Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser5456

Guest
Wat is dit nu? Kaartjes weg?

Inderdaad, omdat er hier en daar wat commentaar op mijn kaartjes was stel ik ze niet langer beschikbaar op het forum. Ik zal jullie dus niet langer mijn kaartjes op elke wereld opdringen. Nu hebben de spelers op de werelden zelf de keus om te bepalen welke kaartjes ze willen zien.

Het goede nieuws is dat de kaartjes nog steeds wekelijks worden gemaakt, echter worden ze alleen online beschikbaar gesteld op http://tw.hezhi.nl. Aan de spelers van de werelden dan zelf de keus of ze deze al dan niet op het forum plaatsen.

Tevens is er een geheel nieuw script geschreven om de kaartjes te updaten en zijn er enkele vernieuwingen aangebracht:

De vernieuwingen die zijn aangebracht zijn:

* geen afhankelijkheid meer van twplus voor de oda stats
* een strakker/schoner en vooral smaller design
* vernieuwingen in de code
* nieuwe kaartjes:
o top 10 ODD stammen
o groei top 10 stammen
o top 15 ODD spelers
o speler dominantie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3621

Guest
even ter info: continent dominantie gaat over de verhouding van de verdeling van de dorpen in een continent, niet de punten. ook grijze worden hierin meegerekend.


mods: Belangrijk please =)
 

DeletedUser

Guest
Mooi zo :)

Btw mss een domme vraag maar om de hoeveel tijd worden deze geupdate?
 

DeletedUser

Guest
Mooi hoor.

Blijven de oude kaarten ook beschikbaar, of worden ze overschreven?

Is altijd wel leuk om een bepaalde groei te zien in een speler/stam per week gezien
 

DeletedUser3621

Guest
nope, worden overschreven. mss kun je wel printscreens er van maken, maar om elke kaar hier elke week achter elkaar te posten zou te lange posts maken na verloop van tijd.
 

DeletedUser5456

Guest
Mooi hoor.

Blijven de oude kaarten ook beschikbaar, of worden ze overschreven?

Is altijd wel leuk om een bepaalde groei te zien in een speler/stam per week gezien

Die worden overschreven, maar je bent vrij om de kaartjes zelf op te slaan en een historisch overzicht te maken. ;-)
 

DeletedUser

Guest
mishien dat de mods deze ff bovenaan kunnen plaatsen, die onderwerpen die er nu staan interesseren volgen s mij niemand???
 
Bovenaan