaar te halen maar de trein liep op 30-31 december stuk op een intern dorp (de VV was er toen niet) :)
 

DeletedUser52781

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ik heb bij de grote schoonmaak van dit topic ondervonden dat er weer heel wat off-topic berichten werden gepost.
Aangezien ik te lui was elke post op zich te bestraffen heb ik daar iets op gevonden.
Daarom geef ik een algemene waarschuwing aan alle regelovertreders! (Je kan voor jezelf gerust opmaken of je hiertoe behoort of niet. ;))

Ik hoop zo het postgedrag in een positieve spiraal te brengen.

Met vriendelijke groeten,

Oneal (Jonas)

ik heb ff je post aangepast :p
 

DeletedUser33606

Guest
spijtig dat TTE een massaal gedelete heeft :s w11 was nochtans een mooi wereldje, maar zonder stam ben je niets :p
 

DeletedUser

Guest
Was jij niet een van die lui die delete en tjha is al zo lang geleden zie Lief Het nieuwe TTE
 
Bovenaan