DeletedUser4900
Guest
Kleine maar bewogen wereld dit...
Mythe, een stam die al van in het begin meeging, een stam die gezellig oogde en voor elkaar opkwam op het forum, valt.
Wat mij in het oog springt, is dat er nog steeds 9 leden in Mythe zitten en dat enkel De Sukke en de leiding (Templar + Jade) naar SiQ zijn gegaan. Het zijn ook deze laatsten die nu met een bericht komen dat de stam gevallen is terwijl het er heel erg op lijkt dat de stam nog steeds bestaat maar dat enkelen overgestapt zijn.
"Na het vertrek van DoR en die andere, was er niets meer te redden" lees je wel eens maar volgens mij kiezen ze hier voor de gemakkelijke oplossing. De leiding trekt naar betere oorden en laat hun leden achter met schone woorden maar het lijkt toch een beetje op een backstab-actie.
Guust ik moet je toch even tegenspreken betreffende de gemakkelijke oplossing.
Na de straf van DoR en het vertrek van SdB en Obitu hebben Templar en Jade zich tot een paar maal toe volledig ingezet om de stam te behouden.
Templar en Jade hadden voor 2 weken terug het bijltje er al bij neer kunnen gooien maar dat hebben ze niet gedaan omdat ze zich toch verantwoordelijk voelde voor de stam.
Wel vind ik dat als je stamoprichter bent je dan ook de stam moet opheffen, en het niet moet afschuiven op een ander stamlid.
Het vertrek van ons account uit mythe. ligt in het feit dat ik vind dat als de oprichter en bijna de gehele stamleiding vertrek de stam over is.