Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser7533

Guest
uuhmm?
60+?
zeg maar gerust 100+ :D

Van de laatste 7 dagen
Rang Speler Verloren dorpen
1 ollie10 106

nu heb ik bijna overal een keer op 1 gestaan.
verslagen def en veroveringen binnen 7 dagen moeten nog, maar dat gaat ook wel goed komen;):cool:
 

DeletedUser

Guest
top 15 oda stammen en spelers zijn weg.

Of ligt dat aan mijn pc ?
 

DeletedUser7533

Guest
komt denk ik omdat ik eruitgevallen was.
mag vast niet meer terug komen..
 

DeletedUser

Guest
Er is blijkbaar iets foutgelopen bij het connecteren met de ODA-database. Hezhi zou het eens nazien waar het juist fout gelopen is en het zo vlug mogelijk handmatig herstellen.
 

DeletedUser5456

Guest
Er is blijkbaar iets foutgelopen bij het connecteren met de ODA-database. Hezhi zou het eens nazien waar het juist fout gelopen is en het zo vlug mogelijk handmatig herstellen.

Voor de ODA stats ben ik afhankelijk van de bereikbaarheid van twplus. Helaas is deze site al een tijdje uit de lucht. De update blijft gewoon wekelijks draaien en als twplus het weer doet zullen de gegevens weer verschijnen. Mocht ik het eerder merken dat twplus het weer doet zal ik een handmatige update draaien.

Als twplus na mijn vakantie (eind juli) nog steeds onbereikbaar is zal ik eens kijken of ik mijn script dusdanig kan aanpassen dat hij gebruik maakt van de gegevens van twstats.
 

DeletedUser

Guest
Beste Hezhi,

Twplus is officieel uit de lucht gegaan. De site zal niet meer terugkomen. Meer informatie hierover is o.a. te vinden in de meest recente editie van het Tribalwars Weekblad. Dus ik neem aan dat je het script succesvol hebt weten aan te passen?
 

DeletedUser30507

Guest
Beste Hezhi,

Twplus is officieel uit de lucht gegaan. De site zal niet meer terugkomen. Meer informatie hierover is o.a. te vinden in de meest recente editie van het Tribalwars Weekblad. Dus ik neem aan dat je het script succesvol hebt weten aan te passen?

ik zit atm anders op twplus.org hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Beste Hezhi,

Twplus is officieel uit de lucht gegaan. De site zal niet meer terugkomen. Meer informatie hierover is o.a. te vinden in de meest recente editie van het Tribalwars Weekblad. Dus ik neem aan dat je het script succesvol hebt weten aan te passen?

Gisteren werkte Twplus nog...
 

DeletedUser

Guest
Soit, ik geef alleen door wat in het TWw staat, in een interview met de eigenaar van TWplus...ook in zn blog (in het duits helaas, dus lastig te lezen) staat ook dat hij met twplus.org kapt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Soit, ik geef alleen door wat in het TWw staat, in een interview met de eigenaar van TWstats...ook in zn blog (in het duits helaas, dus lastig te lezen) staat ook dat hij met twplus.org kapt..

je zegt de ene keer twstats en de andere keer twplus

maar klopt, ik heb het ook gelezen in het weekblad.
 

DeletedUser5456

Guest
Beste Hezhi,

Twplus is officieel uit de lucht gegaan. De site zal niet meer terugkomen. Meer informatie hierover is o.a. te vinden in de meest recente editie van het Tribalwars Weekblad. Dus ik neem aan dat je het script succesvol hebt weten aan te passen?

Ik las het inderdaad voor mijn vakantie, echter zover ik nu begrijp gaat twplus voorlopig gewoon door. Wel wil ik mijn code nog een keertje in een nieuw jasje gooien en er dan meteen extra functies toevoegen welke de data ook van twstats kunnen halen. Maar door tijdgebrek zal dit nog een tijdje op zich moeten wachten.
 
Reactiescore
1.733
Jammer dat je je kaartjes niet meer op het forum beschikbaar stelt hezhi :(. echt jammer :(.
 

DeletedUser

Guest
ik ben ff op je site aan het rondkijken en had enkele opmerkingen

het lijkt me verstandig om de legenda's niet in de kaart zelf maar erbuiten te plaatsen, dit omdat je de gebeurtenissen in het zuid oosten niet meer kunt volgen, daarnaast kan je de legenda ook groter maken wanneer deze zich buiten de kaart bevind.
(legenda's van oa, top 15 spelers)
de namen in de kleuren legenda is op deze manier niet duidelijk, beter zou het zijn om een kleurenblokje achter een naam te zetten.


dit is opbouwend bedoeld, ik vind het fantastisch dat je dit doet.

mvg proxis2
 

DeletedUser3621

Guest
Het enige wat ik mis zijn de formules. :) Die kon ik niet meer terugvinden op de site. terwijl er nog wel staat dat als je vind dat je er op hoort te staan volgens de formule, hezhi moet contacteren.
 
Bovenaan