anime series

DeletedUser

Guest
:DOh haha. Erg geweldig idd.


Ah well, FMP heeft veel humor en ook mecha fights.
Maar voornamelijk gericht op humor.

FMP, lang geleden dat ik dat gezien heb, was wel best goed. Was in ieder geval goed lachen :p

Titel doet me altijd denken aan FMA, wat ook een geniale serie(s) is.
 

DeletedUser

Guest
Nja ik ben nogal kieskeurig. Als ik begin te kijken en na 5-10 afleveringen smaakt het me niet dan ga ik niet verderkijken (veelal). En an sich ben ik niet zo'n mecha fan, gundam is imo een genre apart gezien het meer om de piloten dan om de gundams gaat wat ik wel fijn vind.

Ben vooral fantasy fan, als ze 'speciale' krachten hebben vind ik het meestal wel vet zolang het niet te kinderachig is. (Niet zoals soul eater dus, lolz...)
 

DeletedUser

Guest
Nja ik ben nogal kieskeurig. Als ik begin te kijken en na 5-10 afleveringen smaakt het me niet dan ga ik niet verderkijken (veelal). En an sich ben ik niet zo'n mecha fan, gundam is imo een genre apart gezien het meer om de piloten dan om de gundams gaat wat ik wel fijn vind.

Ben vooral fantasy fan, als ze 'speciale' krachten hebben vind ik het meestal wel vet zolang het niet te kinderachig is. (Niet zoals soul eater dus, lolz...)

FMA? Moet wel iets voor jou zijn denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Goh heb daar eens één aflevering van bekeken geloof ik :p Zal deze week eens wat afleveringen bekijken :) En mss eens aan One Piece beginnen.
 

DeletedUser14063

Guest
Hm, Full Metal Panic heeft niet zoveel mecha. Gaat vooral om de twee main characters.
Eentje heeft speciale krachten (naja niet echt krachten, maar wel iets speciaals) en de ander probeert haar te beschermen van organisaties. Maar gezien dat hij zelf puur militair is ingestelt en 0.0 af weet van hoe "normaal" leven eruit ziet gaat er veel mis.
 

DeletedUser

Guest
Nja ga beginnen met FMA :p


sigve.png
 

DeletedUser56837

Guest
Another!!!

;)

Bleach, Naruto, One Piece, Death note, Code Geass, fairy tale.
allenmaal al af gekeken
 

DeletedUser

Guest
Technish gezien nog niet allemaal afgekeken gezien er drie nog lopen :p

sigve.png
 

DeletedUser

Guest
Another!!!

;)

Bleach, Naruto, One Piece, Death note, Code Geass, fairy tale.
allenmaal al af gekeken

Ik moet nog beginnen aan Another. Taka is te traag aan het werken :p

Dus de grote lopende shonen ben je aan het kijken, maar er kan nog veel bij. Maar heb je dé vader van het genre, Dragonball, al gekeken?

wie kent er nog een goede?

Berserk (even khaduffii wat steunen), Cowboy Bebop, Trigun, Mushishi, Clannad, Suzumiya Haruhi, Elfen Lied, Fullmetal Alchemist (en FMA: Brotherhood), Hellsing Ultimate en natuurlijk Gintama.

Nog wel wat, maar aan deze titels dacht ik onmiddelijk.


Favo amine ofzo? :p

Overigens Hellsing al gekeken/gelezen?
 

DeletedUser14063

Guest
Hm nee dat zou Code Geass zijn. En kon zou gouw niet op andere komen, maar die heb jij nu al genoemd.
Trigun en Cowboy Bebob vond ik ook zéér goed.

Oh en Hellsing natuurlijk ja.
 

DeletedUser

Guest
Hm nee dat zou Code Geass zijn. En kon zou gouw niet op andere komen, maar die heb jij nu al genoemd.
Trigun en Cowboy Bebob vond ik ook zéér goed.

Oh en Hellsing natuurlijk ja.

Trigun en Bebop behoren tot de beste series die ik ken, dus ja :p

Hellsing Ultimate staat bij mij nog een trapje hoger dan Berserk, ook brutal :D
 

DeletedUser

Guest
School days anyone ???
Vooral het einde blijft me nog wel bij XD
 
Bovenaan