All Good Things Come to an End

DeletedUser76166

Guest
po3hgz5fb9x.jpg


Best AF'ers,

All Good Things Come to an End
Mythe is dan vandaag uiteindelijk echt uit mekaar gevallen, graag zouden wij als Ex Mythenaren nog een verklaring uitbrengen. Dit omdat we geruchten graag direct de wind uit de zeilen willen halen, en om direct duidelijkheid te verschaffen.

Wij hebben gezamelijk een fantastische tijd gehad, we hebben successen geboekt tegen kleine stammen en we hebben Rewind omver geworpen, we hebben veel samen mee gemaakt positief & negatief. Maar aan al het goede komt een eind, na de clustersplitsing veroorzaakt door het vertrek van SdB is het ons niet gelukt de boel weer op de rit te krijgen. We zijn nu in goed overleg uit mekaar gegaan en kunnen gewoon nog door 1 deur, we sluiten het af zoals we het ooit gestart hebben, in goede harmonie en vriendschap.

Was getekend:​
Team Templar - Skurler - Frank37 - Jadeonfounder - De Sukke - brambieste​

Als leidingsteam willen wij daar graag nog een kort woord aan toevoegen publiekelijk, ten eerste wil ik iedereen heel veel succes wensen, ten 2e wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar loyaliteit en inzet! Jullie hebben geweldig gepresteerd, vele individuen zijn aangemerkt als niet mythe waardig, niet ervaren genoeg, maar aan het eind van de rit blijkt maar weer dat jullie het rotsvaste fundament zijn geweest waar deze stam op heeft gerust.
Een noob,Skurler,Abuser,ArieWhiteVLD,Nensul,Brambieste,JustWantitall & Little Kitten
Van harte bedankt voor de mooie tijd!

In het speciaal zou ik graag frank37,Jadeonfounder,tomatensap en De Sukke bedanken die in de raad ons altijd gesupport hebben!
Bedankt!

Overigens is er geen sprake van een massale overstap naar SiQ. sommigen leden stappen over, anderen beraden zich nog over de toekomst, maar een fusie is niet aan de orde.. We hopen hiermee alle vragen te hebben beantwoord.
 

DeletedUser22609

Guest
Heb helaas alleen de herfst mogen meemaken, was graag part geweest van de bloei...
 

DeletedUser65510

Guest
Veel succes gewenst!
Kleine voetnoot: nog een paar uur geleden durft een SiQ-lid nog beweren dat ze niet R2W zijn? Dat Deca. zich enkel met recruits bezighield? Enorm hypocriet wel van die persoon. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Veel succes gewenst!
Kleine voetnoot: nog een paar uur geleden durft een SiQ-lid nog beweren dat ze niet R2W zijn? Dat Deca. zich enkel met recruits bezighield? Enorm hypocriet wel van die persoon. :rolleyes:

Volgens mij is dit een keuze buiten SiQ en is Mythe intern uit elkaar gevallen??

Succes en veel geluk gewenst aan alle ex-Myth-leden

Team pitbull
RQ
 

DeletedUser

Guest
Veel succes gewenst!
Kleine voetnoot: nog een paar uur geleden durft een SiQ-lid nog beweren dat ze niet R2W zijn? Dat Deca. zich enkel met recruits bezighield? Enorm hypocriet wel van die persoon. :rolleyes:

3 leden die nu toetreden met een totaal van 14, is volgens mij iets heel anders dan de 11 leden die binnen 1 week tot Deca. zijn toegetreden met een totaal van 20. Of zie ik dit verkeerd? :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76162

Guest
3 leden die nu toetreden met een totaal van 15, is volgens mij iets heel anders dan de 11 leden die binnen 1 week tot Deca. zijn toegetreden met een totaal van 20. Of zie ik dit verkeerd? :confused:

Dat zie je goed. Er is hier totaal geen sprake van hypocrisie, geen idee waar Bram het vandaan haalt.
 

DeletedUser77243

Guest
Duidelijke uitleg. Het beste toegewenst aan de (Ex)Mythe leden.
 

DeletedUser4900

Guest
Beste AF lezers,

Wij Sonja en Frank hebben bijna vanaf het begin in Mythe. plaats mogen nemen in de stam. We hebben daar een zeer mooie tijd gekend, maar door de straf van TW op DoR is Mythe. als een rollercoaster gegaan.
Wij willen alle leden die in of ooit in Mythe zaten bedanken voor hun mooie tijd, tevens willen we de spelers van de moraalstam Mythem ook bedanken voor hun inzet.
 

DeletedUser74452

Guest
Veel succes gewenst!
Kleine voetnoot: nog een paar uur geleden durft een SiQ-lid nog beweren dat ze niet R2W zijn? Dat Deca. zich enkel met recruits bezighield? Enorm hypocriet wel van die persoon. :rolleyes:

Bram, Bram, Bram...

Ik zie dat SIQ 14 leden heeft, geen idee hoeveel Deca er ondertussen heeft want deze verziekte wereld wil ik zelfs niet meer volgen. Maar dat jij, een lid van Deca, hier komt beweren dat SIQ nu wel recruit to win speelt, begrijp ik best. Jullie als Deca zijnde hebben namelijk nog wat goed te maken.

Maar goed, ik dacht dat je een objectief persoon was en dat ook zou blijven. Blijkt dat nieuwe stamkeuzes je hersenen toch serieus hebben aangetast moet ik zeggen.
 

DeletedUser76166

Guest
Kleine voetnoot: nog een paar uur geleden durft een SiQ-lid nog beweren dat ze niet R2W zijn? Dat Deca. zich enkel met recruits bezighield? Enorm hypocriet wel van die persoon.

Ja want SiQ die 3 nieuwe leden aanneemt zijn vergelijkbaar met Deca die een hele stam erbij neemt en rekruteerd in andermans stamcluster :rolleyes:
 

DeletedUser77215

Guest
Kleine maar bewogen wereld dit...

Mythe, een stam die al van in het begin meeging, een stam die gezellig oogde en voor elkaar opkwam op het forum, valt.

Wat mij in het oog springt, is dat er nog steeds 9 leden in Mythe zitten en dat enkel De Sukke en de leiding (Templar + Jade) naar SiQ zijn gegaan. Het zijn ook deze laatsten die nu met een bericht komen dat de stam gevallen is terwijl het er heel erg op lijkt dat de stam nog steeds bestaat maar dat enkelen overgestapt zijn.

"Na het vertrek van DoR en die andere, was er niets meer te redden" lees je wel eens maar volgens mij kiezen ze hier voor de gemakkelijke oplossing. De leiding trekt naar betere oorden en laat hun leden achter met schone woorden maar het lijkt toch een beetje op een backstab-actie.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom de sukke mythe verliet. Met de sukke was alles nog mogelijk, want toen was de cluster nog deftig. Zonder hem was het omzeep en nu zekee.
 
Reactiescore
477
Kleine maar bewogen wereld dit...

Mythe, een stam die al van in het begin meeging, een stam die gezellig oogde en voor elkaar opkwam op het forum, valt.

Wat mij in het oog springt, is dat er nog steeds 9 leden in Mythe zitten en dat enkel De Sukke en de leiding (Templar + Jade) naar SiQ zijn gegaan. Het zijn ook deze laatsten die nu met een bericht komen dat de stam gevallen is terwijl het er heel erg op lijkt dat de stam nog steeds bestaat maar dat enkelen overgestapt zijn.

"Na het vertrek van DoR en die andere, was er niets meer te redden" lees je wel eens maar volgens mij kiezen ze hier voor de gemakkelijke oplossing. De leiding trekt naar betere oorden en laat hun leden achter met schone woorden maar het lijkt toch een beetje op een backstab-actie.

Zoals in elke stam heb je een paar spelers die de stam dragen. Als die denken het niet meer te redden met de huidige groep, door gebrek aan wat dan ook. Dan houdt het helaas op en moet je verder naar alternatieven kijken.
Dat is zeker geen backstab.
 

DeletedUser76166

Guest
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom de sukke mythe verliet. Met de sukke was alles nog mogelijk, want toen was de cluster nog deftig. Zonder hem was het omzeep en nu zekee.
Mja, als we even vergeten te kijken naar de ligging van leden als Arie en Nensul.
 

DeletedUser69459

Guest
Mja, als we even vergeten te kijken naar de ligging van leden als Arie en Nensul.

Het is cru om te zeggen, mr hun ligging was idd hopeloos na de overstap van stan nr deca. Maar er waren zeker nog mogelijkheden genoeg, als er volle inzet was. Mrgoed, het is natuurlijk ook niet onbegrijpelijk.
 

DeletedUser57788

Guest
Bram, Bram, Bram...

Ik zie dat SIQ 14 leden heeft, geen idee hoeveel Deca er ondertussen heeft want deze verziekte wereld wil ik zelfs niet meer volgen. Maar dat jij, een lid van Deca, hier komt beweren dat SIQ nu wel recruit to win speelt, begrijp ik best. Jullie als Deca zijnde hebben namelijk nog wat goed te maken.

Maar goed, ik dacht dat je een objectief persoon was en dat ook zou blijven. Blijkt dat nieuwe stamkeuzes je hersenen toch serieus hebben aangetast moet ik zeggen.

Sinds wanneer speelt bram op een account in deca. ? Ik heb duidelijk wat gemist :confused::eek:

Kleine voetnoot: nog een paar uur geleden durft een SiQ-lid nog beweren dat ze niet R2W zijn? Dat Deca. zich enkel met recruits bezighield? Enorm hypocriet wel van die persoon.

Ja want SiQ die 3 nieuwe leden aanneemt zijn vergelijkbaar met Deca die een hele stam erbij neemt en rekruteerd in andermans stamcluster :rolleyes:

Weer eens lekker kort door de bocht, ik verwacht niks anders :)
Als ik mij niet vergis werd er niet gekeken naar het aantal leden, maar naar de werelddominatie.
Wij kregen te horen dat deca. de wereld verpestte omdat we toen 10% werelddominatie hadden, nu heeft SiQ. net hetzelfde een goede 3 weken later.
Nuja dat zal dan ook wel weer op deca. geschoven worden he :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
477
Het is cru om te zeggen, mr hun ligging was idd hopeloos na de overstap van stan nr deca. Maar er waren zeker nog mogelijkheden genoeg, als er volle inzet was. Mrgoed, het is natuurlijk ook niet onbegrijpelijk.

Was die inzet er?
De stam draaide op de handen van en paar. Wil je zo'n ligging overleven moet iedereen zich voor 200 procent inzetten.
 
Bovenaan