Waar zei ik dat jij tegen zijn komst was, Ik zeg enkel dat jij er geen bezwaar tegen had dat hij achter bleef. Geloof me dat ik van alles wat er besproken werd op de hoogte was. En mocht ik zelf in de eerste instantie niet megedaan hebben in de gesprekken met Paris heb ik zeker wel deel genomen aan vele voorbereidende gesprekken van ForQuo.
Maar even een vraagje, Moesten alle Paris leden een solli schrijven? Of enkel MIST, en zoja waarom alleen MIST?
Hij was namelijk met zijn solli al wel toegelaten tot de stam Paris en maakte dus deel uit van de groep "Paris".
Ik kan me heel goed herinneren dat ik van geen enkel Paris lid een sollie heb gezien, dus waarom MIST wel? Op die manier trek toch een groep uit één. Ik weet ook dat er tussen de huidige deca leden, leden waren die het er niet eens mee waren.
Maarja, ik verwacht eigenlijk geen verklarende reactie van jou enkel wederom een persoonlijke aanval zonder enig gewicht.
*MIST* was een exceptioneel geval, die was inderdaad met een sollicitatie in Paris gekomen maar eens dat die daar zat, hoorde niemand van hem...
Paris was een hele gezellige stam waar ik -toen leider- het heel belangrijk achtte dat iedereen actief was op skype en op het forum. Het feit dat deze groep nog steeds samen is, is geheel te danken aan de goede band die geschept werd in Paris. *MIST* echter moest ik steeds aansporen via pm om actief deel te nemen in de discussies, gesprekken die we voerden.
We hoorden zeer weinig van hem en toen hij zich ook niet aan zijn edelafspraken hield, begonnen we te twijfelen over zijn lidmaatschap. Toen Art Jurgen en mij benaderde om ForQuo op te starten, eisten we dat al onze leden (wat initieel niet het geval was) mee mochten gaan. Omdat dit teveel zou zijn, moesten we afstand doen van *MIST*.
Toen werd ik inactief dus gaf ik de leiding door aan Jurgen, hij heeft dan met Art besloten dat *MIST* kon solliciteren voor de stam aangezien we niet 100% zeker waren over hem.
Naar mijn mening heeft Stefan van *MIST* nooit echt tot de groep behoord dus is de uitspraak "de groep uit elkaar trekken" ongepast.
De enige die het hier niet mee eens was, was Wouter (Chicago Blackhawks toen) maar hij legde zich er snel bij neer.
Ik hoop dat hiermee jouw vragen beantwoord zijn en dat je niet het gevoel hebt dat we jou persoonlijk willen aanvallen.