anime series

Reactiescore
770
http://www.youtube.com/watch?v=fo7jH23J1h0

4uy0s46.jpg


Hokuto No Ken!!
 

DeletedUser

Guest
Is er iemand die ooit Gundam Wing heeft gekeken het zijt gelezen?
 

DeletedUser

Guest
Bump. Omdat ik een topic zag van Naruto dacht ik dat het wel kon :)

@Benedictum. Ik heb grave of fireflies bijna af, moet nog niet bekeken XD Was het compleet vergeten te doen. Maar aangezien de vakantie er bijna aankomt :rolleyes:

Zeker doen. Het is gewoonweg een prachtfilm :)

De eerste 9 afleveringen klopt het idd wel wat je zegt. De resterende 95 die ik heb gekeken toch echt niet, sorry.
En bijvoorbeeld het eindgevecht van seizoen 1 duurde 6 episodes, just saying.

Maar wat ik bij Digimon vooral toch leuk vind is het uitwerken van de personages, en de onderlinge banden. De enige andere anime die me zo heeft geboeid qua personages is Dragonball (en vervolgseries), maar wat me daar op een gegeven ogenblik ging storen was het eeuwig uitrekken van alles. Dan had je drie episodes gekeken, en wat had je dan gezien? Ja er was iemand getransformeerd in de zoveelste vorm van een super saiyan. Nee sorry, dat was het niet voor mij.

Hoeveel Saiyans zijn er nodig om een lamp te verwisselen?

Een saiyan, 7 transformaties, en 22 afleveringen.

Lees de manga eens, dat gaat véél sneller. Of DB Kai, directors cut waarin ook heel wat is geschrapt. Maar de eerste reeks (DB) was natuurlijk de beste :p

Digimon vind ik maar niks. Als je dat al goed uitgewerkte personages vindt, zou ik je aanraden om eens te kijken naar de wat volwassener series te kijken ;)

Is er iemand die ooit Gundam Wing heeft gekeken het zijt gelezen?

Klassieker :)

Overigens al aan Gintama begonnen? Het is de moment nu het vijfde seizoen is afgelopen, misschien haal je het begin van de volgende nog :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Benedictum. Ik heb grave of fireflies bijna af, moet nog niet bekeken XD Was het compleet vergeten te doen. Maar aangezien de vakantie er bijna aankomt :rolleyes:

Deze zin sloeg eigenlijk helemaal nergens op, en daar kom ik nu pas achter XD
Ik heb Bleach bijna af, maar moet Grave of Fireflies nog bekijken. Dat is wat ik wou zeggen XD

En ik zal Gundam wing bij de to-watch list toevoegen.
 

DeletedUser14063

Guest
Gezien de dingen die je al hebt gezien raad ik Code Geass aan.
Die heeft een mooi verhaal, veel actie maar ook humor.
In princiepe heeft Code Geass van alle genres wat, maar het lijkt een beetje op DeathNote.

edit:

Het is mischien handig als je je leeftijd ook vermeld, sommig series zijn vooral leuk voor bepaalde leeftijden.

edit2:

Een geweldige anime met een goed verhaal en veel actie (heel veel actie) is trouwens Berserk. Al is dat niet voor je average viewer. Maar gezien je Elvenlied hebt gezien lijkt mij dat je wel tegen bloed en losse lichaamsdelen kan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gezien de dingen die je al hebt gezien raad ik Code Geass aan.
Die heeft een mooi verhaal, veel actie maar ook humor.
In princiepe heeft Code Geass van alle genres wat, maar het lijkt een beetje op DeathNote.

edit:

Het is mischien handig als je je leeftijd ook vermeld, sommig series zijn vooral leuk voor bepaalde leeftijden.

edit2:

Een geweldige anime met een goed verhaal en veel actie (heel veel actie) is trouwens Berserk. Al is dat niet voor je average viewer. Maar gezien je Elvenlied hebt gezien lijkt mij dat je wel tegen bloed en losse lichaamsdelen kan?

Ik heb genoeg ervaring met losse lichaamsdelen XD Daar hoef je niet bang voor te zijn.
Verder vind ik alle verhalen met persoonlijke diepgang goed tot geweldig, dus je kunt posten wat je wilt. Ik heb niet echt een leeftijd nodig. (al vind ik pokemon toch wel oud worden. Dit komt vooral door de eeuwige herhaling die je in de afleveringen tegenkomt, waar je ziek van word :S)
 

DeletedUser

Guest
Gezien de dingen die je al hebt gezien raad ik Code Geass aan.
Die heeft een mooi verhaal, veel actie maar ook humor.
In princiepe heeft Code Geass van alle genres wat, maar het lijkt een beetje op DeathNote.

edit:

Het is mischien handig als je je leeftijd ook vermeld, sommig series zijn vooral leuk voor bepaalde leeftijden.

edit2:

Een geweldige anime met een goed verhaal en veel actie (heel veel actie) is trouwens Berserk. Al is dat niet voor je average viewer. Maar gezien je Elvenlied hebt gezien lijkt mij dat je wel tegen bloed en losse lichaamsdelen kan?

Code Geass staat al een tijdje op mijn te-zien lijstje, onderhand eens aan beginnen nu ik Gintama uit heb gekeken :p

Heerlijke woordspeling bij Berserk trouwens, geweldig :D

Youngo, Pokemon is dan ook in eerste instantie gecreëerd voor kleine kinderen, dus het plot mag niet te ingewikkeld zijn ;)
Heb ik je overigens Clannad al aangeraden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bedoel je mij met Youngo, of is dat een andere serie?
Clanned had je overigens nog niet aangeraden, dus het is goed dat je die opnoemt :)
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je mij met Youngo, of is dat een andere serie?
Clanned had je overigens nog niet aangeraden, dus het is goed dat je die opnoemt :)

Ik bedoel jou ja, was te tam om hetgeen erna kwam te types ;)

Bij deze heb je dan Clannad op je lijstje staan. Vergeet Clannad After Story niet, want dat is toch wel het sterkste deel.
 

DeletedUser14063

Guest
Heb ik onbewust een woordspeling gemaakt? Mind showing me where? :3
Also, heb Clannad gezien en was wel leuk, after story nog niet. Als je zegt dat die leuker is moet ik daar toch nog eens aan beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Waarom staat dit in het echte vrije forum? Heeft net zoveel recht om op het gewoon vrij forum te staan me dunkt...

Anyway nu bezig gundam seed voor de tweede keer te bekijken, recent yu yu hakusho uitgekeken en nu op zoek naar iets nieuws :)

Awesome!



Oh en all time favorite: Death Note.
 

DeletedUser14063

Guest
Als je gundam leuk vind, raad ik je.gundam.00.aan.(Toetsnbord doet het somsniet helemaal. punt = spatie.-voornamlijkd E en Spatie)
 

DeletedUser

Guest
Ja. Code geass ook, heb ik na death note bekeken omdat ik gelijkaardige anime zocht. Full metal panic niet
 

DeletedUser

Guest
Heb ik onbewust een woordspeling gemaakt? Mind showing me where? :3
Also, heb Clannad gezien en was wel leuk, after story nog niet. Als je zegt dat die leuker is moet ik daar toch nog eens aan beginnen.

After Story is echt het beste aan het hele verhaal. In het begin is het zowat hetzelfde als Clannad, maar het evolueert naar een serie met een heel ander karakter, en dat was voor mij het beste gedeelte.

Voor de woordspeling:
Een geweldige anime met een goed verhaal en veel actie (heel veel actie) is trouwens Berserk. Al is dat niet voor je average viewer. Maar gezien je Elvenlied hebt gezien lijkt mij dat je wel tegen bloed en losse lichaamsdelen kan?
 
Bovenaan