Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

En wie houdt er nou niet van vuurwerk? :D

Nee, op wereld 12 zijn zulke plannen ook al eens geweest, en dat zorgde er juist voor dat er uit 3 stammen ineens 4 ontstonden die geen grote vriendjes meer waren.
 

DeletedUser38368

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

En wie houdt er nou niet van vuurwerk? :D

Nee, op wereld 12 zijn zulke plannen ook al eens geweest, en dat zorgde er juist voor dat er uit 3 stammen ineens 4 ontstonden die geen grote vriendjes meer waren.

Hah, jammer dat jullie zo ver weg lagen, anders waren jullie er al lang niet :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Ik heb niet gezegd ten opzichte van welke lijn ik kijk ey ;)
 

DeletedUser38368

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Volgens mij is er altijd maar 1 noord hoor? :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Maar 1 noordKANT ja. Natuurlijk denk ik vanaf mijn eigen positie nu, 833|20. Alles daaronder noem ik zuid, alles erboven is noord. Spanje noem jij waarschijnlijk ook het zuiden, en niet het noorden, terwijl het toch ten noorden van de evenaar ligt ;)

Het leuke hieraan is: ik ben dan zelf niet noord of zuid. Neutraal dus :D

Wordt dit trouwens ook als spam geclassificeerd? Ik bedenk me net dat ik hier ook overal flink wat onzin heb zitten posten :p Zeg dat het moet stoppen, en stopt (van mijn kant tenminste :p).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

als ik na ODD spelers kijk van hedzi ofzo zie ik al 2 mensen -T.D- in c94 en ik wordt nummer 3 XD
 

DeletedUser34283

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Dat is gewoon puur toeval, mijn oude AF acc is geblockt, door die verrekte duckje, en toen had ik deze maar gemaakt :p



boeie? xD

Nee, dat niet, maar zuid met ons erbij is altijd gewoon beter.

Hoe heette je eerst dan, doe maar ff in PM xD
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

om het hier weer wat in leven in te brengen:


wie vinden jullie het beste en het slechtste cluster van de top 15 spelers

ragnaroq het beste vind ik dan :)
jano007 is gewoon vreselijk (srry)
 

DeletedUser42161

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Kan je niet zeggen xD

Je ziet toch geen stammen erbij :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Kan je niet zeggen xD

Je ziet toch geen stammen erbij :p

ja maar je vind toch wel als je cluster door 2 continenten ligt toch niet goed ook al ligt je stam tegen je aan

het gaat er gewoon vind je het mooi cluster ja of nee
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

om het hier weer wat in leven in te brengen:


wie vinden jullie het beste en het slechtste cluster van de top 15 spelers

ragnaroq het beste vind ik dan :)
jano007 is gewoon vreselijk (srry)

Ragna klopt en het account op zich zelf vind ik ook echt Top net als de persoon. En dat jano007 een pruts cluster heeft verbaast mij niks als je alle spelers van lief een andere kleur geeft op de kaart zie je dat ze allemaal door elkaar liggen en dat is al zo vanaf To.o.o TTE fictis :D
 

DeletedUser

Guest
Account staat toch inmiddels al weer 3de Qua dorpen Nu Nog In Oda en dan is het helemaal goed Maar ontopic weer leuke kaartjes

ik vind die van zuri en severalx ook niet slecht :)

zijn ze ook niet alleen die van lief zijn kei slecht maar dat komt vast door een soort motto van internen en punten tellen en een goede cluster en fatsoenlijke puntengemiddelde en troepen niet :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35381

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

zijn ze ook niet alleen die van lief zijn kei slecht maar dat komt vast door een soort motto van internen en punten tellen en een goede cluster en fatsoenlijke puntengemiddelde en troepen niet :D

Oke dude, je hebt inmiddels wel in ieder topic aangegeven hoe slecht LIEF is.
Als ik naar jouw spelerakte (overnames) kijk, sla ik ook niet bepaald steil achterover, dus van mij mag je dat soort loze uitspraken best achterwege laten.
:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Automatisch geupdate kaartjes #

Van jou acties word ik ook niet bepaalt bang Sir wil en ben lang niet de enigste die hier slecht over lief negatief is maar ik weet dat je een Zero lid zwart maken of klieren leuk vind ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35381

Guest
Van jou acties word ik ook niet bepaalt bang Sir wil ;)

1. Ik zeur dan ook niet in ieder topic hoe slecht anderen wel niet zijn.
2. Ik lig alleen tegen ID aan. Wat weet jij van mijn kwaliteiten? Toen ik nog op RevRun speelde heb ik alleen maar gewonnen van /Care en ~FA~.

Ah je hebt/had je post aangepast zie ik.
Ik zeg dit niet omdat ik Zero-leden klieren leuk vind hoor. Ik heb het ook wel eens voor Zero opgenomen. Ook wel eens voor FFC en uiteraard ook voor Vision.
Ik zie alleen liever beargumenteerde uitspraken. En jij mag LIEF best slecht vinden hoor, misschien zijn ze ook wel bar en bar slecht.. maar je hoeft ook niet iedere gelegenheid aan te grijpen om te posten hoe slecht je LIEF vindt.
That's all :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan