Arashi vs Teva

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Oorlogsverklaring van Arashi aan TEVA
Arashi verklaart bij deze officieel de oorlog aan TEVA. De afgelopen maanden hebben we met °NLS° al zo'n 450 dorpen buit gemaakt op TEVA. Met Arashi zijn we nu ook al rustig tegen deze stam bezig. Jammer genoeg heeft een aantal TEVA spelers hun account gewist en zijn we daar dus ook mee bezig. Deze vertraging houdt ons echter niet tegen om deze stam de oorlog te verklaren. De oorlog wordt gestart om het cluster van Arashi te perfectioneren. Teva ligt hier namelijk middenin. Ik zal hier later meer over vertellen.
We hopen dat TEVA door deze oorlogsverklaring wat tegenaanvallen gaat organiseren want tot nu toe zien we niet zoveel van ze. Om een duidelijk beeld te geven zal ik nu eerst wat informatie met betrekking tot de eigenschappen van beide stammen geven. Vervolgens laat ik een kaartje zien van de huidige situatie en een automatisch updatend kaartje zodat men de vorderingen kan bekijken. Ook zal ik de oorlogsstatistieken tot nu toe posten. Daarna zal ik nog even op de ligging van beide stammen ingaan. Waar liggen de stammen sterk of juist zwak en waar zal de actie waarschijnlijk plaats gaan vinden. Als laatste komen we met een laatste woordje aan TEVA.

Eigenschappen van Arashi en TEVA

Arashi
user_image.php

Stamnaam: Arashi
Aantal leden: 42
1. crispus666
2. Flyinghammer
3. nicoa
4. deathadler
5. rinascita
6. jamesbond
7. golem
8. LOUISV
9. Leandro
10. waLvIESJE
11. KoZmo (Stamleider)
12. Tha PiZZa
13. chico
14. Kaloco
15. Notoir
16. JdeVisser
17. Obi Wan
18. dragons
19. halo player
20. Dominion
21. emsee
22. marijntje
23. jermokeu
24. king of angmar
25. Lunarsoldier
26. .ron.
27. yannickxajax
28. JurVanSte
29. Redone
30. Jeffat
31. readytodie1
32. King Twisk
33. Linkit87
34. lord-boromir
35. superious
36. Hooba
37. Clauw
38. Daminio (Stamleider)
39. munky
40. DeathsFatal
41. matiz
42. Felskinn
Punten van de 40 beste spelers: 188.167.685
Puntentotaal: 191.027.985
Puntengemiddelde: 4.548.285
Rang: 1

TEVA
user_image.php

Stamnaam: Trouw en Eenheid voor Altijd
Aantal leden: 37
1. Rovan (Raadslid)
2. R54321 (Leider)
3. TheFreeman (Leider/Diplomaat)
4. Weskernation
5. Gerd134679
6. deserteur
7. ridder-fight
8. Stilo
9. kobefab (Raadslid)
10. opie
11. MasterKills
12. godlight (Raadslid)
13. blade01 (Leider)
14. persoonsvorm
15. ijuhh
16. keepergirl
17. Sir Esteban
18. schnitzer
19. SagiTarian
20. lqqkalike
21. ossie
22. turbodo (Leider)
23. lepper knight
24. Cookie01
25. peterb13
26. king of dead man
27. martijn93
28. cédianO
29. lord elias
30. stef4444
31. the captain
32. stevedam
33. Gr1mReaper
34. Yodahoofd
35. Twany
36. tumkuh
37. robdordrecht
Punten van de 40 beste spelers: 73.563.551
Puntentotaal: 73.563.551
Puntengemiddelde: 1.988.204
Rang: 7

Uit deze informatie is op te maken dat Arashi 5 leden extra heeft ten opzichte van TEVA. We zijn echter ongeveer 2,5 x het aantal punten van TEVA. TEVA heeft echter 2 clusters en hun werkelijke grote zal hierdoor nog kleiner zijn. Wat betreft deze informatie is Arashi duidelijk in het voordeel.

Kaarten Arashi en TEVA
ArashivsTEVA.png
image.php
Blauw = Arashi
Rood = TEVA

Oorlogsstatistieken

Side 1:
Tribes: Arashi
Players:

Side 2:
Tribes: TEVA
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 242
Kant 2: 161
Verschil: 81

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 22
Kant 2: 0
Verschil: 22

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,191,915
Kant 2: 1,495,336
Verschil: 696,579

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 220,469
Kant 2: 0
Verschil: 220,469

image.php


Ligging
Ten eerste zal de oorlog zich alleen in het noordoostelijke cluster van Teva afspelen. Dit omdat hun andere cluster aan de andere kant van de wereld ligt. :p Zoals jullie kunnen zien ligt Arashi gunstig in k46. In k47 heeft TEVA de overhand maar Arashi heeft weer een leuk cluster in k48. Verder kan Arashi ook via het noorden aan het Cluster van TEVA knabbelen. Al met al kan men zeggen dat Arashi, TEVA aardig omsingeld heeft. Met juiste organisatie zou TEVA toch goed tegenstand kunnen bieden. Ze hebben een aardig dicht cluster en kunnen Arashi op een aantal punten goede klappen verkopen. Arashi heeft echter op het gebeid van ligging, het voordeel dat ze een groter aaneengesloten cluster hebben.

Aan TEVA
We willen TEVA geluk wensen in deze oorlog. We hopen dat hier een aantal mooie veldslagen geleverd gaan worden. Verder hopen we op een nette oorlog zonder moddergooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
succes aan beide stammen. Hopelijk wordt het geen 1richtingsverkeer

ik ga dit zeker volgen :D
 

DeletedUser

Guest
Succes beide, en dat de beste mogen winnen;)

Ik hoop uiteraard op een suprise:D
 

DeletedUser

Guest
Weer mooie openingspost Daminio :)
Succes beide, mijn voorkeur gaat uit naar Arashi!

tevaxc2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooie post Daminio,

TEVA veel succes

En Arashi: Eet smakelijk
 

DeletedUser

Guest
ook aan arashi succes gewenst met de oorlog en dat het sportief mag verlopen:)
 

DeletedUser3825

Guest
TEVA ik wil jullie veel succes wensen met de oorlog.

red

ps. nette openingspost daminio
 

DeletedUser

Guest
Ik wens jullie veel plezier, Arashi. En TEVA succes, jullie zullen het nodig hebben. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik wens jullie veel plezier, Arashi. En TEVA succes, jullie zullen het nodig hebben. :eek:

Waarom doen jullie altijd zo negatief over TEVA? 't Is een goede georganiseerde stam dus ik zie echt jullie probleem echt niet...
 

DeletedUser659

Guest
Waarom doen jullie altijd zo negatief over TEVA? 't Is een goede georganiseerde stam dus ik zie echt jullie probleem echt niet...

ik heb jullie forum in een zip bestand, en geloof me jullie staan in mijn top 10 van noob stammen nadat ik jullie forum heb gezien. dus doe nou niet alsof teva een hele pro stam is die zo arashi en opus bijelkaar pwned in een vingerknip:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waarom doen jullie altijd zo negatief over TEVA? 't Is een goede georganiseerde stam dus ik zie echt jullie probleem echt niet...

Misschien omdat Arashi vanuit NLS al 450 dorpen te pakken heeft gekregen. Jullie maken je slechte imago gewoon waar.
 

DeletedUser

Guest
ik heb jullie forum in een zip bestand, en geloof me jullie staan in mijn top 10 van noob stammen nadat ik jullie forum heb gezien. dus doe nou niet alsof teva een hele pro stam is die zo arashi en opus bijelkaar pwned in een vingerknip:rolleyes:

Dit komt omdat jij het leidersforum niet kan zien:D. Jij hebt geen idee:p
en wat betreft Kozmo. 450 dorpen verliezen? Ten eerste het ligt eraan of ze in een onmogelijke positie lagen en dit is in de meeste gevallen zo: Zoals midden in k46. Dus dit is weer 1 van je betere punten ( moet je nagaan hoe slecht je andere argumenten/punten waren:eek:). Dus ja Keep on dreaming zou ik zeggen
 

DeletedUser

Guest
450 dorpen in een onmogelijke positie. Geloof je het zelf? :eek:
 

DeletedUser659

Guest
Dit komt omdat jij het leidersforum niet kan zien:D. Jij hebt geen idee:p
en wat betreft Kozmo. 450 dorpen verliezen? Ten eerste het ligt eraan of ze in een onmogelijke positie lagen en dit is in de meeste gevallen zo: Zoals midden in k46. Dus dit is weer 1 van je betere punten ( moet je nagaan hoe slecht je andere argumenten/punten waren:eek:). Dus ja Keep on dreaming zou ik zeggen

goh ik kon t leidersforum niet zien, oh oh oh! dat zal toch weinig uitmaken aangezien de hele samenwerkings niveau tussen de leden laag is en de algemene tw niveau in jullie stam gewoon lager is dan in een massa stam. dus het zal echt weinig uitmaken dat ik het leidersforum niet kan zien. dat jij nou een complete noobstam als een 'pro' stam probeert te showen hier.

450 dorpen in een onmogelijke positie. Geloof je het zelf? :eek:

oke kozmo jij hebt godlight nu best wel hard gepwned:p heel hun cluster is volgens mij een onmogelijke positie...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Erm.. Mischien gaat de rest in MAil verband omdat we weten dat zielige mensen als jij spionnen in onze stam zetten... Gjees beetje dom ben je wel:D
 

DeletedUser24676

Guest
Binnen een week zullen we al iets kunnen zien op de stats.

veel succes voor beiden stammen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan