Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Is het telkens 's nachts dat hij opnieuw wordt gemaakt de map?
 

DeletedUser5456

Guest
Is het telkens 's nachts dat hij opnieuw wordt gemaakt de map?

Wekelijks op zaterdagnacht. Script is nog in ontwikkeling, er zitten nog een aantal fouten in die er uit gehaald dienen te worden. Tevens weet ik niet hoeveel bandbreedte me dit gaat kosten op mijn webhost. Als het script volledig is en ik heb ruimte in mijn bandbreedte dan zal er dagelijks geupdate worden.
 

DeletedUser

Guest
oke,

ik zie er nu (vroegere) top 10 stammen tussen zitten die al sinds de middag niet meer in de top 10 stam (zoals gre)
 

DeletedUser22870

Guest
Handig, zulke kaartjes. Ik hoop deze ook weer te zien @ W11! Keep up the good work!:)

Ik stop enkel @W10. Mij vind je dus niet weer op het kaartje terug binnenkort. Ik zal er niet op in gaan maar het heeft te maken met alle gebeurtenissen omtrend child....

Ik was de wat minder bekende speler van hun allen (Sorgen@W9) maar in die stam was eenieder gelijk. De stam was dus alles voor ons maar zeker voor mij met enkel gezellige mensen. Dit kan mijn 1e positie niet troosten en dus stop ik. Ik vind het erg jammer en had graag door gespeeld maar mijn stamgevoel gaat toch voor bij deze.

Ik wens een ieder veel succes op W10 en de top 5 wens ik veel succes met het overnemen van de 1e positie.

Tot op de andere werelden!:)

Mvg.
Quake/Sorgen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5456

Guest
Handig, zulke kaartjes. Ik hoop deze ook weer te zien @ W11! Keep up the good work!:)

Script is zo gemaakt dat een nieuwe wereld makkelijk toe te voegen is, dus als er nieuwe werelden komen zal ik daarvoor ook de kaartjes verzorgen.
 

DeletedUser

Guest
kaartjes zijn geupdate:D mooie kaartjes. ik vind dat modern het beste ligt van de stammen in de kern.

alleen op deze kaart zie je de stammen koffie enz niet. toch wel jammer
 

DeletedUser16557

Guest
kaartjes zijn geupdate:D mooie kaartjes. ik vind dat modern het beste ligt van de stammen in de kern.

alleen op deze kaart zie je de stammen koffie enz niet. toch wel jammer

Inderdaad, prachtige intern-mogelijkheden hebben ze daar:cool:.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, prachtige intern-mogelijkheden hebben ze daar:cool:.

we zullen zien. de tijd zal het leren;)

ik heb in iedergeval gezegt tegen mezelf dat ik op w10 niet zal internen(zoveel:p) heb ik al genoeg gedaan op w3:eek:
 

DeletedUser

Guest
ligt het aan mij of klopt het kaartje van dominatie in k54 niet? de stam T.I.C. heeft meer % in hun bezit als modern maar toch staan ze 2de op die kaart.
hetzelfde in k43 en k56.

of wordt er naar de positie in dat continent gekeken van die stammen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
weer mooie kaartjes.

en een nieuwe stam erbij die best aardig ligt : |noc|

en ik denk dat er binnenkort heel wat gaat veranderen in de kern :p
 

DeletedUser

Guest
weer mooie kaartjes.

en een nieuwe stam erbij die best aardig ligt : |noc|

en ik denk dat er binnenkort heel wat gaat veranderen in de kern :p

aardig ligt :confused:

die leden zullen snel vast zitten, met 40 spelers op een half continentje :p
 

DeletedUser

Guest
aardig ligt :confused:

die leden zullen snel vast zitten, met 40 spelers op een half continentje :p

40 leden:eek: dacht dat het er 30 waren:p telling is dus niet echt iets waar ik goed in ben :(

het ligt eraan. als ze op een goede manier edelen kunnen ze best ver komen. en er stoppen waarschijnlijk een paar spelers.
 

DeletedUser

Guest
40 leden:eek: dacht dat het er 30 waren:p telling is dus niet echt iets waar ik goed in ben :(

het ligt eraan. als ze op een goede manier edelen kunnen ze best ver komen. en er stoppen waarschijnlijk een paar spelers.

nja als je zo ligt , worden sommige gedwongen om te stoppen ;)
 

DeletedUser22807

Guest
ja, maar sinds jullie zeggen dat het een nieuwe stam is. hoe komen ze dan zo snel aan 40 leden? dan ben je echt recruitfreak ofzo.
 
Bovenaan