Arashi vs Teva

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Als teva tegen magna of NLS apart had gevochten hadden ze waarschijnlijk al niet gewonnen

laat staan als je tegen ze allebei vecht -.-
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat arashi gewoon over meer ervaren en dus beter spelers beschikt..
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat een stam in de top 3 toch wel kan timen/backtimen en al die zooi:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat een stam in de top 3 toch wel kan timen/backtimen en al die zooi:eek:

Spelers bij ons merken daar niet heel erg veel van. Vooral veel tijd tussen bepaalde aanvallen in.

Waarom denk je anders dat jullie zoveel dorpen verliezen?

Omdat sommige spelers niet aangeven op het forum dat ze aangevallen worden, of omdat zij WEL een privéleven buiten TW om hebben. Dat jullie 24/7 op TW zitten zegt ook wat voor een spelers jullie zijn.
 

DeletedUser12258

Guest
Tuurlijk krijgen we dit weer, omdat 1 stam beter is, wordt men gelijk voor No-life uitgemaakt.
Nu al een slechte verliezer?
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk krijgen we dit weer, omdat 1 stam beter is, wordt men gelijk voor No-life uitgemaakt.
Nu al een slechte verliezer?

Als je kijkt bij Arashi vs SoS wordt KozMo er ook voor uit gemaakt, maar hij zegt daarna niet dat dit niet zo is, dus ga ik er maar van uit :eek:
 

DeletedUser12258

Guest
Zulke opmerkingen zijn gewoon zielig, ik heb t vroeger ook gezegd omdat ik niet kon 'winnen' maar door zoiets te zeggen bevestig je eigenlijk al dat de vijand beter is.

PS Jullie mogen het samen lekker uitvechten, moge de sterkste stam (op het veld) winnen.
 

DeletedUser18312

Guest
Succes aan beide stammen. Arashi lijkt me meer kans maken als ik de kaart zo bekijk. Maar misschien is dit juist wel een oorlog om van het slechte imago af te komen :rolleyes:

luuksas
 

DeletedUser

Guest
Als je kijkt bij Arashi vs SoS wordt KozMo er ook voor uit gemaakt, maar hij zegt daarna niet dat dit niet zo is, dus ga ik er maar van uit :eek:

Sorry als ik nu je dag ruïneer maar ook KoZmo heeft een leven. Je zou het misschien niet denken omdat hij stamleider is van al die andere no-lifers die alleen maar beter dan TEVA zijn omdat ze 24/7 online zijn. Ik denk dat als mijn stamgenootjes wel een leven hadden dat TEVA ons zou afdrogen. :rolleyes:
 

DeletedUser9105

Guest
Hmm ik denk persoonlijk dat tegen sommige spelers van TEVA, Arashi meer in zijn mars heeft. Ik geloof ook wel dat TEVA ook wat kan, zit een oud stamleider van w6 van mij in :D

Go lqqkalike! :p:D
 

DeletedUser

Guest
Ik verwacht dat Arashi wint,
desondanks vind ik dat TEVA toch veel moed heeft om zichzelf zo belachelijk te maken op het forum..
450 dorpen in een onmogelijke positie? hahaha
verder denk ik dat TEVA uit elkaar gaat vallen.
 

DeletedUser

Guest
Ik verwacht dat Arashi wint,
desondanks vind ik dat TEVA toch veel moed heeft om zichzelf zo belachelijk te maken op het forum..
450 dorpen in een onmogelijke positie? hahaha
verder denk ik dat TEVA uit elkaar gaat vallen.


Denk niet dat Teva zomaar uit elkaar valt, sommige leden rennen misschien weg, maar sommige zullen gewoon trouw blijven:)

dat denk en hoop ik teminste

dat zou je denken. uit eigen ervaring heb ik vaak wat anders ondervonden. ;)


Ik zie hier soms wel eens raportjes staan waarbij ik denk, hoe is het mogelijk:eek: maar over het algemeen valt het wel mee volgens mij:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan