Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Zit er een fout in de kaart ofzo :confused::confused:

top15ODAmoraalbrekers.png


De helft van deze spelers zijn geen moraalbrekers, en spelen nog op hoog niveau mee :eek:

+ ik zie mij zelf nergens terug op een kaart niet bij die moraal brekers en niet bij de Top 15 ODA spelers. Terwijl ik op beide kaarten er gemakelijk tussen moet passen met mijn punten :eek:
 

DeletedUser5456

Guest
Zit er een fout in de kaart ofzo :confused::confused:

top15ODAmoraalbrekers.png


De helft van deze spelers zijn geen moraalbrekers, en spelen nog op hoog niveau mee :eek:

+ ik zie mij zelf nergens terug op een kaart niet bij die moraal brekers en niet bij de Top 15 ODA spelers. Terwijl ik op beide kaarten er gemakelijk tussen moet passen met mijn punten :eek:

Er is nog geen goede formule om de moraalbrekers goed weer te geven. En aangezien de moraalbrekers kaartjes toch niet kloppen, heb ik ze maar verwijderd, omdat er toch alleen maar onnuttige discussies ontstaan.

De formules en voorwaardes staan bij de overige kaartjes, toon aan met berekeningen dat je erop hoort te staan en ik zal er naar kijken.
 

DeletedUser

Guest
Ik voldoe wss niet aan de voorwaarde ik heb meer dan 20 dorpjes verloren.
 

DeletedUser3621

Guest
Mooi hoor.

Blijven de oude kaarten ook beschikbaar, of worden ze overschreven?

Is altijd wel leuk om een bepaalde groei te zien in een speler/stam per week gezien

Die worden overschreven, maar je bent vrij om de kaartjes zelf op te slaan en een historisch overzicht te maken. ;-)



Zeg Softie, heb je dit toevallig ooit gedaan? :D Het lijkt me nu wel leuk om alle groeiprocessen te zien :)
 

DeletedUser

Guest
Wtf happend hier?? :confused: :D Thaha.

BB weg, deel van ex-SdM naar DTW, deel ex-CQ2 naar CERVIX, CERVIX die vroeger geowned werd door CQ2, staat nu eerste? :p

Rebirth richting Core.

Appart beeld om te zien als je effe niet meer volgt en dan kijkje terug neemt. :)

En B0RG moest al lang dood zijn. :p
 

DeletedUser

Guest
Ben ik ook. Maarja, onkruid vergaat niet hae ;-)

Dus zo makkelijk zijn ze niet van me af hier ^^
 

DeletedUser

Guest
Waar is ollie gebleven ??



top15spelers.png





owja ik weet het al hij heeft zoveel dorpjes verloren dat hij niet meer in de top 15 staat :eek::D:D
 

DeletedUser

Guest
king? heb jij dat gedaan (met anderen)?

dus bent wel een heel goede speler :eek:
 
Bovenaan