Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser13822

Guest
Ergens aan de rand van de top 15 waar ik me zelf heen gevochten heb. En zindsdien altijd rond hang ;)

kingie, kijk is naar waar die dorpjes lagen.....ik zou het gwn zwak vinden mochten jullie en tsb die ni kunnen pakken

iig mooie poging tot propaganda, al is dat niet meer nodig, in deze wereld staat zo goed als alle diplo toch al vast en moet je niemand meer proberen te imponeren
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast heeft ollie veel van zijn zuidelijke clusters aan stamgenoten gegeven..
 

DeletedUser7533

Guest
je schrijft me wel snel af.
voorlopig ben je nog niet van me af hoor, volgende maand sta ik gewoon weer in de lijst:D
 

DeletedUser

Guest
je schrijft me wel snel af.
voorlopig ben je nog niet van me af hoor, volgende maand sta ik gewoon weer in de lijst:D

Weet ik ^^

Ik zei vandaag nog ik wil ollie10 nu inhalen volgende week edelt hij zich zo weer de top 10 in ^^



Maar ik maak hier een screenshot van en ga hem groot uitprinten en boven mijn bed hangen ^^


overigens ik word wel steeds verneukt met die aanvalslijst want ik sta er nooit in "-_- terwijl ik toch wel aardig hoog in de aanvalsranking sta
 

DeletedUser

Guest
+1 :)

en King, Ollie STOND tenminste top-15, jij niet, dus geen recht op zzzagen :)

Hij is veel eerder begonnen dan ik dus had een grotere voorsprong. + dit was mijn eerste wereld Ollie had al ervaring van uit w2.


En dit vind ik overigens wel erg zwak dat je op mijn argument afgaat dat hij plaatsen gezakt is van ja jij hebt er nooit in gestaan.

leg me maar eens uit hoe hij gezakt is. Want ik vind dit een opmerking van niks
 
Reactiescore
28
hij is gezakt omwille van 2 zaken
1) hij heeft een cluster afgestaan aan stamgenoten
2) hij is een groot offensief een behoorlijk groot aantal dorpen kwijtgeraakt, inclusief een aantal dorpen "die weg mochten"
 

DeletedUser7533

Guest
Hij is veel eerder begonnen dan ik dus had een grotere voorsprong. + dit was mijn eerste wereld Ollie had al ervaring van uit w2.

1ste deel klopt, 2de niet.
W3 is ook mijn 1ste wereld, W2 ben ik er later bij gaan doen..
 

DeletedUser

Guest
laat ik het volgende zeggen over de aanval op ollie en de reacties van de aanvallers.

ollie10 is een van de beste spelers van w3, hij heeft de nr 1 positie ooit bekleed.

wanneer jouw tegenstander van zo'n formaat is is het logisch dat bij winst je veel meer euforisch bent dan wanneer je dorpen van een kleine speler afsnoept.

maar het was wel een mooi resultaat, 60+ dorpen veroverd op een (actieve) speler in 2 dagen tijd..

keep the good work going folks
 

DeletedUser

Guest
en wat hebben wij geleerd vandaag , ---------------> ollie heeft veel edels :)
 

DeletedUser

Guest
laat ik het volgende zeggen over de aanval op ollie en de reacties van de aanvallers.

ollie10 is een van de beste spelers van w3, hij heeft de nr 1 positie ooit bekleed.

wanneer jouw tegenstander van zo'n formaat is is het logisch dat bij winst je veel meer euforisch bent dan wanneer je dorpen van een kleine speler afsnoept.

maar het was wel een mooi resultaat, 60+ dorpen veroverd op een (actieve) speler in 2 dagen tijd..

keep the good work going folks

uuhmm?
60+?
zeg maar gerust 100+ :D

Van de laatste 7 dagen
Rang Speler Verloren dorpen
1 ollie10 106
 

DeletedUser19263

Guest
en dan zeggen ze dat ik een noob ben:rolleyes:

volgens mij heeft ollie toch ook aardig verlies geleden
 
Bovenaan