Algemene Rapportjes

Reactiescore
30
Als beide vijanden zonder kata's spelen wint degene met het beste ''rijtje'' zoals je het noemt. De beste speler wint dus.
Als beide vijanden met kata's spelen wint geen van beide spelers omdat je elkaar dusdanig klein maakt terwijl de rest van de omgeving wel kan groeien.
Kortom, als iedereen met kata's zou spelen zou er geen reet aan zijn. Daarom kiezen de spelers met wat meer moreel een route zonder kata's, waar de mindere spelers dat wel doen. Het is gewoon volstrekt logisch dat er zo'n afkeer van kata's bestaat, kata's zijn immers een factor die er voor kan zorgen dat de beste speler niet wint. En imo is een spel veel geslaagder als de beste speler wél wint.
 

DeletedUser

Guest
Nja je speelt het ook niet bepaald slim als je zo vroeg voor AH gaat, zonder tijdens je smedrush troops te maken. Nu al AH maakt je nogal een target, die je nu dus niet kan backtimen.

wie zegt dat we geen troepen hebben :rolleyes: mja ik ga er niet teveel over zeggen maar was voor een goede reden dat we zo snel AH rush deden
 

DeletedUser

Guest
Nja, daar stoppen je vele mogelijkheden dan al.
Je haalt aan dat een offensieve speler als enige mogelijkheid kata's heeft om zijn buurt te controleren.
Maar ik heb nog nooit in men leven kata's gebruikt om meer dan een verzamelplaats (of op wereld 40 boerderij wegens omstandigheden) af te breken en heb zo goed als nooit problemen om mijn buurt onder controle te houden.

Ook deze classic heb ik er geen moeite mee, terwijl ik geen kata's en zelfs geen werkplaats heb..

Vertel eens hoe je het dan precies WEL doet op een no-haul server als je offensief wilt spelen dan zonder kata's je omgeving controleren. Ben ik wel érg benieuwd naar moet ik zetten, in de beginfase zonder edelmannen. En dat je het voor de rest op geen enkele server nodig hebt kan ik heel goed inkomen. Heb het zelf nog nooit gebruikt, maar kan me goed voorstellen dat mensen voor een no-haul server een uitzondering maken.
 
Reactiescore
88
Vertel eens hoe je het dan precies WEL doet op een no-haul server als je offensief wilt spelen dan zonder kata's je omgeving controleren. Ben ik wel érg benieuwd naar moet ik zetten, in de beginfase zonder edelmannen. En dat je het voor de rest op geen enkele server nodig hebt kan ik heel goed inkomen. Heb het zelf nog nooit gebruikt, maar kan me goed voorstellen dat mensen voor een no-haul server een uitzondering maken.

Tribalwars is een oorlogsspelletje en een van de belangrijkste zaken in een oorlog is nog steeds diplomatie en overtuigingskracht.
Maar zolang je je buurt min of meer te vriend houdt, sta je al een pak veiliger voor mogelijke kata-spelers..
 

DeletedUser

Guest
Tribalwars is een oorlogsspelletje en een van de belangrijkste zaken in een oorlog is nog steeds diplomatie en overtuigingskracht.
Maar zolang je je buurt min of meer te vriend houdt, sta je al een pak veiliger voor mogelijke kata-spelers..

Helemaal mee eens, maar wat denk je van met hetzelfde pakt een stel kata's maken en samen je omgeving klein houden terwijl je langzaam naar je AH gaat om ze vervolgens over te nemen omdat jij naast je kata-productie nog iets groei hebt. Beide zijn het strategieën en beide zouden ze mogelijk kunnen werken. Dat er volgens sommigen hier een fout in het spel zit (kata's) ga je maar vertellen tegen de moderators. Nogmaals, ik ben er zelf totaal geen fan van maar het hoort er nou eenmaal bij, het werkt en met een verdediging of een offensive back-time kun je je er prima tegen verdedigen.
 
Reactiescore
24
Geef je nou antwoord op je eigen vraag? Volgens mij wel
 
Reactiescore
661
Helemaal mee eens, maar wat denk je van met hetzelfde pakt een stel kata's maken en samen je omgeving klein houden terwijl je langzaam naar je AH gaat om ze vervolgens over te nemen omdat jij naast je kata-productie nog iets groei hebt. Beide zijn het strategieën en beide zouden ze mogelijk kunnen werken. Dat er volgens sommigen hier een fout in het spel zit (kata's) ga je maar vertellen tegen de moderators. Nogmaals, ik ben er zelf totaal geen fan van maar het hoort er nou eenmaal bij, het werkt en met een verdediging of een offensive back-time kun je je er prima tegen verdedigen.

Het punt is. Boregore gaf al een dat het een strategie is, maar het is kwa tactiek gewoon om te huilen.
Je kan evengoed mega actief zijn en superveel grijze dorpen edelen en 80% defensief spelen. Dat kan ook werken.
Maar het is niet echt wat je noemt tw spelen op een classic.

Ik link het gebruik van katapulten aan noob. En dan ben ik zelf maar een rimspelertje. Kan je nagaan hoe waardeloos het wel is.
 

DeletedUser54299

Guest
Vertel eens hoe je het dan precies WEL doet op een no-haul server als je offensief wilt spelen dan zonder kata's je omgeving controleren. Ben ik wel érg benieuwd naar moet ik zetten, in de beginfase zonder edelmannen. En dat je het voor de rest op geen enkele server nodig hebt kan ik heel goed inkomen. Heb het zelf nog nooit gebruikt, maar kan me goed voorstellen dat mensen voor een no-haul server een uitzondering maken.

Op een haul wereld kan je iemand aanvallen, en daarbij haal je alle gs uit zijn dorp. Dat helpt met het vertragen van zijn groei, maar verder heeft ie nog wel zijn troepen.

Verder maakt het dus niet uit of het een haul/no-haul wereld is, je moet iemands troepen doodmaken. Op een no-haul wereld is het alleen iets lastiger om iemands groei te vertragen. Op beide soorten werelden doen kata's nog steeds precies het zelfde verder, en moet je op dezelfde manier iemand kleinhouden/controleren.
 

DeletedUser73696

Guest
Toppunt van zieligheid is inmiddels wel bereikt, krijg kata's van de andere kant van de wereld. Iemand die het account Johan derksen kan linken? Zal wel een topspeler zijn die niet kan winne .
 

DeletedUser66265

Guest
Misschien dat hij in contact staat met die kabouter die naast je ligt? Weet je wie daar spelen?

Return of the demons, jouw situatie heb je volledig in de hand gewerkt. Als jij nu ten onder gaat ben je zelf niet capabel genoeg me dunkt. Wat er bij jou gebeurt had alleen voor een klein beetje vertraging moeten zorgen. Je jad dit makkelijk 'slim' uit kunnen spelen.
 

DeletedUser73696

Guest
Misschien dat hij in contact staat met die kabouter die naast je ligt? Weet je wie daar spelen?

Return of the demons, jouw situatie heb je volledig in de hand gewerkt. Als jij nu ten onder gaat ben je zelf niet capabel genoeg me dunkt. Wat er bij jou gebeurt had alleen voor een klein beetje vertraging moeten zorgen. Je jad dit makkelijk 'slim' uit kunnen spelen.

Nee, ik weet wie er spelen. Die spelers is het hun eer te na om zulke streken uit te halen, anders hebben ze een hele boel gezichtsverlies. Heb wel vermoedens, maar zal ze maar niet uitspreken. Wacht het allemaal nog even af.
 

DeletedUser66265

Guest
Wie spelen er eigenlijk op a tragic ending & a perfect circle?
 

DeletedUser71618

Guest
Nee, ik weet wie er spelen. Die spelers is het hun eer te na om zulke streken uit te halen, anders hebben ze een hele boel gezichtsverlies. Heb wel vermoedens, maar zal ze maar niet uitspreken. Wacht het allemaal nog even af.

Welk account zeg je? Deel dat dan even als je het weet ;)

Ergens is het wel ironisch, degene die de meeste haat zaait komt niet anoniem spelen en zeggen dat anoniem spelen niet nodig is en krijgt dan dit :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Welk account zeg je? Deel dat dan even als je het weet ;)

Ergens is het wel ironisch, degene die de meeste haat zaait komt niet anoniem spelen en zeggen dat anoniem spelen niet nodig is en krijgt dan dit :D

Ik dacht precies hetzelfde. :D
 
Bovenaan