DeletedUser76166
Guest
Best AF'ers,
All Good Things Come to an End
Mythe is dan vandaag uiteindelijk echt uit mekaar gevallen, graag zouden wij als Ex Mythenaren nog een verklaring uitbrengen. Dit omdat we geruchten graag direct de wind uit de zeilen willen halen, en om direct duidelijkheid te verschaffen.
Wij hebben gezamelijk een fantastische tijd gehad, we hebben successen geboekt tegen kleine stammen en we hebben Rewind omver geworpen, we hebben veel samen mee gemaakt positief & negatief. Maar aan al het goede komt een eind, na de clustersplitsing veroorzaakt door het vertrek van SdB is het ons niet gelukt de boel weer op de rit te krijgen. We zijn nu in goed overleg uit mekaar gegaan en kunnen gewoon nog door 1 deur, we sluiten het af zoals we het ooit gestart hebben, in goede harmonie en vriendschap.
Was getekend:
Team Templar - Skurler - Frank37 - Jadeonfounder - De Sukke - brambieste
Als leidingsteam willen wij daar graag nog een kort woord aan toevoegen publiekelijk, ten eerste wil ik iedereen heel veel succes wensen, ten 2e wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar loyaliteit en inzet! Jullie hebben geweldig gepresteerd, vele individuen zijn aangemerkt als niet mythe waardig, niet ervaren genoeg, maar aan het eind van de rit blijkt maar weer dat jullie het rotsvaste fundament zijn geweest waar deze stam op heeft gerust.
In het speciaal zou ik graag frank37,Jadeonfounder,tomatensap en De Sukke bedanken die in de raad ons altijd gesupport hebben!
Bedankt!
Overigens is er geen sprake van een massale overstap naar SiQ. sommigen leden stappen over, anderen beraden zich nog over de toekomst, maar een fusie is niet aan de orde.. We hopen hiermee alle vragen te hebben beantwoord.
Een noob,Skurler,Abuser,ArieWhiteVLD,Nensul,Brambieste,JustWantitall & Little Kitten
Van harte bedankt voor de mooie tijd!
In het speciaal zou ik graag frank37,Jadeonfounder,tomatensap en De Sukke bedanken die in de raad ons altijd gesupport hebben!
Bedankt!
Overigens is er geen sprake van een massale overstap naar SiQ. sommigen leden stappen over, anderen beraden zich nog over de toekomst, maar een fusie is niet aan de orde.. We hopen hiermee alle vragen te hebben beantwoord.