Arashi vs Teva

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser659

Guest
Erm.. Mischien gaat de rest in MAil verband omdat we weten dat zielige mensen als jij spionnen in onze stam zetten... Gjees beetje dom ben je wel:D

ik heb t maar via via gekregen;) en dat alles via mail gaat, goh ook een lekkere comminicatie middel:rolleyes: probeer iets snellers zoals een chat channel of msn, en dan met ALLE leden en niet enkel de leiding. en gast probeer je stam niet als pro af te schilderen, ik heb gezien hoe het niveau in je stam is... niet beter als een gemiddelde massa stam
 

DeletedUser

Guest
lol:D.
Jij hebt ook echt geen idee waar je het over hebt. En citeer ff waar ik zeg dat TEVA pro is? Want volgens mij heb ik heb ik dat nooit gezegd, dus bedenk eerst ff voordat je iets schrijft


Denk je nou echt dat ik de moeite ga doen om al die dorpen op de kaart te markeren? Ik weet zo ook wel dat het onzin is hoor.

Zonder concreet bewijs is niets onzin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3809

Guest
Erm.. Mischien gaat de rest in MAil verband omdat we weten dat zielige mensen als jij spionnen in onze stam zetten... Gjees beetje dom ben je wel:D

Ik zal het wel niet weten, maar volgens mij hebben de goede stammen gewoon geen spionnen hoor. Ik raad het je serieus af stoer te doen met het feit dat jullie spionnen hebben.

Zonder concreet bewijs is niets onzin.

Ehm, we hoeven niets te bewijzen tegenover jullie, want iedereen wist al dat je hier uit je nek lult.
 

DeletedUser659

Guest
lol:D.
Jij hebt ook echt geen idee waar je het over hebt. En citeer ff waar ik zeg dat TEVA pro is? Want volgens mij heb ik heb ik dat nooit gezegd, dus bedenk eerst ff voordat je iets schrijft

het komt er wel op neer. jij vind jezelf heel wat met je stam maar geloof me, zelfs arashi slacht jullie al af en ik kijk met plezier toe.
 

DeletedUser

Guest
Zonder concreet bewijs is niets onzin.

TEVA heeft 450 dorpen aan NLS verloren. Dat is een feit. Vervolgens beweer jij dat het onmogelijke dorpjes voor jullie waren. Kom jij maar met je bewijs dan, maak jij het kaartje maar voor me ;)

het komt er wel op neer. jij vind jezelf heel wat met je stam maar geloof me, zelfs arashi slacht jullie al af en ik kijk met plezier toe.

Zelfs Arashi. Doe niet alsof jouw stam beter is :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jongens ik zeg maar 1 ding: Keep on rocking.
Maakt me niet uit hoe jullie dit opvatten.
Praten als brugman kan iedereen he, Laat nou eerst maar wat zien:D

TEVA heeft 450 dorpen aan NLS verloren. Dat is een feit. Vervolgens beweer jij dat het onmogelijke dorpjes voor jullie waren. Kom jij maar met je bewijs dan, maak jij het kaartje maar voor me ;)

Ik hoef mijn mening te verdedigen tegenover jou:p jij denkt dat het niet zo is, dus jij zou met bewijs moeten komen...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jongens ik zeg maar 1 ding: Keep on rocking.
Maakt me niet uit hoe jullie dit opvatten.
Praten als brugman kan iedereen he, Laat nou eerst maar wat zien:D

Alsof die 450 dorpen niets zeggen. :rolleyes:

Ik hoef mijn mening te verdedigen tegenover jou:p jij denkt dat het niet zo is, dus jij zou met bewijs moeten komen...:rolleyes:

Sorry, dat vind ik de moeite niet waard. Ik denk namelijk dat de rest van de realistische denkers op dit forum mij eerder zullen geloven dan jij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik ben persoonlijk heel benieuwd naar de prestaties van teva
ik heb al redelijk wat oorlogjes meegemaakt:)D) en ik ben bang dat de inactievere leden nogal wat dorpjes gaan verliezen

ik bedoel hier niet mee dat teva slecht is en zeker niet dat ik wil verandere van stam want ik vecht liever dan mij te verstoppen
als je dat wel liever doet zou je dit spelletje niet moeten spelen
 

DeletedUser7074

Guest
Ik hoef mijn mening te verdedigen tegenover jou:p jij denkt dat het niet zo is, dus jij zou met bewijs moeten komen...:rolleyes:

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 0
Kant 2: 23
Verschil: 23


Teva ownt!
 

DeletedUser

Guest
Gaat Teva laten zien dat ze meer in huis hebben? Of gaat Arashi ze dik inmaken?

We zullen zien ^^
 

DeletedUser

Guest
laat de beste stam winnen maak er een mooie oorlog van TEVA&Arashi
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het wel niet weten, maar volgens mij hebben de goede stammen gewoon geen spionnen hoor. Ik raad het je serieus af stoer te doen met het feit dat jullie spionnen hebben.

Volgens mij is er gezegt dat er spionnen in ONZE stam zitten en niet dat wij spionnen in andere stammen hebben...
 

DeletedUser

Guest
god houd gewoon je mond:eek:

je bent misschien wel de enige die teva ziet winnen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
god houd gewoon je mond:eek:

je bent misschien wel de enige die teva ziet winnen:rolleyes:

Waarom zouden wij minder kans hebben om te winnen dan? Omdat Arashi meer punten heeft? Een oorlog win je niet met punten, maar met troepen. Ik zeg niet dat Arashi geen troepen heeft, maar ik probeer hiermee te zeggen dat alle spelers hier meer kijken naar het puntentotaal van Arashi.

Die tabeletjes in de beginpost worden ook gebasseerd op de punten, niet op troepenaantallen dus daarmee kun je ook niet kijken of je kans maakt om te winnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan